![Euro 2024: Η τεράστια ζήτηση εκτοξεύει τις τιμές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/Euroo.jpg)
Λιγότερο από ένας χρόνος απομένει για το Euro 2024 που θα φιλοξενηθεί στα γήπεδα της Γερμανίας και η ζήτηση για ένα «μαγικό χαρτάκι» για τα τελικά της διοργάνωσης είναι τεράστια. Μέχρι στιγμής έχουν υποβληθεί περισσότερες από δέκα εκατομμύρια αιτήσεις για περίπου ένα εκατομμύριο εισιτήρια που προσφέρονται στην πρώτη φάση πώλησης. Όσο πλησιάζει το τουρνουά, τόσο περισσότερο οι φίλοι του ποδοσφαίρου αναζητούν τρόπους να δώσουν το παρών στη μεγάλη διοργάνωση. Το μόνο βέβαιο είναι πως για να τα καταφέρουν, θα χρειαστούν δύο πράγματα: τύχη και πολλά χρήματα.
Τεράστια η άνοδος των τιμών
«Τέτοια σπουδαία γεγονότα επηρεάζουν σημαντικά τις τιμές των ξενοδοχείων και των εστιατορίων», δηλώνει ο Ρίκο Ντουλίνσκι, νομικός υπεύθυνος του Κέντρου Καταναλωτών του Βρανδεμβούργου στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (dpa), προσθέτοντας πως «κατά πάσα πιθανότητα οι τιμές θα ανέβουν κι άλλο μόλις γίνει γνωστό ποιες ομάδες θα συμμετέχουν, πότε και πού».
Ειδικά κατά τις ημερομηνίες των κορυφαίων αγώνων – όπως ο εναρκτήριος αγώνας της Γερμανίας στις 14 Ιουνίου στο Μόναχο και ο τελικός της διοργάνωσης στις 14 Ιουλίου στο Βερολίνο – καταγράφονται σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των ξενοδοχείων: μερικά δωμάτια έχουν τιμή ακόμη και πολλαπλάσια των εισιτηρίων, τα οποία κυμαίνονται από 30 μέχρι 1000 ευρώ.
«Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι’ αυτό. Δεν κλείσαμε εμείς τα δωμάτια», δήλωσε στο dpa ο Μάρτιν Κάλεν, επικεφαλής αγωνιστικών θεμάτων της UEFA. Ο Μάρκους Λούτε, γενικός διευθυντής της Γερμανικής Ένωσης Ξενοδοχείων (IHA), δήλωσε από την πλευρά του ότι ο υπολογισμός των τιμών «εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η τοποθεσία, η προσφορά και η ζήτηση, τον ανταγωνισμό, αλλά και το κόστος του».
Το Κέντρο Καταναλωτών προτείνει στους ενδιαφερόμενους να κλείσουν κατάλυμα όσο το δυνατόν νωρίτερα. Οι φίλαθλοι θα πρέπει επίσης «να εξετάσουν το ενδεχόμενο να μη μένουν ακριβώς δίπλα στον τόπο διεξαγωγής του αγώνα», όπου αυτό είναι εφικτό.
Το θετικό είναι πάντως πως τα εισιτήρια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου περιλαμβάνουν κι ένα 36ωρο εισιτήριο για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Χάρη στη συνεργασία με την Deutsche Bahn ακόμη και τα μεγαλύτερα ταξίδια με τρένο θα είναι σχετικά φθηνά για τους φιλάθλους.
Με την ολοκλήρωση του κύκλου αιτήσεων θα διατεθούν 1,2 εκατομμύρια εισιτήρια – παρ’ ότι μέχρι τώρα δεν έχουν καθορισθεί ακόμη ούτε όλες οι συμμετοχές, αλλά ούτε και οι διασταυρώσεις των ομάδων. Η κλήρωση της φάσης των ομίλων θα γίνει στις 2 Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με την UEFA, η διαδικασία της κλήρωσης των εισιτηρίων μεταξύ εκείνων που έκαναν αίτηση, θα διαρκέσει μέχρι τις «14 Νοεμβρίου το αργότερο».
Επιμέλεια: Γιώργος Πασσάς
Πηγή: DW
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Commerzbank: Μειώνει κατά 3.900 τις θέσεις εργασίας – Η ανανεωμένη στρατηγική](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/orlopp-600x389.jpg)
Commerzbank: Μειώνει κατά 3.900 τις θέσεις εργασίας – Η ανανεωμένη στρατηγική
Το σχέδιο της Commerzbank για να αποθαρρύνει την UnitCredit
![Goldman Sachs: Τι σημαίνει για την οικονομία της Ευρώπης η ειρήνη στην Ουκρανία – Τα 2 σενάρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/eu-ukraine-600x400.jpg)
Πόσο θα επηρεάσει την Ευρώπη η ειρήνη στην Ουκρανία - Τα 2 σενάρια της Goldman
Τι αναφέρει η Goldman Sachs για τις επιδράσεις της κατάπαυσης του πυρός στην Ουκρανία - Πόσο θα επηρεάσει την Ευρώπη
![Honda: Υψηλότερα κέρδη μετά το ναυάγιο της συγχώνευσης με τη Nissan](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/honda-600x400.jpg)
Αύξηση κερδών για Honda μετά το ναυάγιο της συγχώνευσης με τη Nissan
Honda και Nissan οριστικοποιούν την απόφαση να εγκαταλείψουν τις διαπραγματεύσεις για συγχώνευση
![Sony: Αυξημένα κέρδη τριμήνου λόγω αύξησης των εσόδων από το gaming](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_sony_MJ-600x352.png)
Αυξημένα κέρδη για τη Sony λόγω αύξησης των εσόδων από το gaming
Το τρίμηνο του Δεκεμβρίου είναι μια βασική περίοδος για τη Sony, καλύπτοντας την εορταστική περίοδο αγορών που είναι συχνά μια κερδοφόρα περίοδος για τις εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης
![ΗΠΑ: Οι ασφαλιστικές αντιμετωπίζουν ζημιές δισεκατομμυρίων από τις πυρκαγιές του Λος Άντζελες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/california-1-600x400.jpg)
ΗΠΑ: Οι ασφαλιστικές αντιμετωπίζουν ζημιές δισεκατομμυρίων από τις πυρκαγιές του Λος Άντζελες
Οι ασφαλιστικές εταιρείες είχαν αποσυρθεί από την αγορά της Καλιφόρνια πριν από την καταστροφή τον Ιανουάριο
![Κίνα: Όφελος 350 δισ. ευρώ για τις επιχειρήσεις από τη στήριξη της καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/beijing-china-600x400.jpg)
Όφελος 350 δισ. ευρώ για τις κινεζικές επιχειρήσεις από τη στήριξη της καινοτομίας
Οι φορολογικές πολιτικές του Πεκίνου για την υποστήριξη της επιστημονικής και τεχνολογικής καινοτομίας είχαν όφελος 350 δισεκατομμυρίων ευρώ για τις επιχειρήσεις το 2024
![ΗΠΑ: Από την Ουκρανία, μέχρι τη Γροιλανδία – Οι ωμοί εκβιασμοί Τραμπ και η «δίψα» για σπάνιες γαίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/spanies-gaies6-600x390.jpg)
Από την Ουκρανία, μέχρι τη Γροιλανδία – Οι ωμοί εκβιασμοί Τραμπ και η «δίψα» των ΗΠΑ για σπάνιες γαίες
Κομβικές στην τεχνολογική ανάπτυξη, οι ανά τον κόσμο σπάνιες γαίες μπαίνουν στο «κάδρο» του αναθεωρητισμού του Ντόναλντ Τραμπ, με φόντο τον γεωπολιτικό ανταγωνισμό των ΗΠΑ με την Κίνα
![UniCredit: Σφοδρός ανταγωνισμός με Commerzbank για τις γερμανικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ot_unicredit_commerzbank2-600x352.png)
Στα χαρακώματα UniCredit και Commerzbank για τις γερμανικές ΜμΕ
Η UniCredit έχει εξαπολύσει μιντιακή επίθεση μέσω της θυγατρικής της στη Γερμανία θέλοντας να δείξει στους συντηρητικούς Γερμανούς επιχειρηματίες ότι τους λαμβάνει σοβαρά υπόψη
![Amazon: Ανοίγει κατάστημα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης στο Μιλάνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Amazon-parafarmacia-600x331.png)
Με... ιταλικό αέρα το νέο φυσικό κατάστημα της Amazon
Η Amazon ανοίγει ένα «παραφαρμακείο» στο Μιλάνο, που θα διαθέτει μια σειρά από είδη ομορφιάς και προσωπικής φρροντίδας
![Πολυτέλεια: Η νέα τάση των πλούσιων Κινέζων που τρομοκρατεί τους οίκους πολυτελείας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Η νέα τάση στην Κίνα που προκαλεί τρόμο στους οίκους πολυτελείας
Πριν όχι πολλά χρόνια, οι Κινέζοι καταναλωτές ήταν τα αστέρια για όσους πούλαγαν πολυτέλεια, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει για την πλούσια ελίτ της τεράστιας χώρας.