Η φρενίτιδα του χρηματιστηρίου γύρω από τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας δημιουργεί μια φούσκα, σύμφωνα με έναν αναλυτή της Kepler Cheuvreux.
Οι μετοχές της εταιρείας Ozempic Novo Nordisk A/S έχουν αυξηθεί περισσότερο από 50% φέτος, τροφοδοτούμενη από τον θόρυβο γύρω από τα φάρμακα για την απώλεια βάρους, όπως το επιτυχημένο σκεύασμα Wegovy. Ωστόσο, ο Ντέιβιντ Εβανς, αναλυτής της Kepler Cheuvreux εκτιμά ότι η αποτίμηση έχει γίνει πλέον «πολύ πιεσμένη».
Φρενίτιδα για τα φάρμακα αδυνατίσματος νέας γενιάς
«Πιστεύουμε ότι η φρενίτιδα της παχυσαρκίας είναιμια φούσκα, αλλά τι θα σκάσει;» Ο Έβανς έγραψε σε ένα σημείωμα, επαναλαμβάνοντας τη σύσταση για διακράτηση της μετοχής. «Δεν βλέπουμε οδηγούς βραχυπρόθεσμα».
Novo: Η πιο πολύτιμη εισηγμένη
Η γνώμη του αναλυτή παρέχει μια νότα προσοχής προς τη Novo, η οποία ξεπέρασε τον κολοσσό πολυτελείας LVMH ως η πιο πολύτιμη εισηγμένη εταιρεία της Ευρώπης τον περασμένο μήνα. Οι αναλυτές της Goldman Sachs Group Inc. αυτή την εβδομάδα προέβλεψαν ότι η αγορά φαρμάκων για την παχυσαρκία θα μπορούσε να φτάσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030.
Σύμφωνα με τον Evans, το άλμα της μετοχής από τον Αύγουστο – όταν μια μελέτη διαπίστωσε ότι το Wegovy μείωσε τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών – υποδηλώνει ότι οι συναινετικές εκτιμήσεις για τις κορυφαίες πωλήσεις του φαρμάκου πρέπει να διπλασιαστούν ξανά σε περισσότερα από 25 δισεκατομμύρια δολάρια για να δικαιολογηθεί η κίνηση της τιμής της μετοχής.
Η μετοχή της Novo διαπραγματεύεται με περίπου 34 φορές τα αναμενόμενα κέρδη, διπλάσια σε σχέση με τη μέση αναλογία τιμής προς κέρδη για τις μετοχές του δείκτη Stoxx 600 του κλάδου υγείας, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.
«Πιθανώς λόγω της μοναδικής ελκυστικότητάς της, η αποτίμηση της Novo έχει γίνει μεγαλώσει πολύ σε σύγκριση με τον ιστορικό μέσο όρο και τους αντίστοιχους», είπε ο Έβανς. «Η υψηλή αποτίμηση απαιτεί πολύ περισσότερη ανάπτυξη».
Ορισμένοι αναλυτές που παρακολουθεί το Bloomberg είναι πιο απαισιόδοξοι από τον Έβανς. Εκείνοι της Jefferies και της Societe Generale βλέπουν και τις δύο πιθανότητες για πτώση των μετοχών περίπου 40%.
Latest News
Κατά μέτωπον επίθεση Amazon σε Temu και Shein - Η πρόκληση του Amazon Haul
Το Amazon Haul ήρθε για να «χτυπήσει» τις χαμηλές τιμές που δίνουν οι κινεζικές πλατφόρμες - Το πείραμα της Amazon και το πρόβλημα με τις αποστολές
Η Γερμανία απαγορεύει την εισαγωγή ρωσικού LNG μέσω λιμανιών της
Το υπουργείο Οικονομίας δίνει εντολή στον τερματικό σταθμό εισαγωγής στη Γερμανία να αρνηθεί την προγραμματισμένη αποστολή LNG
Χωρίς... «ταραμασαλάτα» τα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία - Τι έχει συμβεί
Η απεργία που έχει ξεκινήσει σε εργοστάσιο παραγωγής σαλτσών και ντιπ στην Αγγλία, έχει αφαιρέσει την νοστιμιά από το αγγλικό τραπέζι!
Η απεργία έληξε, τα δύσκολα παραμένουν για την Boeing
Η Boeing έλυσε τα εύκολα - Τώρα έρχονται τα πιο σκληρά, υπαρξιακά προβλήματα
Στα 50 δισ. η αξία των Rolex Submariner που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα
Δεκάδες μοντέλα της Rolex διαπραγματεύονται πάνω από τις τιμές λιανικής τους στη δευτερογενή αγορά
Θέλει ο Τραμπ εμπορικό πόλεμο; Πώς θα πρέπει να θωρακιστεί η ΕΕ;
Μετά την επανεκλογή Τραμπ πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες ανησυχούν - Ορισμένες φοβούνται ακόμη και έναν εμπορικό πόλεμο - Θα πρέπει η ΕΕ να θωρακιστεί καλύτερα;
Ηχηρή προειδοποίηση ΔΝΤ για την παραγωγικότητα στην Ευρώπη [γράφημα]
Η μεγάλη διαφορά στο κατά κεφαλήν εισόδημα της Ευρώπης με τις Ηνωμένες Πολιτείες αντανακλά πρωτίστως το αυξανόμενο έλλειμμα παραγωγικότητα υποστηρίζει το ΔΝΤ
Η Ευρώπη στο... χακί – Το 1/3 του προϋπολογισμού της ΕΕ για αμυντικές δαπάντες
Η ΕΕ αλλάζει πολιτική μετά την εκλογή Τραμπ - Σχεδόν 400 δισ. ευρώ από τα κοινοτικά κονδύλια θα δαπανηθούν για άμυνα και ασφάλεια
Η Wall Street καλωσορίζει την επιστροφή των παχυλών μπόνους
Μετά από δύο χρόνια ισχνών ή και καθόλου μπόνους, τα golden boys της Wall Street έχουν κάθε λόγο να χαίρονται
Η Volkswagen αυξάνει την επένδυση στη Rivian σε 5,8 δισ. δολάρια - Στα σκαριά η κοινοπραξία
Πόσο αυξάνει την επένδυσή της στη Rivian η Volkswagen - Η συμμετοχή της μητρικής εταιρείας και οι βλέψεις για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών μοντέλων