
Την έξοδο από το αμερικάνικο χρηματιστήριο της Navios Maritime Holdings δρομολογεί η Αγγελικη Φράγκου. Η Navios Maritime Holdings, ελέγχει το 10,3% της εισηγμένης Navios Maritime Partners και το 63,8% της Navios South American Logistics.
Η κα Φράγκου πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Navios Holdings θα καταβάλλει 2,28 δολάρια ανά μετοχή στους υπόλοιπους μετόχους, δηλαδή με ένα premium περίπου 43% στην τιμή κλεισίματος της κοινής μετοχής της Navios Holdings στις 12 Σεπτεμβρίου – την τελευταία ημέρα διαπραγμάτευσης πριν από την πρώτη προσφορά.
Η αρχική προσφορά εξαγοράς ανερχόταν σε 1,84 δολάρια ανά κοινή μετοχή, με ένα premium 17% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της 12ης Σεπτεμβρίου. Η εξαγορά των μετοχών αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Η διαχείριση
Η Αγγελική Φράγκου κατέχει το 64% της Navios Holdings σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεσή της εταιρείας.
Η Navios Partners διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς χυδην ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοια και μεταφορας εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 15,7 εκατομμυρίων dwt και 235.414 teu. Ο στόλος έχει μέση ηλικία 9,8 έτη υπολογιζόμενη σε dwt και πλήρως παραδοθέντων πλοίων.
Η Navios South American Logistics Inc. (“Navios Logistics”) είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες logistics στην περιοχή Hidrovia της Νότιας Αμερικής, η οποία εξυπηρετεί τις ανάγκες αποθήκευσης και θαλάσσιας μεταφοράς των πελατών της μέσω λιμενικών τερματικών σταθμών, ποτάμιων φορτηγίδων και παράκτιων ενδομεταφορών.
Η επιχείρησή επικεντρώνεται σε δύο βασικές αγορές μεταφορών στη Νότια Αμερική: το ποτάμιο σύστημα της περιοχής Hidrovia και το εμπόριο ενδομεταφορών κατά μήκος της ανατολικής ακτής της Νότιας Αμερικής.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.