Αντικαθιστώντας την αδελφική αντιπαλότητα με την επιτυχία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι twinfluencers κάνουν τις εταιρείες και τους οίκους μόδας να τρίβουν τα χέρια τους από τα έσοδα που φέρνει η δημοφιλία τους.
Ήταν το 2019 όταν έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά ο όρος «twinfluencers» με ιδιαίτερη αναφορά στο αποτύπωμα που αφήνει η έκθεση και η προβολή στα social media των παιδιών που με τη βοήθεια των γονιών τους, απέκτησαν εκατομμύρια ακολούθους.
Social Media: Γιατί influencers και CEOs ψηφίζουν LinkedIn
Από τότε μέχρι σήμερα έχει μεσολαβήσει χρόνος και εξελίξεις καταιγιστικές, τα παιδιά αυτά μεγάλωσαν και το φαινόμενο που εκπροσωπούσαν, έλαβε εφηβικές διαστάσεις και επικεντρώθηκε στο χώρο της μόδας.
Ήδη ο χώρος της μόδας έχει εκφράσει την αγάπη του για τα συγκεκριμένα άτομα, με πιο χαρακτηριστική την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 του οίκου Gucci. Στην περίπτωση αυτή ο ιταλικός οίκος ανέβασε στην πασαρέλα 68 ζευγάρια πανομοιότυπων διδύμων για το ντεφιλέ «Twinsberg» – με ευθεία παραπομπή στο φεστιβάλ διδύμων που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην ομώνυμη πόλη του Οχάιο.
Το ασορτί πουλάει
Στην περίπτωση του Gucci τα μοντέλα έφεραν ασορτί σύνολα, προκαλώντας virality στο διαδίκτυο, ενώ χάρη στην ομοιότητά τους τα δίδυμα μοντέλα έχουν γίνει βασικό στοιχείο στις πασαρέλες του Βρετανού σχεδιαστή Richard Quinn.
Εκτός πασαρέλας, οι δίδυμοι που αγαπούν τη μόδα έχουν εντοπίσει μια ευκαιρία να ξεχωρίσουν από το υπερβολικά κορεσμένο τοπίο των influencers και των key opinion leaders -γνωστοί και ως ΚOL- αξιοποιώντας το πλεονέκτημα που έχουν να μοιάζουν μεταξύ τους, διαμορφώνοντας μια νέα ποπ κουλτούρα η οποία πουλάει. Άλλωστε, μόνο ένα σε κάθε 42 παιδιά γεννιέται δίδυμο.
Τι ξεχωρίζει τους twinfluencers
Αναδεικνύουν την ομοιότητά τους σε πλεονέκτημα και κάνουν τακτικές αναρτήσεις σχετικά με το θέμα αυτό κυρίως σε Intagram, TikTok και στα κανάλια τους στο YouTube, δημιουργώντας ορδές ακολούθων από ενθουσιώδεις, αφοσιωμένους ανθρώπους που δίνουν μεγάλη προσοχή στις απόψεις τους. Οι μάρκες αγαπούν τους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επειδή μπορούν να δημιουργήσουν τάσεις και να ενθαρρύνουν τους οπαδούς τους να αγοράσουν τα προϊόντα που προωθούν. Εάν το έχουν αυτό εις διπλούν, τότε ακόμη καλύτερα.
Το να είσαι δίδυμος μπορεί να είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τους social media influencers όλων των ηλικιών. Στο συνέδριο VidCon 2019 για τους δημιουργούς βίντεο, υπήρχε ένα ολόκληρο πάνελ αφιερωμένο στη δημιουργία περιεχομένου με δίδυμα.
«Υπάρχει σίγουρα μια γοητεία με τους δίδυμους δημιουργούς περιεχομένου», δήλωσε ο Adam Wescott, συνεργάτης της Select Management Group στο Λος Άντζελες, στους πελάτες της οποίας περιλαμβάνονται οι δημοφιλείς δίδυμοι του YouTube Brooklyn και Bailey McKnight. «Νομίζω ότι αυτό συμβαίνει, επειδή οι followers αποκτούν λίγη από αυτή τη μαγεία των διδύμων – έτσι λειτουργεί εξάλλου το influencing πια».
Γιατί τώρα;
«Το έντονο ενδιαφέρον για τους δίδυμους influencers δεν είναι ένα νέο – απλώς τώρα περισσότερο απο ποτέ, είναι μεγαλύτερη η προθυμία των διδύμων να προβληθούν – υπάρχει πια διαθεσιμότητα», δήλωσε ο Kyle Hjelmeseth, ιδρυτής και πρόεδρος του οργανισμού μάρκετινγκ και διαχείρισης influencer God and Beauty. «Όλοι ενδιαφέρονται για τα δίδυμα – πόσους δίδυμους εξάλλου γνωρίζατε μεγαλώνοντας; Τώρα αυτή η περιστασιακή περιέργεια μπορεί να εξερευνηθεί και το πώς εκφράζονται οι δίδυμοι ως άτομα γίνεται πιο εύκολο για εμάς να το εξετάσουμε».
«Όπου κι αν πας στο διαδίκτυο, θα συναντήσεις σήμερα viral διδύμους», επισήμανε και ο Taylor Lorenz, ο οποίος έγραψε για το φαινόμενο στο «The Atlantic». «Το ενυτπωσιακότερο μάλιστα είναι πως σήμερα υπάρχουν περισσότεροι από όσους υπήρξαν ποτέ στην ιστορία. Και έτσι, όχι μόνο οι δίδυμοι δημιουργούν περισσότερο περιεχόμενο, αλλά και οι δίδυμοι followers τους καταναλώνουν περισσότερο περιεχόμενο».
Το influencer marketing αναμένεται στα τέλη της χρονιάς να αξίζει 21,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, σύμφωνα με στοιχεία του Influencer Marketing Hub. Λόγω της σημαντική αύξηση του περιεχομένου που δημιουργούν τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερες είναι οι εταιρείες που διαθέτουν αυτόνομο προϋπολογισμό για το συγκεκριμένο μάρκετινγκ, παρά τον αντίκτυπο των μακροοικονομικών δυσχερειών της τρέχουσας χρονιάς.
Latest News
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας