
Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, ο συνολικός αριθμός των κατόχων οχημάτων στην Κίνα είχε καταγραφεί στα 430 εκατομμύρια, με τα 18,21 εκατομμύρια να είναι οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας (NEV) όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Δημόσιας Ασφάλειας της Κίνας.
Από τον συνολικό αριθμό των οχημάτων NEV τα 14,01 εκατομμύρια είναι ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως αναφέρουν τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε το ίδιο υπουργείο.
«Πράσινο φως» της Κίνας στις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις αεροταξί
Περισσότερα από 5,19 εκατομμύρια οχήματα NEV καταγράφηκαν στην Κίνα κατά τα τρία τρίμηνα του 2023, με ετήσια αύξηση 40%, ενώ ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε ποσοστό 28,6% όλων των νέων οχημάτων που έχουν δηλωθεί στις αρχές.
Η BYD εκτινάσσεται
Την ίδια ώρα, η BYD -ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτροκίνησης που υποστηρίζεται από την Berkshire Hathaway του Γουόρεν Μπάφετ— έχει την ευκαιρία να κατακτήσει την πρώτη θέση στην κατάταξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η Tesla πούλησε 435.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το περασμένο τρίμηνο, ενώ η BYD πούλησε 431.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία την ίδια περίοδο, αφήνοντας ένα κενό λίγο πάνω από 3.000 μεταξύ των δύο εταιρειών, σύμφωνα με υπολογισμούς του Bloomberg.
Αυτή η μικρή διαφορά σημαίνει ότι η BYD θα μπορούσε να είναι κοντά στο να ξεπεράσει τον αντίπαλό της με έδρα τις ΗΠΑ όσον αφορά τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία (BEV), ένα τεράστιο άλμα για μια εταιρεία που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ, χλεύαζε κάποτε ως αστεία.
Η BYD είναι ήδη πολύ μπροστά σε ό,τι αφορά τις συνολικές πωλήσεις. Συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, η BYD πούλησε πάνω από 800.000 αυτοκίνητα το περασμένο τρίμηνο, σχεδόν διπλάσια από την Tesla, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η κινεζική εταιρεία πούλησε 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα πέρυσι, πάνω από 911.000 από τα οποία ήταν ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες. Η Tesla, η οποία παράγει μόνο ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες, πούλησε 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα.
Η BYD έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της στην Κίνα πουλώντας πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, σε αντίθεση με τα premium μοντέλα που πωλούνται από την Tesla και άλλες εταιρείες ηλεκτρικών ειδών όπως η Nio και η XPeng. Η BYD προσπέρασε πρόσφατα τη Volkswagen ως την κορυφαία μάρκα αυτοκινήτων στην Κίνα.
Η εταιρεία επεκτείνεται πλέον εκτός Κίνας και είναι πλέον η μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αγορές όπως η Ταϊλάνδη, το Ισραήλ και η Σιγκαπούρη. Επεκτείνεται ακόμη και σε πιο ανεπτυγμένες αγορές όπως η Ιαπωνία και η Ευρώπη.
Τα κινεζικά ηλεκτροκίνητα μεταμορφώνουν ήδη την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. Η Κίνα ξεπέρασε την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος εξαγωγός αυτοκινήτων στον κόσμο νωρίτερα φέτος, σύμφωνα με επίσημα κινεζικά στοιχεία. Και οι εγχώριες μάρκες είναι έτοιμες να ξεπεράσουν τις πωλήσεις ξένων εταιρειών στην κινεζική αγορά για πρώτη φορά φέτος, σύμφωνα με το Fortune.


Latest News

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή EV θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια

Η τελευταία δεκαετία είναι η θερμότερη στα χρονικά - Εφιαλτική η συνέχεια
Οι αλλαγές στο κλίμα και ειδικά η υπερθέρμανση, είναι ιδιαίτερα εμφανής στους ωκεανούς

Ερχεται το τέλος του ESG; - Οι μεγάλες εταιρείες, οι στόχοι βιωσιμότητας και τα μπόνους στελεχών
Η υποχώρηση από τους κλιματικούς στόχους του ESG στις αμοιβές στελεχών αντανακλά και κάποιες ανησυχίες των επενδυτών

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Nέο ρεκόρ θερμότητας στο κλίμα το 2024 - Γιατί κορυφαίοι επιστήμονες βρίσκονται σε απόγνωση
Απελπισμένοι εμφανίζονται οι επιστήμονες σχετικά με το κλίμα

Πώς η προεδρία Τραμπ.... αποφόρτισε τις εταιρείες φόρτισης EV - Εφιαλτική βουτιά των μετοχών
Βουτιά 70% έχουν κάνει οι μετοχές εταιρειών που προμηθεύουν την αγορά με φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της πολιτικής Τραμπ

Τιμήθηκαν 27 εταιρείες για αποκατάσταση και αναδάσωση - Το μήνυμα Παπασταύρου
Ειδική εκδήλωση από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για το θεσμό του Αναδόχου Αποκατάστασης και Αναδάσωσης

Βασική υποψήφια η Ισπανία για το νέο «προσιτό» ηλεκτρικό της Stellantis
Leapmotor και Stellantis σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τη μαζική παραγωγή του οχήματος το πρώτο τρίμηνο του 2026