
Ο νέος πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων στις ΗΠΑ, Μάικ Τζόνσον, ανέφερε την Πέμπτη ότι η χρηματοδότηση για την υποστήριξη της Ουκρανίας και του Ισραήλ θα πρέπει να διαχωριστεί, αφήνοντας να εννοηθεί πως ο ίδιος και η παράταξη του δεν θα εγκρίνουν το πακέτο των 106 δισεκατομμυρίων δολαρίων που προτείνει η κυβέρνηση Μπάιντεν.
ΗΠΑ: Μπορεί η Αμερική να διαχειριστεί 2+1 πολέμους;
Σύμφωνα με το Reuters, σε συνέντευξη του στο Fox News, ο νέος πρόεδρος εξέφρασε έντονη ανησυχία για την χρηματοδότηση της Ουκρανίας, ενώ ανέφερε ότι αν αποφασιστεί να δοθούν χρήματα στο Ισραήλ πρέπει να χρηματοδοτηθούν από περικοπές που θα γίνουν από άλλους τομείς. Συνάντησε δε τον Μπάντεν και είπε στους συμβούλους του στον Λευκό Οίκο, ότι θα πρέπει να διαχωριστούν τα πακέτα χρηματοδότησης.
Τι ανέφερε ο Τζόνσον σχετικά με το θέμα
Ως προς τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας, ο νέος πρόεδρος ανέφερε «Θέλουμε να μάθουμε ποιος είναι ο στόχος της βοήθειας αυτής στην Ουκρανία». «Ο Λευκός Οίκος δεν το έχει προβλέψει», πρόσθεσε.
Από την άλλη πλευρά, ο Τζόνσον ανέφερε στη συνέντευξη ότι «Το Ισραήλ είναι ένα ξεχωριστό θέμα – θα προωθήσουμε ένα αυτόνομο πακέτο χρηματοδότησης για το Ισραήλ (πάνω από 14 δισεκατομμύρια δολάρια». Είπε ότι οι Ρεπουμπλικάνοι της Βουλής θα ψάξουν άλλους τομείς για περικοπή του προϋπολογισμού για να χρηματοδοτήσουν το Ισραήλ.
Το αίτημα Μπάιντεν και ο στόχος του
Ο Τζο Μπάιντεν έστειλε αίτημα προς το Κογκρέσο προκειμένου να παράσχει 106 δισεκατομμύρια συμπληρωματικής χρηματοδότησης σε Ισραήλ και Ουκρανία. Το πακέτο περιλαμβάνει 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια για το Ισραήλ για τη χρηματοδότηση υποστήριξης αεροπορικής και πυραυλικής άμυνας και άλλες πρωτοβουλίες, καθώς και 61 δισεκατομμύρια δολάρια για την Ουκρανία.
Στην ουσία, το μεγαλύτερο μέρος του πακέτου που προτείνει ο πρόεδρος των ΗΠΑ προορίζεται για την ενίσχυση της άμυνας της Ουκρανίας και τα υπόλοιπα θα κατευθυνθούν στην ενίσχυση του Ισραήλ.
Θεωρεί επίσης πως η συμπερίληψη χρημάτων για το Ισραήλ θα βοηθήσει προκειμένου να πειστούν οι Ρεπουμπλικάνοι να υποστηρίξουν το μέτρο, την ώρα που οι ίδιοι είναι επιφυλακτικοί σχετικά με την αποστολή πρόσθετων χρημάτων στην Ουκρανία.


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW