Σε μείωση των προβλέψεων για τις ελεύθερες ταμειακές ροές προχώρησε η Volkswagen AG, με τις μετοχές της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης να καταγράφουν σημαντική πτώση.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι μετοχές της VW υποχώρησαν μετά την περιγραφή χαμηλότερων από τα αναμενόμενα κέρδη για το τρίτο τρίμηνο.
Η εταιρεία είπε ότι το υψηλότερο κόστος για τα εμπορικά σήματα και τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας εμπόδισαν τη δυναμική που χρειαζόταν το δεύτερο εξάμηνο για να αντισταθμίσει ζημιές ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Οι μετοχές υποχώρησαν περισσότερο από 3% στις αρχές της διαπραγμάτευσης.
«Φρένο» για την… ηλεκτροκίνητη Volkswagen – Εκτός στόχων οι παραγγελίες
Μείωση πωλήσεων και περικοπές
Οι διευθυντές της VW και οι εκπρόσωποι της εργασίας διαπραγματεύονται επί του παρόντος περικοπές για να κάνουν πιο ανταγωνιστικό το Brand. Οι εγχώριες επιχειρήσεις αρπάζουν γρήγορα μερίδιο αγοράς στην Κίνα και η ζήτηση στην Ευρώπη εξασθενεί.
Η εταιρεία έχει ήδη επιβραδύνει την παραγωγή EV σε ορισμένες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών της γραφείων στο Βόλφσμπουργκ τον περασμένο μήνα, αφού οι πλημμύρες στη Σλοβενία επηρέασαν έναν από τους προμηθευτές της. Η αυτοκινητοβιομηχανία την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι οι παραγγελίες δεν πέτυχαν τους στόχους μετά την αδύναμη ζήτηση, ιδιαίτερα στην Ευρώπη.
Αποζημιώσεις 830 εκατ. σε ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων
Πρόσφατα, η Volkswagen κατέληξε και σε συμφωνία με την Ομοσπονδιακή Ένωση Προστασίας Καταναλωτών (VZBV), στη διαμάχη για την αποζημίωση εκατοντάδων χιλιάδων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (ντίζελ).
Σύμφωνα με αυτήν τη συμφωνία, η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία έχει την έδρα της στην πόλη Βόλφσμπουργκ, θα καταβάλει αποζημίωση συνολικού ύψους 830 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία θα κατανεμηθεί μεταξύ των περίπου 260.000 πελατών της VW οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο αγωγών.
Ανάλογα με την ηλικία και τον τύπο του πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου τους, θα λαμβάνουν μεταξύ 1.350 και 6.257 ευρώ. Σε αντάλλαγμα, οι δικαιούχοι πρέπει να παραιτηθούν από μελλοντικές αγωγές. Με αυτό τον τρόπο, η Volkswagen θέλει να περιορίσει το κόστος του σκανδάλου ντίζελ, το οποίο έχει ήδη κοστίσει στον όμιλο πάνω από 30 δισ. ευρώ.
Ο επικεφαλής δικηγόρος της Volkswagen Μάνφρεντ Ντες δήλωσε: «Είναι καλό που προσφέρουμε τώρα στους καταναλωτές τη συμβιβαστική συμφωνία μαζί με την Ομοσπονδιακή Ένωση Προστασίας Καταναλωτών. Σημαντικά στοιχεία και για τις δύο πλευρές ήταν ο ανεξάρτητος έλεγχος και η διαφανής διευθέτηση του συμβιβασμού. Και τα δύο είναι εγγυημένα. Η Volkswagen σχεδιάζει να δημιουργήσει μια πλατφόρμα για τη διεκπεραίωση των πληρωμών. Αυτή θα επιτρέψει στους δικαιούχους –από τη συμφωνία συμβιβασμού– πελάτες να λάβουν μια εφάπαξ πληρωμή από το τέλος Μαρτίου».
Η πρώτη προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας, η οποία έγινε πριν από δύο εβδομάδες, απέτυχε διότι η Volkswagen υποστήριξε ότι οι δικηγόροι της Ομοσπονδιακής Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών απαιτούσαν υπερβολικές αμοιβές. Κατόπιν, το Ανώτερο Εφετείο του Μπράουνσβαϊκ ανέλαβε τη διαμεσολάβηση μεταξύ των μερών η οποία ολοκληρώθηκε τελικά με επιτυχία.
Latest News
Στη «μέγγενη» το Adani Group - Πτώση ομολόγων και μετοχών για δεύτερη ημέρα
Οι μετοχές του ομιλου Adani Group έχουν χάσει 28 δισ. δολάρια σε αξία - Η S&P λέει ότι θα είναι δύσκολη η χρηματοδότηση
Η Gap εκτοξεύεται - Όλα τα βλέμματα στον νέο CEO
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Παρέμβαση της κεντρικής τράπεζας για την προστασία του νομίσματος στην Ινδία
Η ισοτιμία της ρουπίας δημιουργεί συνθήκες στην Ινδία για κερδοσκοπικά στοιχήματα
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του