Την έξοδο από το αμερικάνικο χρηματιστήριο της Navios Maritime Holdings δρομολογεί η Αγγελικη Φράγκου. Η Navios Maritime Holdings, ελέγχει το 10,3% της εισηγμένης Navios Maritime Partners και το 63,8% της Navios South American Logistics.
Η κα Φράγκου πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Navios Holdings θα καταβάλλει 2,28 δολάρια ανά μετοχή στους υπόλοιπους μετόχους, δηλαδή με ένα premium περίπου 43% στην τιμή κλεισίματος της κοινής μετοχής της Navios Holdings στις 12 Σεπτεμβρίου – την τελευταία ημέρα διαπραγμάτευσης πριν από την πρώτη προσφορά.
Η αρχική προσφορά εξαγοράς ανερχόταν σε 1,84 δολάρια ανά κοινή μετοχή, με ένα premium 17% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της 12ης Σεπτεμβρίου. Η εξαγορά των μετοχών αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Η διαχείριση
Η Αγγελική Φράγκου κατέχει το 64% της Navios Holdings σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεσή της εταιρείας.
Η Navios Partners διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς χυδην ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοια και μεταφορας εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 15,7 εκατομμυρίων dwt και 235.414 teu. Ο στόλος έχει μέση ηλικία 9,8 έτη υπολογιζόμενη σε dwt και πλήρως παραδοθέντων πλοίων.
Η Navios South American Logistics Inc. (“Navios Logistics”) είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες logistics στην περιοχή Hidrovia της Νότιας Αμερικής, η οποία εξυπηρετεί τις ανάγκες αποθήκευσης και θαλάσσιας μεταφοράς των πελατών της μέσω λιμενικών τερματικών σταθμών, ποτάμιων φορτηγίδων και παράκτιων ενδομεταφορών.
Η επιχείρησή επικεντρώνεται σε δύο βασικές αγορές μεταφορών στη Νότια Αμερική: το ποτάμιο σύστημα της περιοχής Hidrovia και το εμπόριο ενδομεταφορών κατά μήκος της ανατολικής ακτής της Νότιας Αμερικής.
Latest News
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα