
Τις 356.747 μονάδες έφτασαν οι παγκόσμιες πωλήσεις της Renault το τρίτο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2022, ενώ κατά τους πρώτους 9 μήνες του έτους, πούλησε συνολικά 1.128.885 μονάδες.
Έτσι η Renault είναι η δεύτερη μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2023, πετυχαίνοντας ανάπτυξη 25% το τρίτο τρίμηνο και 22% από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα (726.938 πωλήσεις).
Το Megane E-Tech electric έχει πουλήσει πάνω από 35.000 μονάδες φέτος καταλαμβάνοντας το 54% των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας. Μέσα στο 2024, η αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της Renault θα εμπλουτιστεί με το νέο Scenic E-Tech electric, που αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Σημειώνεται πως η ανάκαμψη των πωλήσεων έρχεται μετά από τέσσερα συνεχόμενα χρόνια πτώσης.
FT: Βήμα προς το διαζύγιο ή τη συμφιλίωση η συμφωνία Renault – Nissan;
Συνεργασία με «βλέμμα» και στην ηλεκτροκίνηση
Πριν λίγους μήνες, η κινεζική Geely και η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσαν επενδύσεις έως και 7 δισ. ευρώ για τη σύσταση μιας κοινοπραξίας στην οποία θα μετέχουν με ίσο ποσοστό. Η συνεργασία των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη βενζινοκινητήρων και κινητήρων υβριδικής τεχνολογίας για τα αυτοκίνητα.
Η κοινοπραξία αποσκοπεί στην κατασκευή αποδοτικότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών συστημάτων, σε μια εποχή που η στόχευση μεγάλου μέρους της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι στη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι για να καταστούμε παγκόσμιος ηγέτης στις υβριδικές τεχνολογίες, παρέχοντας λύσεις με χαμηλές εκπομπές για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Έρικ Λι, πρόεδρος της Geely.
Η νέα εταιρεία θα απασχολεί 19.000 άτομα σε 17 εργοστάσια παραγωγής κινητήρων και πέντε κέντρα έρευνας και ανάπτυξης, σύμφωνα με τη Renault.
Ανάμεσα στους πελάτες της κοινοπραξίας αναμένεται να είναι οι Volvo, Proton, Nissan, Mitsubishi και PUNCH Torino.


Latest News

Στο τραπέζι ακόμη και μία «έκπληξη» από την ΕΚΤ - Τι «βλέπει» η SoGen
Η Societe Generale δεν αποκλείει να μειωθεί το επιτόκιο κατά 50 μονάδες βάσης, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρη η «έξοδος» από την περιοριστική νομισματική πολιτική

Ανακατεύει το ΔΣ η Intel - Μεγάλες αλλαγές αναμένονται τον Μάιο
Η Intel αναδομεί την διοίκηση σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο έδαφος της τελευταίας τετραετίας

Δασμοί Τραμπ: Ο εμπορικός πόλεμος καταρρίπτει τις ελπίδες για αναβίωση της πολυτελείας το 2025
Οι δασμοί ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται ότι θα καταδικάσουν τη βιομηχανία σε άλλη μια δύσκολη χρονιά

Τα 10 πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια του κόσμου
Οι αερομεταφορές έχουν ανακάμψει και επισήμως πλέον

Δασμοί Τραμπ: Προκαλούν συσσώρευση εισαγόμενων αυτοκινήτων σε αμερικανικά λιμάνια
Στέλεχη προειδοποιούν ότι οι δασμοί μπορεί να κάνουν την κατάσταση «αρκετά άσχημη» σε λίγες εβδομάδες

Γιατί η Sony αυξάνει τις τιμές του PlayStation 5 στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο
Η Sony ανέφερε «ένα σκηνικό ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένου του υψηλού πληθωρισμού και των κυμαινόμενων συναλλαγματικών ισοτιμιών»

Σε κρίση το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ιταλίας τρία χρόνια μετά την πώληση από τη Lukoil
Η αναφορά των Financial Times σε γνωστό Έλληνα εφοπλιστή -το όνομα του οποίου έχει συνδεθεί με τη Lukoil- και το ρωσικό πετρέλαιο.

Υποψίες για χειραγώγηση της Wall Street από τον Ντόναλντ Τραμπ
Δημοκρατικοί βουλευτές καταγγέλλουν χοντρό χρηματιστηριακό παιχνίδι με τα «είπα-ξείπα» του πλανητάρχη για τους δασμούς

Βουτιά στις πωλήσεις της LVMH - Προ των πυλών μεγάλη ύφεση στην αγορά πολυτελείας
Η LVMH ελέγχεται από τον γάλλο δισεκατομμυριούχο Μπερνάρ Αρνό, διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο του ομίλου,

Ηχηρό όχι Χάρβαρντ σε συμφωνία με την κυβέρνηση Τραμπ
Το Χάρβαρντ δεν θα «διαπραγματευτεί την ανεξαρτησία του ή τα συνταγματικά του δικαιώματα»