
Μια σειρά από νέες ψηφιακές υπηρεσίες υποστηρίζουν τους 800.000 και πλέον δανειολήπτες που συναλλάσσεται η doValue Greece. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε επιστολή του στο προσωπικό της εταιρίας ο διευθύνων σύμβουλος της doValue Greece Τάσος Πανούσης «η αξιοποίηση της τεχνολογίας είναι απαραίτητη για να ανταποκριθούμε σε έναν όγκο δουλειάς που δεν είναι ευρύτερα γνωστός, αλλά το βάρος του σηκώνετε εσείς που καλείστε να τον διεκπεραιώσετε. Η doValue Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου (εταιρίες διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις) μας, με πάνω από 1.000.000 δάνεια στο συνολικό μας χαρτοφυλάκιο».
Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ.Πανούσης στην επιστολή του η εταιρία δέχεται καθημερινά περίπου 2.000 τηλεφωνήματα και με προσπάθεια των εργαζομένων της έχει φτάσει, με μεγάλα βήματα προόδου, σε ένα επίπεδο σχεδόν καθολικής απόκρισης. Τον Σεπτέμβριο έλαβε περίπου 30.000 τηλεφωνήματα, από τα οποία απάντησε και εξυπηρέτησε το 95%, ενώ συνολικά έχει δεχθεί από την αρχή του χρόνου πάνω από 350.000 κλήσεις στο τηλεφωνικό της κέντρο. «Συνολικά, μέχρι τον Σεπτέμβριο απαντήσαμε 80.000 αιτήματα δανειοληπτών που αφορούσαν κάθε θεματική κατηγορία, όπως αιτήματα για ρύθμιση οφειλής, παροχή πληροφοριών, παροχή εγγράφων, ενημέρωση υπολοίπου δανείου, στοιχεία καταβολών κ.λπ.
DoValue: Πρόστιμο 60.000 ευρώ για οχλήσεις σε οφειλέτη που είχε ρυθμίσει την οφειλή του
Έχουμε απαντήσει συνολικά 5.000 παράπονα δανειοληπτών. Ο κάθε δανειολήπτης έχει τις δικές του ανάγκες, προσδοκίες και απαιτήσεις, στις οποίες προσπαθούμε να ανταποκριθούμε αλλά δεν είναι πάντοτε εφικτό. Όμως και οι 5.000 έλαβαν μια πλήρη και εμπεριστατωμένη απάντηση για την υπόθεσή τους. Μπροστά σε ένα τέτοιο όγκο δουλειάς, είναι εύλογο ότι θα υπήρχαν, όπως πράγματι υπήρξαν, καθυστερήσεις, αστοχίες και ανθρώπινα λάθη. Παρακολουθώντας, ωστόσο, μέρα τη μέρα τη δουλειά σας, γνωρίζουμε τον υψηλό επαγγελματισμό, το ενδιαφέρον για τον δανειολήπτη και την ειλικρινή διάθεσή σας να κάνετε ό,τι είναι δυνατόν για να μπορέσει να βρεθεί για τον καθένα μια λύση -λύση μακροπρόθεσμα βιώσιμη, που να ανταποκρίνεται στην οικονομική του πραγματικότητα και να τον βγάζει οριστικά από το αδιέξοδο που συνιστά η μη ανταπόκριση σε οφειλές», προσθέτει.
Τα νέα ψηφιακά εργαλεία
Ο κ. Πανούσης αναφέρεται σε μερικά από τα ψηφιακά εργαλεία που είναι πλέον διαθέσιμα on-line, μέσω της ιστοσελίδας της εταιρίας στους δανειολήπτες και που επιτρέπουν ταυτόχρονα την περαιτέρω αυτοματοποίηση καθημερινών εργασιών του προσωπικού:
• Ψηφιακή καταχώρηση αιτημάτων οφειλέτη στο https://www.dovaluegreece.gr/wizard-form, με αυτόματη ανάθεση στην αρμόδια ομάδα εξυπηρέτησης και αποστολή επιβεβαιωτικής απάντησης στον οφειλέτη με μοναδικό Αρ. Αιτήματος. Ο Αρ. Αιτήματος επιτρέπει περαιτέρω ψηφιακή αναζήτηση της εξέλιξής του μέσω του doValue Greece website.
• Σελίδα προσωποποιημένης και ασφαλούς ενημέρωσης δανειακών σχέσεων του οφειλέτη (My eAccount) με ενημέρωσή του σε πραγματικό χρόνο για τον αριθμό λογαριασμού του δανείου του με στόχο αφενός τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του οφειλέτη και αφετέρου την αμεσότερη επεξεργασία και απόκριση στο υποβληθέν αίτημα.
• Ηλεκτρονική πληρωμή οφειλής μέσω χρεωστικής κάρτας.
• Αυτοματοποίηση παραγωγής, υπογραφής και αποστολής βεβαιώσεων οφειλής, με στόχο τη δραστική μείωση του χρόνου απόκρισης στα σχετικά αιτήματα.
• Αυτοματοποίηση παραγωγής, υπογραφής και αποστολής στους οφειλέτες βεβαιώσεων εξόφλησης κατά την αποπληρωμή της οφειλής τους, χωρίς να απαιτείται από μέρους τους υποβολή προηγούμενου σχετικού αιτήματος.
• Αυτοματοποίηση ψηφιακών υπογραφών είτε μαζικά είτε μεμονωμένα σε μια σειρά εγγράφων όπως κινήσεις λογαριασμών, συμβάσεις ρυθμίσεων, απαντητικές επιστολές αιτημάτων κ.α., με αυτόματη διάθεση αυτών στους τελικούς παραλήπτες με ασφαλές ηλεκτρονικό τρόπο.
• Ηλεκτρονική επικοινωνία/συνάντηση με δανειολήπτες (“on-line advisor”) παρέχοντας την δυνατότητα για απομακρυσμένη ψηφιακή υπογραφή συμβάσεων μέσω video call με τον οφειλέτη και τους εκπροσώπους του.
• Απομακρυσμένη ψηφιακή ολοκλήρωση KYC (Διαδικασία επικαιροποίησης στοιχείων οφειλέτη). Παράλληλα, έχει αναβαθμίστει το σύστημα IVR (Interactive Voice Response) του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας, επιτρέποντας:
• Αυτόματη ταυτοποίηση δανειολήπτη κατά την τηλεφωνική επικοινωνία του με την εταιρεία.
• Αυτόματη και διαδραστική τηλεφωνική εξυπηρέτηση οφειλέτη για θέματα ρύθμισης οφειλών και ενημέρωσης υπολοίπου.
«Συνεχίζουμε να υλοποιούμε νέες λειτουργικότητες που θα μειώσουν δραστικά το χρόνο απόκρισης σε κατηγορίες αιτημάτων που ήταν αφορμή για ένα σημαντικό αριθμό εύλογων παραπόνων», πρόσθεσε ο κ. Πανούσης και αναφέρθηκε στην
• Αυτόματη ενημέρωση των οφειλετών για τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής ανά δανειακή σχέση/χαρτοφυλάκιο απαιτήσεων.
• Αυτόματη ενημέρωση ληξιπρόθεσμης οφειλής ανά δανειακή σχέση.
• Πιλοτική εφαρμογή παροχής πληροφοριών/υπηρεσιών μέσω νέων ψηφιακών τεχνολογιών όπως, μέσω Chatbot στο doValue Greece website, Viber και ηλεκτρονικής πλατφόρμας (“e-platform”) .
«Η διαρκής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουμε προς τους οφειλέτες μας αποτελεί υποχρέωσή μας, έρχεται ως διαρκής παραίνεση από τον επόπτη μας, του οποίου λαμβάνουμε στο ακέραιο υπόψη όλες τις υποδείξεις και παρατηρήσεις, αλλά πάνω από όλα αποτελεί το βασικό συστατικό στοιχείο της επαγγελματικής μας κουλτούρας», είπε ο κ. Πανούσης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης

Ψάχνουν… χρυσάφι στον Ασπρόπυργο - Ο «πυρετός» επενδύσεων σε logistics και το αγκάθι
Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των οικοπέδων στον Ασπρόπυργο – Τα projects για τη δημιουργία logistics που μεταμορφώνουν την περιοχή

VIDCAST – BizSound: Το marketplace όλης της Ελλάδας | Η ιστορία του SHOPFLIX
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον νέο CEO της SHOPFLIX, Γιάννη Στάθη. Συζητάμε για τα νέα καθήκοντα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς