Δυναμική παρουσία στα δρώμενα της ευρωπαϊκής, και όχι μόνο, κρουαζιέρας ετοιμάζεται να διεκδικήσει ο Πειραιάς που φιλοξενεί ένα από τα δυναμικότερα cruise terminal της ανατολικής Μεσογείου. Σε αυτό το πλαίσιο, έλαβε χώρα, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, συνάντηση της Διευθύντριας Ανατολικής Μεσογείου της Cruise Lines International Association (CLIA), Μαρίας Δεληγιάννη, με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου, Βασίλη Κορκίδη, τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, Θεόδωρο Καπράλο, και τον Πρόεδρο του Πανελλήνιου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων, Νικόλαο Μαυρίκο.
Καλωσορίζοντας την εκπρόσωπο της CLIA, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου αναφέρθηκε στη σημασία που προσλαμβάνει για την πόλη του Πειραιά και, ειδικότερα, για το Πειραϊκό επιχειρείν η, με γεωμετρική πρόοδο, αύξηση των κατάπλων κρουαζιερόπλοιων, αλλά και η χρήση του λιμένα ως home port από ένα μεγάλο αριθμό εξ αυτών. Στην συζήτηση εξετάστηκε, σε πρώτη φάση, η δυνατότητα έντασης της παρουσίας του Πειραιά σε διεθνείς και ευρωπαϊκές διοργανώσεις που έχουν σαν αντικείμενο την κρουαζιέρα, καθώς και βασικές παράμετροι που θα εντυπώσουν τον Πειραιά ως προορισμό για το επιβατικό κοινό των κρουαζιερόπλοιων που καταπλέουν στο λιμάνι.
Κρουαζιέρα: Κερδισμένη εξαιτίας των τραγικών γεγονότων στη Μέση Ανατολή
Στη συνάντηση, διαπιστώθηκε συναντίληψη για την αναγκαιότητα άσκησης εξωστρεφούς πολιτικής, μέσα από μία σειρά δράσεων, οι βασικοί άξονες των οποίων σκιαγραφήθηκαν, σε αυτή την πρώτη συνάντηση, με την εκπρόσωπο της CLIA. Στόχος της καμπάνιας, που αναμένεται να τεθεί στα σκαριά προσεχώς, είναι η δυναμικότερη ενημέρωση των 54.000 ταξιδιωτικών πρακτόρων, αλλά και των 15.000 από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία στον κόσμο και ενδιαφερόμενους φορείς του κλάδου που παρακολουθούν την CLIA και τις δράσεις της για τον Πειραιά.
Συνολική παρουσία
Το Επιμελητήριο θα επιδιώξει μια συνολική παρουσία στον «κόσμο» της κρουαζιέρας, τόσο για το επιβατικό κοινό στο τουριστικό κομμάτι, όσο και για τις δυνατότητες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον Πειραιά για τροφοεφοδιασμούς, ναυπηγοεπισκευές, προμήθειες ανταλλακτικών, ακόμη και δεξαμενισμών, κυρίως για τα κρουαζιερόπλοια που χρησιμοποιούν τον Πειραιά ως home port.
Σύμφωνα με τις εταιρείες-μέλη της CLIA που λειτουργούν στην Ελλάδα, τα έξοδα ανά επιβάτη σε κάθε λιμάνι επιβίβασης στη χώρα μας μπορεί να φτάσουν τα 400 ευρώ, ενώ το αντίστοιχο ποσό στα λιμάνια που επισκέπτονται τα κρουαζιερόπλοια εκτιμάται στα 100 ευρώ. Επιπλέον, τα έξοδα ανεφοδιασμού, συντήρησης και προμήθειας των πλοίων είναι ένα πρόσθετο, πολύ σημαντικό έσοδο για τη χώρα, όπως τονίστηκε. Φέτος, ο Ο.Λ.Π. θα καταγράψει ρεκόρ επιβατών homeporting για το 2023 και, βάσει των προκρατήσεων, θα αγγίξουν τις 600.000 χιλιάδες.
Καταλήγοντας, ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π., Βασίλης Κορκίδης, είπε: «Σήμερα ανοίξαμε έναν δίαυλο επικοινωνίας με τον σημαντικότερο φορέα της κρουαζιέρας, με στόχο να αυξήσουμε το οικονομικό αποτύπωμα στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, καθώς υπάρχει μια πλειάδα υπηρεσιών που μπορούν να προσφερθούν στις εταιρίες που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν στον Πειραιά. Πρέπει ο Πειραιάς να μπει στον χάρτη της κρουαζιέρας, όχι μόνο σαν προορισμός, αλλά ως λιμάνι που έχει να προσφέρει στον τομέα της κρουαζιέρας σε μια σχέση win-win για την πόλη και το πειραϊκό επιχειρείν»
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση