Νέες τακτικές φίμωσης αλλά και υποδείξεις για τον τρόπο που θα γίνονται τα ρεπορτάζ κατά πώς την συμφέρουν, έκανε ο όμιλος United Group που είναι ιδιοκτήτης της ελληνικής τηλεπικοινωνιακής και τηλεοπτικής εταιρείας NOVA.
Οι ιδιοκτήτες της NOVA, με πλήρη απαξίωση της δημοσιογραφίας και μετά το ρεπορτάζ της οικονομικής ιστοσελίδας Capital.gr που αναδείκνυε με στοιχεία την προβληματική οικονομική κατάσταση της εταιρείας, έστειλαν εξώδικο στην ιστοσελίδα, κάνοντας υποδείξεις για το ρεπορτάζ. Μάλιστα για να τιμωρήσει το site, η United Groups απέσυρε τη διαφήμιση της NOVA από την ιστοσελίδα.
Σε μια ακόμα κίνηση απαξίωσης της δημοσιογραφικής έρευνας προχώρησε ο όμιλος UnitedGroup, ιδιοκτήτης της ελληνικής τηλεπικοινωνιακής και τηλεοπτικής εταιρείας NOVA.
Σε ρεπορτάζ της έγκριτης οικονομικής ιστοσελίδας Capital.gr που αναδείκνυε με στοιχεία την προβληματική οικονομική κατάσταση της εταιρείας, η United Group απάντησε με εξώδικο, κάνοντας υποδείξεις για το περιεχόμενο του.
Μάλιστα, εντελώς τυχαία, όπως καταγγέλλει η ιστοσελίδα, την ώρα αποστολής του εξωδίκου η United Group ενημέρωσε το εμπορικό τμήμα του capital.gr να διακόψει αιφνιδιαστικά το διαφημιστικό πρόγραμμα της NOVA που του είχε αναθέσει.
Πρόκειται για το ένα ακόμα κρούσμα συμπεριφοράς της εν λόγω εταιρείας, που παραπέμπει σε αυταρχικά καθεστώτα.
Το MEGA με αντίστοιχο ρεπορτάζ τον Ιούλιο, για το επενδυτικό πρόγραμμα δύο δισεκατομμυρίων ευρώ που ακόμα αγνοείται, είχε αντιμετωπίσει το κατέβασμα του καναλιού από τη συνδρομητική της πλατφόρμα.
Στο ρεπορτάζ του το Capital.gr παρουσίαζε, τις εμπιστευτικές οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας από τις οποίες προέκυπτε μια πραγματικότητα πολύ μεγάλων συνολικών υποχρεώσεων της United άνω των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ!
Για μια ακόμα φορά, ωστόσο η εν λόγω εταιρεία προτίμησε να επιχειρήσει να φιμώσει την ελεύθερη δημοσιογραφία, αντί των συγκεκριμένων απαντήσεων σε μια δημοσιογραφική έρευνα.
Latest News
Νέο πόλο στη μικρή λιανική από τη Motor Oil - Η Core Innovations και οι εξαγορές
Οι κινήσεις της Motor Oil στη λεγόμενη «μικρή λιανική» - Ο κλάδος αθροίζει πωλήσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ
Οι τράπεζες που συνεργάζονται με την Αναπτυξιακή για το «Σπίτι μου ΙΙ»
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται κατά 50% από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και κατά 50% από τα τραπεζικά ιδρύματα
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το tap2ride μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς