Η ταινία-συναυλία της Τέιλορ Σουίφτ αποδείχτηκε απρόσβλητη στο αμερικανικό box office αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς έγινε η πρώτη τέτοιου είδους ταινία στην ιστορία που ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια δολάρια και ξεπέρασε σε εισπράξεις την ταινία του Μάρτιν Σκορτσέζε «Οι δολοφόνοι του λουλουδένιου φεγγαριού».
Το «Taylor Swift: The Eras Tour» ήταν η ταινία με τις καλύτερες επιδόσεις στις ΗΠΑ και τον Καναδά για δεύτερο Σαββατοκύριακο, συγκεντρώνοντας περίπου 31 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή η συγκομιδή αύξησε το σύνολο του εγχώριου box office σε 129,8 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την AMC Theatres Distribution.
100 χρόνια Disney: Ο μοναχικός και άγριος θείος Γουόλτ
Η Paramount, η ταινία γουέστερν «Killers of the Flower Moon», διανομής της Apple Original Films, δήλωσε ότι η ταινία απέφερε 23 εκατομμύρια δολάρια στην αμερικανική αγορά και 44 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Οι ταινίες συνολικά είχαν ένα δυνατό Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου, μια περίοδο που είναι συνήθως πιο ήσυχη για τις αίθουσες από ό,τι το καλοκαίρι. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, οι ιδιοκτήτες των κινηματογράφων ελπίζουν ότι μέρος της δυναμικής που δημιούργησαν η «Barbie» και το «Oppenheimer» θα συνεχιστεί και το φθινόπωρο.
Η ταινία της Apple «Killers of the Flower Moon» είναι η μεγαλύτερη προσπάθεια της κατασκευάστριας του iPhone σε πρωτότυπες ταινίες και μέρος ενός σχεδίου για την κυκλοφορία περισσότερων ταινιών στους κινηματογράφους. Σημειώνεται ότι η ταινία κυκλοφόρησε στις αίθουσες πριν από το ντεμπούτο της στην streaming πλατφόρμα Apple TV+.
Οι υποθέσεις
Ο σκηνοθέτης Μάρτιν Σκορτσέζε δήλωσε ότι εργάστηκε για την ταινία, στην οποία πρωταγωνιστούν ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο και η Λίλι Γκλάντστοουν, επί έξι χρόνια. Η ταινία διάρκειας τρεισήμισι ωρών διαδραματίζεται στην Οκλαχόμα της δεκαετίας του 1920 και αφηγείται την ιστορία των δολοφονιών των Οσάγε από ξένους που προσπαθούν να πάρουν τον πετρελαϊκό πλούτο από τα μέλη της φυλής. Είναι βασισμένη στο μπεστ σέλερ του Ντέιβιντ Γκραν, «Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI».
Από την άλλη, η συναυλιακή ταινία της Σουίφτ ήταν μια καθυστερημένη προσθήκη στο ημερολόγιο των κινηματογραφικών προβολών του Οκτωβρίου και προσέφερε «μια ωραία εισπρακτική ώθηση για το μήνα, αποδεικνύοντας έτσι ότι το “εναλλακτικό” περιεχόμενο πρέπει να γίνει μέρος της κανονικής δίαιτας των κινηματογραφικών θεατών», δήλωσε ο Πολ Ντεργκαραμπεντιάν, ανώτερος αναλυτής μέσων ενημέρωσης στην Comscore.
Latest News
Ποιο είναι το κρυφό όπλο του Xόλιγουντ
Πώς ένα στούντιο αλλάζει τα δεδομένα στο Χόλιγουντ
Οι Pink Floyd σε συζητήσεις με τη Sony για την πώληση των δικαιωμάτων μουσικής
Οι διαφορές μεταξύ των μελών των Pink Floyd έχουν κάνει την επίτευξη συμφωνίας πιο δύσκολη
Σταματόπουλος (ESG): Έτσι θα στηρίξουμε την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων εξαγωγέων
Ο ελληνικός οργανισμός Εξαγωγικών Πιστώσεων δίνει τη δυνατότητα στις παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις διεθνείς ευκαιρίες
Η κρίση του νερού - Το επόμενο μεγάλο στοίχημα
Εάν δεν αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα κατά μέτωπο, οι πυρκαγιές, οι πλημμύρες και άλλα ακραία φαινόμενα που προκαλούνται από το νερό θα γίνουν πιο έντονα και θανατηφόρα
Ozempic: Το φάρμακο για τον διαβήτη που έγινε μόδα
Τυχαίνει οι διαβητικοί να μην μπορούν να βρουν το Ozempic διότι αγοράζεται μετά μανίας από πολλούς που απλά θέλουν να χάσουν βάρος. Μια τάση που αποτυπώνεται στη μόδα
H Μetlen ανάβει τα φώτα στο ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο
Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024, στις 19:30, τα εγκαίνια του έργου του νέου φωτισμού του ιερού του Ποσειδώνα, στο ακρωτήρι του Σουνίου, θα τελέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Το αστείο ποσό που πληρώθηκε ο Τζέιμς Ερλ Τζόουνς για το Star Wars και η αθανασία μέσω ΑΙ
Ο βαρύτονος υπήρξε η φωνή του εμβληματικού κακού της οθόνης Νταρθ βέιντερ
Πώς ψωνίζουν σήμερα οι καταναλωτές - Τι αλλαγές έφερε η πανδημία [έρευνα]
Το 57% των καταναλωτών θέλουν να «δουν», να «αγγίξουν» και να «αισθανθούν» τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν - Πώς αντιδρά το λιανεμπόριο
Έξι στις δέκα επιχειρήσεις αναζητούν εργαζόμενους - Τι κίνητρα προσφέρουν [πίνακες]
Πώς διαμορφώνεται η απασχόληση στις ελληνικές επιχειρήσεις - Τι δείχνει έρευνα για τις ανάγκες
KPMG: Αναγκαίος ο επανασχεδιασμός ρόλων και δεξιοτήτων στην εποχή της AI
Η Πέγκυ Βελλιώτου, Partner, Advisory, KPMG στην Ελλάδα, συμμετείχε σε συζήτηση που διοργάνωσε το Υπερταμείο στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ