Αντικαθιστώντας την αδελφική αντιπαλότητα με την επιτυχία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι twinfluencers κάνουν τις εταιρείες και τους οίκους μόδας να τρίβουν τα χέρια τους από τα έσοδα που φέρνει η δημοφιλία τους.
Ήταν το 2019 όταν έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά ο όρος «twinfluencers» με ιδιαίτερη αναφορά στο αποτύπωμα που αφήνει η έκθεση και η προβολή στα social media των παιδιών που με τη βοήθεια των γονιών τους, απέκτησαν εκατομμύρια ακολούθους.
Social Media: Γιατί influencers και CEOs ψηφίζουν LinkedIn
Από τότε μέχρι σήμερα έχει μεσολαβήσει χρόνος και εξελίξεις καταιγιστικές, τα παιδιά αυτά μεγάλωσαν και το φαινόμενο που εκπροσωπούσαν, έλαβε εφηβικές διαστάσεις και επικεντρώθηκε στο χώρο της μόδας.
Ήδη ο χώρος της μόδας έχει εκφράσει την αγάπη του για τα συγκεκριμένα άτομα, με πιο χαρακτηριστική την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 του οίκου Gucci. Στην περίπτωση αυτή ο ιταλικός οίκος ανέβασε στην πασαρέλα 68 ζευγάρια πανομοιότυπων διδύμων για το ντεφιλέ «Twinsberg» – με ευθεία παραπομπή στο φεστιβάλ διδύμων που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην ομώνυμη πόλη του Οχάιο.
Το ασορτί πουλάει
Στην περίπτωση του Gucci τα μοντέλα έφεραν ασορτί σύνολα, προκαλώντας virality στο διαδίκτυο, ενώ χάρη στην ομοιότητά τους τα δίδυμα μοντέλα έχουν γίνει βασικό στοιχείο στις πασαρέλες του Βρετανού σχεδιαστή Richard Quinn.
Εκτός πασαρέλας, οι δίδυμοι που αγαπούν τη μόδα έχουν εντοπίσει μια ευκαιρία να ξεχωρίσουν από το υπερβολικά κορεσμένο τοπίο των influencers και των key opinion leaders -γνωστοί και ως ΚOL- αξιοποιώντας το πλεονέκτημα που έχουν να μοιάζουν μεταξύ τους, διαμορφώνοντας μια νέα ποπ κουλτούρα η οποία πουλάει. Άλλωστε, μόνο ένα σε κάθε 42 παιδιά γεννιέται δίδυμο.
Τι ξεχωρίζει τους twinfluencers
Αναδεικνύουν την ομοιότητά τους σε πλεονέκτημα και κάνουν τακτικές αναρτήσεις σχετικά με το θέμα αυτό κυρίως σε Intagram, TikTok και στα κανάλια τους στο YouTube, δημιουργώντας ορδές ακολούθων από ενθουσιώδεις, αφοσιωμένους ανθρώπους που δίνουν μεγάλη προσοχή στις απόψεις τους. Οι μάρκες αγαπούν τους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επειδή μπορούν να δημιουργήσουν τάσεις και να ενθαρρύνουν τους οπαδούς τους να αγοράσουν τα προϊόντα που προωθούν. Εάν το έχουν αυτό εις διπλούν, τότε ακόμη καλύτερα.
Το να είσαι δίδυμος μπορεί να είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τους social media influencers όλων των ηλικιών. Στο συνέδριο VidCon 2019 για τους δημιουργούς βίντεο, υπήρχε ένα ολόκληρο πάνελ αφιερωμένο στη δημιουργία περιεχομένου με δίδυμα.
«Υπάρχει σίγουρα μια γοητεία με τους δίδυμους δημιουργούς περιεχομένου», δήλωσε ο Adam Wescott, συνεργάτης της Select Management Group στο Λος Άντζελες, στους πελάτες της οποίας περιλαμβάνονται οι δημοφιλείς δίδυμοι του YouTube Brooklyn και Bailey McKnight. «Νομίζω ότι αυτό συμβαίνει, επειδή οι followers αποκτούν λίγη από αυτή τη μαγεία των διδύμων – έτσι λειτουργεί εξάλλου το influencing πια».
Γιατί τώρα;
«Το έντονο ενδιαφέρον για τους δίδυμους influencers δεν είναι ένα νέο – απλώς τώρα περισσότερο απο ποτέ, είναι μεγαλύτερη η προθυμία των διδύμων να προβληθούν – υπάρχει πια διαθεσιμότητα», δήλωσε ο Kyle Hjelmeseth, ιδρυτής και πρόεδρος του οργανισμού μάρκετινγκ και διαχείρισης influencer God and Beauty. «Όλοι ενδιαφέρονται για τα δίδυμα – πόσους δίδυμους εξάλλου γνωρίζατε μεγαλώνοντας; Τώρα αυτή η περιστασιακή περιέργεια μπορεί να εξερευνηθεί και το πώς εκφράζονται οι δίδυμοι ως άτομα γίνεται πιο εύκολο για εμάς να το εξετάσουμε».
«Όπου κι αν πας στο διαδίκτυο, θα συναντήσεις σήμερα viral διδύμους», επισήμανε και ο Taylor Lorenz, ο οποίος έγραψε για το φαινόμενο στο «The Atlantic». «Το ενυτπωσιακότερο μάλιστα είναι πως σήμερα υπάρχουν περισσότεροι από όσους υπήρξαν ποτέ στην ιστορία. Και έτσι, όχι μόνο οι δίδυμοι δημιουργούν περισσότερο περιεχόμενο, αλλά και οι δίδυμοι followers τους καταναλώνουν περισσότερο περιεχόμενο».
Το influencer marketing αναμένεται στα τέλη της χρονιάς να αξίζει 21,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, σύμφωνα με στοιχεία του Influencer Marketing Hub. Λόγω της σημαντική αύξηση του περιεχομένου που δημιουργούν τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερες είναι οι εταιρείες που διαθέτουν αυτόνομο προϋπολογισμό για το συγκεκριμένο μάρκετινγκ, παρά τον αντίκτυπο των μακροοικονομικών δυσχερειών της τρέχουσας χρονιάς.
Latest News
Η Ευρώπη στο... χακί – Το 1/3 του προϋπολογισμού της ΕΕ για αμυντικές δαπάντες
Η ΕΕ αλλάζει πολιτική μετά την εκλογή Τραμπ - Σχεδόν 400 δισ. ευρώ από τα κοινοτικά κονδύλια θα δαπανηθούν για άμυνα και ασφάλεια
Η Wall Street καλωσορίζει την επιστροφή των παχυλών μπόνους
Μετά από δύο χρόνια ισχνών ή και καθόλου μπόνους, τα golden boys της Wall Street έχουν κάθε λόγο να χαίρονται
Η Volkswagen αυξάνει την επένδυση στη Rivian σε 5,8 δισ. δολάρια - Στα σκαριά η κοινοπραξία
Πόσο αυξάνει την επένδυσή της στη Rivian η Volkswagen - Η συμμετοχή της μητρικής εταιρείας και οι βλέψεις για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών μοντέλων
Ποιοι θέλουν τη συγχώνευση των πετρελαϊκών εταιρειών στη Ρωσία - Το σχέδιο και οι αντιδράσεις
Κυβερνητικοί αξιωματούχοι στον τομέα ενέργειας στη Ρωσία έχουν εκφράσει εδώ και καιρό δυσαρέσκεια για τον περιορισμένο έλεγχο του υπουργείου στις εταιρείες πετρελαίου
Ο πλουσιότερος άνδρας της Ευρώπης πηγαίνει στα δικαστήρια τον Μασκ
Ο Μπερνάρ Αρνό ετοιμάζει τη δικαστική διαμάχη των δύο πλουσιότερων ανθρώπων παγκοσμίως - Τι γίνεται με τα ΜΜΕ της LVMH
Σκληρή «μάχη» στη Σερβία - Τι συμβαίνει με το μεγαλύτερο ορυχείο λιθίου στην Ευρώπη [γράφημα]
Το έργο στη Σερβία αξίας 2,55 δισ. ευρώ, έχει συμφωνήσει να αναλάβει ο κολοσσός στον κλάδο των ορυχείων Rio Tinto Group.
Οι ΗΠΑ ετοιμάζοναι για υπουργό Ίλον - Οι αλλαγές που ετοιμάζει το δεξί χέρι του Τραμπ
Ο Ίλον Μασκ, οι επιχειρήσεις του οποίου περιλαμβάνουν τις εταιρείες Tesla και SpaceX, έχει βαθιά γνώση της Εθνικής Υπηρεσίας Αεροναυπηγικής και Διαστήματος και του Πενταγώνου
Μακρόν-Ντράγκι φοβούνται ευρωδιχασμό - Κίνδυνος εμπορικού πολέμου με ΗΠΑ - Κίνα
«Σαφώς εισερχόμαστε σε έναν κόσμο δασμολογικών πολέμων», διαμήνυσαν Μακρόν - Ντράγκι και έκρουσαν τον κώδωνα κινδύνου
Η νίκη Τραμπ άνοιξε την... όρεξη στον Αντάνι - Επένδυση 10 δισ. του Ινδού μεγιστάνα στις ΗΠΑ
Ο ινδικός πολυκλαδικός όμιλος Αντάνι σχεδιάζει να επενδύσει 10 δισ.δολάρια σε έργα ενέργειας και υποδομών στις ΗΠΑ
Η κυβέρνηση της Κολομβίας «επιστρέφει» 380 εκατ δολ. στην ισπανική Telefonica
Η Telefonica έχει αποσυρθεί πλέον απο αρκετές απο τις αγορές της Λατινικής Αμερικής