
Με ταχύ ρυθμό υλοποιείται η μετάβαση του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς στο σύγχρονο τύπο τραπεζικού καταστήματος, το οποίο συνδυάζει την καινοτομία και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους.
Ήδη, προστέθηκαν δύο νέα καταστήματα, στα Βριλήσσια και στη Γλυφάδα, ενώ έως τα τέλη του έτους, περί τα 30 καταστήματα του δικτύου της Τράπεζας θα έχουν υιοθετήσει το νέο μοντέλο και στα τέλη του 2024 θα έχει σταδιακά ολοκληρωθεί η μετάβαση για το σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας.
Όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου, κατά τη σημερινή επίσκεψή του στο νέο κατάστημα των Βριλησσίων, «η Τράπεζα Πειραιώς έχει εισέλθει στη νέα εποχή, υλοποιώντας ένα ευρύ πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού και εκσυγχρονισμού. Μέσω αυτού, με το νέο κατάστημα δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ψηφιακά και τους προσφέρουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες με επίκεντρο την προσωπική σχέση με τα στελέχη της Τράπεζας, σε ένα φιλόξενο περιβάλλον που δεν θυμίζει παραδοσιακό τραπεζικό δίκτυο. Καίριο ρόλο στο νέο μοντέλο καταστήματος έχουν οι εργαζόμενοι μας που είναι ένα από τα δυνατά μας σημεία και βασικός παράγοντας της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας που χαρακτηρίζει το ευρύτατο δίκτυο της Τράπεζας, το οποίο συνεχίζει να εξυπηρετεί την κοινωνία και να στηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».
Τράπεζα Πειραιώς: Νέο πρόγραμμα εθελουσίας
«Η Τράπεζα Πειραιώς, προχωρώντας σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύει τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της, το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας με περισσότερα από 380 καταστήματα που καλύπτουν στρατηγικά την επικράτεια. Στόχος είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της και ταυτόχρονα να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Η μετατροπή των καταστημάτων θα ολοκληρωθεί σταδιακά ως τα τέλη του 2024. Ήδη λειτουργούν νέα καταστήματα σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025