
Τις 356.747 μονάδες έφτασαν οι παγκόσμιες πωλήσεις της Renault το τρίτο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2022, ενώ κατά τους πρώτους 9 μήνες του έτους, πούλησε συνολικά 1.128.885 μονάδες.
Έτσι η Renault είναι η δεύτερη μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2023, πετυχαίνοντας ανάπτυξη 25% το τρίτο τρίμηνο και 22% από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα (726.938 πωλήσεις).
Το Megane E-Tech electric έχει πουλήσει πάνω από 35.000 μονάδες φέτος καταλαμβάνοντας το 54% των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας. Μέσα στο 2024, η αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της Renault θα εμπλουτιστεί με το νέο Scenic E-Tech electric, που αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Σημειώνεται πως η ανάκαμψη των πωλήσεων έρχεται μετά από τέσσερα συνεχόμενα χρόνια πτώσης.
FT: Βήμα προς το διαζύγιο ή τη συμφιλίωση η συμφωνία Renault – Nissan;
Συνεργασία με «βλέμμα» και στην ηλεκτροκίνηση
Πριν λίγους μήνες, η κινεζική Geely και η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσαν επενδύσεις έως και 7 δισ. ευρώ για τη σύσταση μιας κοινοπραξίας στην οποία θα μετέχουν με ίσο ποσοστό. Η συνεργασία των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη βενζινοκινητήρων και κινητήρων υβριδικής τεχνολογίας για τα αυτοκίνητα.
Η κοινοπραξία αποσκοπεί στην κατασκευή αποδοτικότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών συστημάτων, σε μια εποχή που η στόχευση μεγάλου μέρους της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι στη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι για να καταστούμε παγκόσμιος ηγέτης στις υβριδικές τεχνολογίες, παρέχοντας λύσεις με χαμηλές εκπομπές για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Έρικ Λι, πρόεδρος της Geely.
Η νέα εταιρεία θα απασχολεί 19.000 άτομα σε 17 εργοστάσια παραγωγής κινητήρων και πέντε κέντρα έρευνας και ανάπτυξης, σύμφωνα με τη Renault.
Ανάμεσα στους πελάτες της κοινοπραξίας αναμένεται να είναι οι Volvo, Proton, Nissan, Mitsubishi και PUNCH Torino.


Latest News

Mega deal στις μετακινήσεις - Η Lyft μπαίνει στην Ευρώπη μέσω Free Now
Η αμερικανική πλατφόρμα θα εξαγοράσει την Free Now από τη BMW και τη Mercedes-Benz Mobility έναντι 175 εκατομμυρίων ευρώ σε μετρητά

Η στιγμή της Μελόνι - Θα μπορέσει να «καλοπιάσει» τον Τραμπ για λογαριασμό της ΕΕ;
Η επίσκεψη της Μελόνι την Πέμπτη μπορεί να αποτελέσει ένα μήνυμα ότι Ευρωπαίοι έχουν ακόμα την πρόθεση να συναλλάσσονται με τον Τραμπ.

Μειωμένος στο 2,2% ο ετήσιος πληθωρισμός τον Μάρτιο στην ευρωζώνη - Στο 3,1% στην Ελλάδα
Οι υπηρεσίες αποτελούν η μεγαλύτερη συνιστώσα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 45,7% της τελικής νομισματικής καταναλωτικής δαπάνης

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011
![ΔΝΤ: Ηχηρό καμπανάκι για γήρανση πληθυσμού – Πλήγμα σε ανάπτυξη και συντάξεις [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/ot_demographic22-600x352.png)
Καμπανάκι ΔΝΤ για τη γήρανση του πληθυσμού - «Πλήγμα» σε ανάπτυξη και... συντάξεις
Το ΔΝΤ προβλέπει χαμηλότερη ανάπτυξη και αυξημένες δημοσιονομικές πιέσεις στην παγκόσμια οικονομία

Η ΕΕ απλοποιεί τη διαδικασία για την εφαρμογή του νόμου περί αποψίλωσης των δασών
Τα μέτρα θα πρέπει να οδηγήσουν σε μείωση κατά 30% στο διοικητικό κόστος, ανέφερε η Κομισιόν

Σοκ και δέος: Με δασμούς 245% απειλεί ο Τραμπ την Κίνα και φουντώνει τον εμπορικό πόλεμο
Η Κίνα αντιμετωπίζει τώρα δασμούς έως και 245% στις εισαγωγές στις Ηνωμένες Πολιτείες ως αποτέλεσμα των αντίποινων ενεργειών της, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Λευκού Οίκου

Τι υπόσχονται βιομηχανίες στον Τραμπ για να αποφύγουν το χάος των δασμών
Θα χρειαστούν χρόνια για να τηρήσουν τις υποσχέσεις τους την ίδια ώρα που η εμπορική πολιτική των ΗΠΑ παραμένει ασαφής

Το Χονγκ Κονγκ σταματάει την αποστολή δεμάτων στις ΗΠΑ, λόγω των δασμών Τραμπ
Οι ΗΠΑ είναι παράλογες, εκφοβίζουν και επιβάλλουν δασμούς καταχρηστικά, ανακοίνωσαν τα ταχυδρομεία του Χονγκ Κονγκ

Χαμηλότερος από τον αναμενόμενο ο πληθωρισμός στη Βρετανία τον Μάρτιο
Τι θα κάνει η Τράπεζα της Αγγλίας με τα επιτόκια