Από την 1η Ιανουαρίου 2024 ο όμιλος Campari εισέρχεται αυτόνομα στην εγχώρια αγορά μέσω της Campari Hellas, επενδυόντας σε οικονομικό και εργασιακό επίπεδο, με στόχο να εδραιώσει τις σχέσεις της με το ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
Η Ελλάδα είναι μια κομβική αγορά για τον όμιλο Campari, καθώς προσβλέπει και στις προοπτικές που έχει ως χώρα, ούσα ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. To καλοκαίρι είναι συνώνυμο με τον ελληνικό τουρισμό και είναι ως επί το πλείστον η εποχή των δροσερών aperitifs, σήμα κατατεθέν του ομίλου. Συνεπώς, η επένδυση στη χώρα διευρύνει περαιτέρω τον αναπτυξιακό σχεδιασμό του και τον προσδιορισμό του σε κορυφαίο πρωταγωνιστή του κλάδου, επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Το «λάθος» της Campari, το Ούζο 12 και τα «διαζύγια» στην Ελλάδα
«Οι Έλληνες καταναλωτές, από την είσοδο των brands του Ομίλου στην ελληνική αγορά, έδειξαν περίτρανα την προτίμησή τους, με τις πωλήσεις να αυξάνονται συνεχώς και με τη ταύτιση σημαντικών στιγμών τους με τα προϊόντα της Campari. Στιγμές που χαρακτηρίζονται από το μήνυμα της εταιρείας “Toasting Life Together” που παρακινεί τους καταναλωτές της να γιορτάζουν την κάθε στιγμή και να μοιράζονται χρόνο με φίλους. Για αυτούς ακριβώς τους λόγους και τιμώντας την εμπιστοσύνη τους, η Campari Hellas έρχεται να συστηθεί στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό, διευρύνοντας και κάνοντας αμεσότερη τη σχέση μαζί τους.
Μια ιστορική εταιρεία στο χώρο της παραγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών, διαθέτοντας πάνω από 50 brands στο portfolio της και με παρουσία σε 190 αγορές σε όλο τον κόσμο, επιλέγει στρατηγικά να εισέλθει και να επενδύσει στην ελληνική αγορά. Η συνεχής αναπτυξιακή τροχιά της εταιρείας στην χώρα, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για ένα ευρύτερο πλαίσιο επένδυσης σε μια αγορά με εξαιρετικές προοπτικές», αναφέρεται.
Ο Γιάννης Στράτος, Managing Director της Campari Hellas, επεσήμανε: «Η δημιουργία της Campari Hellas για τον Όμιλο αποτελεί μια στρατηγική επιλογή, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και επένδυσης σε αγορές που έχουν σημειώσει ανοδικά οικονομικά αποτελέσματα, όπως η ελληνική. Στόχος μας είναι να εδραιώσουμε τη θέση του Ομίλου στη χώρα, αλλά και να ενισχύσουμε την ελληνική οικονομία, επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό με την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Ως Έλληνας, η επιστροφή μου στην χώρα διακατέχεται από έντονα συναισθήματα και από θέληση για σκληρή δουλειά και προσήλωση, στο να γίνει η Campari Hellas σημείο αναφοράς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας που διαχειρίζονταν τα brands του Ομίλου Campari ως τώρα, και συνέδραμαν ουσιαστικά στην επιτυχία τους στην χώρα και στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και τους πελάτες. Αυτή τη σχέση είμαστε εδώ για να τιμήσουμε, αξιοποιώντας κάθε ευκαιρία.»
Campari Academy
Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία του Ομίλου Campari είναι και το Campari Academy, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας για τους επαγγελματίες bartenders. Το bartender community είναι πολύ ανεπτυγμένο στην Ελλάδα και συνεχώς εξελίσσεται, με τους επαγγελματίες του χώρου να καινοτομούν και να εντυπωσιάζουν με τη δημιουργικότητά τους.
Μέσω του Campari Academy, οι Έλληνες bartenders έχουν την ευκαιρία να είναι μέρος μιας κοινότητας εκμάθησης, ανταλλαγής εμπειριών, ιδεών και τεχνογνωσίας.
H Campari Hellas εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με τα brands Aperol, Campari, Crodino, Bulldog gin, Wild Turkey, Skyy vodka και Grand Marnier, μεταξύ πολλών άλλων μαρκών του Ομίλου, ενώ λανσάρει και την Espolòn tequila. Από τον Ιανουάριο του 2024 αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την εμπορία και διανομή των βασικών εμπορικών σημάτων του Ομίλου Campari στην ελληνική αγορά, που μέχρι το τέλος του έτους συνεχίζεται κανονικά από τους σημερινούς διανομείς, Coca-Cola Τρία Έψιλον και Beverage World. Μοναδική εξαίρεση το Oύζο 12, που περνάει στη διαχείριση της Beverage World.
Η Campari Hellas αποτελεί τον πυλώνα του μακροπρόθεσμου αποτυπώματος του Ομίλου Campari στην Ελλάδα και τη δέσμευσή του για μια σειρά στρατηγικών επενδύσεων.
Latest News
Στο 19,9% η συμμετοχή της Eurobank στην AFI Microfinance μετά από αύξηση κεφαλαίου
Με την ολοκλήρωση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της AFI Microfinance SA, η Eurobank διαθέτει το 100% των προνομιούχων μετοχών της Εταιρείας
Deal της Alpha Finance με την Kepler Cheuvreux - Ο ρόλος της UniCredit
Η συνεργασία μεταξύ της Alpha Finance και της Kepler Cheuvreux υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας της Alpha Bank με την UniCredit
Γιατί ο Σπ. Θεοδωρόπουλος δίνει 22,5 εκατ. ευρώ για καραμέλες στην εποχή του Ozempic
Τα τριπλάσια καθαρά κέρδη της Λάβδας και τι προσδοκά ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος από τις καραμέλες - Πόσο αυξάνονται οι πωλήσεις ζαχαρωδών
Σίριαλ 20 χρόνων αναζητά λύση – Τι περιμένουν οι δανειολήπτες ελβετικού φράγκου
Τι δηλώσει στον ΟΤ για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο η νόμιμη εκπρόσωπος του Συλλόγου Δανειοληπτών Ελβετικού Φράγκου (ΣΥ.ΔΑΝ.Ε.Φ.), Δέσποινα Σονιάδου
Οικογένεια Μπουτάρη: Η Νάουσα, ο «Μύθος» και ο «Κυρ – Γιάννης» - 145 χρόνια συνώνυμο του κρασιού
Η διαδρομή της οικογένειας Μπουτάρη από τον 19ο αιώνα στον 21ο αιώνα - Από την οδό Ζαφειράκη της Νάουσας στην είσοδο των αδελφών Γεωργιάδη
Αρώματα και σκουλαρίκια για τη «Gen Zalpha» - Ποια είναι η Claire's που κάνει θραύση στους νέους
Χωρίς να αλλάξει τον προσανατολισμό της, η Claire's στοχεύει στους καταναλωτές της «Gen Zalpha»
Στον Τέλη Μυστακίδη ο έλεγχος της AB Bank - Πράσινο φως από ΕΚΤ και ΤτΕ
Ο Τέλης Μυστακίδης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς το διοικητικό συμβούλιο, τη διοικητική ομάδα και τους εργαζόμενους της ABBank
Κληρώνει… για την αναδιάρθρωση της Intrum – Τι υποστηρίζει για Ελλάδα ο όμιλος
Πηγές της Intrum αναφέρουν πως οι ελληνικές αρχές είναι ενήμερες για κάθε βήμα τις διαδικασίας - Το ιστορικό
Ανοίγουν οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες - Το απογευματινό ωράριο
Βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος του υπουργείου για την αύξηση της συμμετοχής των παραγωγών στις λαϊκές αγορές
Νέα προγράμματα για ΜμΕ -Οι προκηρύξεις έως το τέλος του 2024
Τα επενδυτικά σχέδια θα έχουν προϋπολογισμό από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ και το ποσοστό επιδότησης θα είναι 70%