
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν οι εκπαιδευτές στους υποψήφιους οδηγούς είναι η τήρηση των φωτεινών σηματοδοτών και των πινακίδων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Ωστόσο, όσο καλά και να τα πήγαν στις εξετάσεις οι υποψήφιοι, συχνά κάνουν το ίδιο λάθος, που κάνουν και έμπειροι οδηγοί, καθώς όποιος κυκλοφορεί στους δρόμους βλέπει συνεχώς τους οδηγούς να κάνουν το ίδιο λάθος.
Η διαφορετική πινακίδα
Πρόκειται για την πινακίδα «STOP» που κάθε οδηγός που τη βρίσκει μπροστά του, δεν αντιδρά με τον κατάλληλο τρόπο.
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ, η αντίδραση ενός οδηγού μπροστά στη συγκεκριμένη πινακίδα –που έχει τελείως διαφορετικό σχήμα από τις άλλες για να γίνεται αντιληπτή από όλους- θα έπρεπε να είναι ίδια με τον ερυθρό σηματοδότη.

Να σταματά πλήρως δηλαδή ο οδηγός το όχημά του και αφού ελέγξει για άλλα οχήματα να ξεκινά με μικρή ταχύτητα.
Αντίθετα, οι περισσότεροι οδηγοί –άπειροι και έμπειροι- συνηθίζουν να περνούν το «STOP» απλά μειώνοντας ταχύτητα και όχι σταματώντας.
Το γεγονός αυτό, ευθύνεται σύμφωνα με την Τροχαία για αρκετά ατυχήματα καθημερινά, καθώς οι οδηγοί δεν προλαβαίνουν να αντιδράσουν έγκαιρα όταν έρχεται άλλο όχημα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δίνει μεγάλη σημασία στην τήρηση της συγκεκριμένης πινακίδας – που αντικαθιστά τον φωτεινό σηματοδότη στους μικρούς δρόμους και είναι υπεύθυνος για την προτεραιότητα των οχημάτων.
Για το λόγο αυτό, προβλέπεται και υψηλό πρόστιμο στους παραβάτες, οι οποίοι μπορεί να χάσουν και το δίπλωμα οδήγησης.
Συγκεκριμένα, στον ΚΟΚ προβλέπεται πρόστιμο ύψους 700 ευρώ και ταυτόχρονη αφαίρεση άδειας οδήγησης αλλά και των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος για 20 ημέρες, συν εννέα βαθμούς ποινής.
Πηγή: In.gr


Latest News

Τo golden boy των Big 4 που θέλει να γίνει καγκελάριος - Το who is who του Φρίντριχ Μερτς
Ποιος είναι ο επικεφαλής του CDU Φρίντριχ Μερτς που προαλείφεται για καγκελάριος της Γερμανίας

Πόσο πιθανός είναι ένας νέος εφιάλτης στα πυρηνικά εργοστάσια της Ουκρανίας;
Η νέα επίθεση στο Τσερνόμπιλ ενισχύει τους φόβους για νέα κρίση σε έναν από τους πυρηνικούς σταθμούς που διαθέτει η Ουκρανία

Συνεχίζεται το έντονο κύμα ψύχους – Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν το Σάββατο
Η κακοκαιρία υποχωρεί σταδιακά από την Κυριακή και έπειτα, ενώ παράλληλα ο υδράργυρος ανεβαίνει ξανά από Δευτέρα.

Μικτά πρόσημα στο τέλος της αρνητικής εβδομάδας στις ευρωαγορές
Τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, αν και προσπάθησαν για την άνοδο, δεν κατάφεραν να ανατρέψουν την αρνητική εικόνα της εβδομάδας

Κανονικά τα δρομολόγια στο μετρό Θεσσαλονίκης - Η ανακοίνωση της εταιρείας
Πρόβλημα στην ηλεκτροδότηση προκάλεσε διακοπή των δρομολογίων στο Μετρό Θεσσαλονίκης στις 11:30 το πρωί - Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά σε όλο το μήκος της Γραμμής 1

Τεχνικά προβλήματα «έβγαλαν εκτός» όλη τη γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης
Τα δρομολόγια του μετρό Θεσσαλονίκης διακόπηκαν λόγω τεχνικού θέματος στις 11:30 - Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί η φύση του προβλήματος

Μητσοτάκης σε αγρότες: Στη Βουλή την επόμενη εβδομάδα το ν/σ για τα κόκκινα δάνεια
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνάντηση με αγρότες σημείωσε πως βούληση της κυβέρνησης είναι να υποστηρίξει αγρότες και κτηνοτρόφους

Ο Μάσκ με αλυσοπρίονο έτοιμος να «κόψει» τις δημόσιες δαπάνες
Ο Ίλον Μασκ σε πολιτική συγκέντρωση με αλυσοπρίονο, δώρο από τον Χαβιέρ Μιλέι

Η συνάντηση Γεραπετρίτη – Ρούμπιο και τα επόμενα crash test στα ελληνοτουρκικά
Οι χάρτες θαλάσσιου χωροταξικού σχεδιασμού θα δοκιμάσουν τα ήρεμα νερά στα ελληνοτουρκικά – Την Πέμπτη η συνάντηση Γεραπετρίτη – Ρούμπιο

Θα αντέξει το Κέντρο στη Γερμανία; - Τι μπορεί να αποκρούσει την ακροδεξιά
Τελικά, μια Γερμανία που πονάει για σταθερότητα και μεταρρυθμίσεις δεν χρειάζεται να στραφεί σε νέα κόμματα, αλλά σε ένα οικείο και αξιόπιστο μοντέλο, υποστηρίζουν διεθνείς αναλυτές