Την έξοδο από το αμερικάνικο χρηματιστήριο της Navios Maritime Holdings δρομολογεί η Αγγελικη Φράγκου. Η Navios Maritime Holdings, ελέγχει το 10,3% της εισηγμένης Navios Maritime Partners και το 63,8% της Navios South American Logistics.
Η κα Φράγκου πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Navios Holdings θα καταβάλλει 2,28 δολάρια ανά μετοχή στους υπόλοιπους μετόχους, δηλαδή με ένα premium περίπου 43% στην τιμή κλεισίματος της κοινής μετοχής της Navios Holdings στις 12 Σεπτεμβρίου – την τελευταία ημέρα διαπραγμάτευσης πριν από την πρώτη προσφορά.
Η αρχική προσφορά εξαγοράς ανερχόταν σε 1,84 δολάρια ανά κοινή μετοχή, με ένα premium 17% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της 12ης Σεπτεμβρίου. Η εξαγορά των μετοχών αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Η διαχείριση
Η Αγγελική Φράγκου κατέχει το 64% της Navios Holdings σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεσή της εταιρείας.
Η Navios Partners διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς χυδην ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοια και μεταφορας εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 15,7 εκατομμυρίων dwt και 235.414 teu. Ο στόλος έχει μέση ηλικία 9,8 έτη υπολογιζόμενη σε dwt και πλήρως παραδοθέντων πλοίων.
Η Navios South American Logistics Inc. (“Navios Logistics”) είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες logistics στην περιοχή Hidrovia της Νότιας Αμερικής, η οποία εξυπηρετεί τις ανάγκες αποθήκευσης και θαλάσσιας μεταφοράς των πελατών της μέσω λιμενικών τερματικών σταθμών, ποτάμιων φορτηγίδων και παράκτιων ενδομεταφορών.
Η επιχείρησή επικεντρώνεται σε δύο βασικές αγορές μεταφορών στη Νότια Αμερική: το ποτάμιο σύστημα της περιοχής Hidrovia και το εμπόριο ενδομεταφορών κατά μήκος της ανατολικής ακτής της Νότιας Αμερικής.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη