
Οι μετοχές των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών που κατασκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα έκαναν «βουτιά» την Πέμπτη, καθώς η Tesla παρουσίασε απογοητευτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο την Τετάρτη, όπου η εταιρεία έπεσε έξω σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις.
Ήταν η πρώτη φορά που η Tesla, του μεγιστάνα Ιλον Μασκ, ανακοίνωσε τόσο μεγάλες απώλειες σε κέρδη και έσοδα, από το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Το πρωί της Πέμπτης, οι μετοχές των κινεζικών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων BYD και Xpeng που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησαν κατά 2,18% και 8,76% αντίστοιχα. Η μετοχή της Li Auto υποχώρησε κατά 3,14%, ενώ οι αντίστοιχες μετοχές των εταιρειών Nio και Geely σημείωσαν πτώση κατά 8,36% και 3,97% αντίστοιχα στο Χονγκ Κονγκ.
Γερμανία: Ανησυχία της αυτοκινητοβιομηχανίας για τον ενδεχόμενο εμπορικό πόλεμο ΕΕ-Κίνας
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τριμήνου της Tesla την Τετάρτη, ο Μασκ προειδοποίησε ότι το Tesla Cybertruck – το ηλεκτρικό φορτηγό φορτηγού πλήρους μεγέθους με μπαταρία – δεν θα προσφέρει σημαντική θετική ταμειακή ροή για 12 έως 18 μήνες μετά την έναρξη της παραγωγής.
Ο Μασκ είπε ότι η εταιρεία εργάζεται για να μειώσει τις τιμές των αυτοκινήτων της εν μέσω υψηλών επιτοκίων, αλλά είναι πολύ δύσκολο.
«Ανησυχώ για το περιβάλλον των υψηλών επιτοκίων στο οποίο βρισκόμαστε», είπε, προσθέτοντας ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο για τους καταναλωτές να αγοράσουν αυτοκίνητα εάν τα επιτόκια αυξηθούν περαιτέρω.
Η μετοχή της Tesla έκλεισε με πτώση κατά 4,78% την Τετάρτη. Άλλοι ανταγωνιστές EV με έδρα τις ΗΠΑ, όπως η Lucid και η Rivian, κατέγραψαν μεγάλη βουτιά στις μετοχές τους, περισσότερο από 9% την ίδια ημέρα. Η μετοχή της Lucid υποχώρησε καθώς ανέφερε παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων τρίτου τριμήνου που απογοήτευσαν την Wall Street.
Τα πρωτεία στην BYD
Τους πρώτους έξι μήνες του έτους, η BYD ήταν ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, συνεισφέροντας το 21% των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Canalys. Η Tesla έμεινε πίσω στη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 15%, ενώ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen κατείχε μερίδιο αγοράς 7% στην τρίτη θέση.


Latest News

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Νέο επενδυτικό χτύπημα από τον όμιλο Aktor – Εξαγοράζει το 51% της Sunforce One
Ο Όμιλος Aktor θα συνεργαστεί με την Greenline για την ανάπτυξη έργων ΑΠΕ

Πόσα...δίνουν τα hedge funds για να προσλάβουν μετεωρολόγο
Γιατί οι επενδυτικές εταιρείες ζητούν ολοένα και περισσότερο μοντέλα πρόβλεψης καιρού - Πώς οι αλλαγές στον καιρό επηρεάζουν τις τιμές των εμπορευμάτων

Συμφωνία TotalEnergies - RWE για πράσινο υδρογόνο - Τι προβλέπεται
TotalEnergies και RWE ενώνουν τις δυνάμεις τους στο πράσινο υδρογόνο - Στόχος η απανθρακοποίηση

Οι τράπεζες εγκαταλείπουν τους «πράσινους» στόχους
Οι τράπεζες υποβαθμίζουν τους κορυφαίους στόχους βιωσιμότητας που είχαν θέσει

Συνάντηση ΕΛΕΤΑΕΝ με τον Αλέξη Χαρίτση
Μεταξύ άλλων, τέθηκε ο ενεργειακός σχειδασμός και στην ανάγκη για ισορροπημένο μείγμα τεχνολογιών Α.Π.Ε. ώστε να μειωθούν οι περικοπές ενέργειας

Elpedison: Κατασκευάζει ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ατμού
Το έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σχετικά με τη βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος

Πόσα πλωτά φωτοβολταϊκά πήραν το «πράσινο φως» - Ποιος κόφτης μπαίνει
Μόνο την ανάπτυξη πιλοτικών έργων στη θάλασσα και σε τεχνητές υδάτινες επιφάνειες επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία

Απότομη προσγείωση για την Tesla - Πόσα έχασε μετά τις εκλογές
Οι επενδυτές εξακολουθούν να συζητούν αν η εταιρεία του Μασκ παραμένει υπερτιμημένη

Τα σχέδια της Κομισιόν για «καθαρή ενέργεια» στην Αφρική
Το «Scaling Up Renewables in Africa» της Κομισιόν με στόχο την ανάπτυξη των ΑΠΕ στην Αφρική