Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν οι εκπαιδευτές στους υποψήφιους οδηγούς είναι η τήρηση των φωτεινών σηματοδοτών και των πινακίδων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Ωστόσο, όσο καλά και να τα πήγαν στις εξετάσεις οι υποψήφιοι, συχνά κάνουν το ίδιο λάθος, που κάνουν και έμπειροι οδηγοί, καθώς όποιος κυκλοφορεί στους δρόμους βλέπει συνεχώς τους οδηγούς να κάνουν το ίδιο λάθος.
Η διαφορετική πινακίδα
Πρόκειται για την πινακίδα «STOP» που κάθε οδηγός που τη βρίσκει μπροστά του, δεν αντιδρά με τον κατάλληλο τρόπο.
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ, η αντίδραση ενός οδηγού μπροστά στη συγκεκριμένη πινακίδα –που έχει τελείως διαφορετικό σχήμα από τις άλλες για να γίνεται αντιληπτή από όλους- θα έπρεπε να είναι ίδια με τον ερυθρό σηματοδότη.
Να σταματά πλήρως δηλαδή ο οδηγός το όχημά του και αφού ελέγξει για άλλα οχήματα να ξεκινά με μικρή ταχύτητα.
Αντίθετα, οι περισσότεροι οδηγοί –άπειροι και έμπειροι- συνηθίζουν να περνούν το «STOP» απλά μειώνοντας ταχύτητα και όχι σταματώντας.
Το γεγονός αυτό, ευθύνεται σύμφωνα με την Τροχαία για αρκετά ατυχήματα καθημερινά, καθώς οι οδηγοί δεν προλαβαίνουν να αντιδράσουν έγκαιρα όταν έρχεται άλλο όχημα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δίνει μεγάλη σημασία στην τήρηση της συγκεκριμένης πινακίδας – που αντικαθιστά τον φωτεινό σηματοδότη στους μικρούς δρόμους και είναι υπεύθυνος για την προτεραιότητα των οχημάτων.
Για το λόγο αυτό, προβλέπεται και υψηλό πρόστιμο στους παραβάτες, οι οποίοι μπορεί να χάσουν και το δίπλωμα οδήγησης.
Συγκεκριμένα, στον ΚΟΚ προβλέπεται πρόστιμο ύψους 700 ευρώ και ταυτόχρονη αφαίρεση άδειας οδήγησης αλλά και των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος για 20 ημέρες, συν εννέα βαθμούς ποινής.
Πηγή: In.gr
Latest News
Κινηματογραφική σύλληψη του προέδρου της Νότιας Κορέας - Τι θα ακολουθήσει
Ο Γιουν είπε ότι ότι συμφώνησε να πάει για ανάκριση προκειμένου να αποφευχθεί η «αιματοχυσία» στη Νότια Κορέα
Βαλτική Θάλασσα: Φρεγάτες και περιπολίες του ΝΑΤΟ
To NATO ξεκινά μια νέα αποστολή για την προστασία των υποθαλάσσιων καλωδίων στην περιοχή
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε τροπολογία για αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Τι προβλέπει
Η τροπολογία, που φέρει πρώτη την υπογραφή του προέδρου του κόμματος, Νίκου Ανδρουλάκη κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού
Φωτιά στο εργοστάσιο της Καραμολέγκος: Τι λένε πηγές της εταιρείας στον ΟΤ
Η φωτιά έχει πάρει διαστάσεις και στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις
Χαλάρωση σε ρυθμίσεις για την πράσινη μετάβαση ζητά ο Μητσοτάκης – Επιστολή σε φον ντερ Λάιεν
Για τις τιμές ρεύματος και αερίου που είναι αυξημένες 78% στην Ευρώπη σε σχέση με το 2019 έστειλε επιστολή ο πρωθυπουργός στην πρόεδρο της Κομισιόν
Κακοκαιρία: Δεμένα τα πλοία σε πολλά λιμάνια λόγω των θυελλωδών ανέμων
Κλειστή είναι η γραμμή Αρκίτσα-Αιδηψός, Καβάλα-Πρίνου Θάσου ενώ στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας Θάσου τα δρομολόγια εκτελούνται μόνο από το πλοίο «Άναξ»
Κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία – Χιόνια και σε χαμηλό υψόμετρο
Επιμένει η κακοκαιρία με κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες, χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα και θυελλώδεις άνεμους
«Είμαστε έτοιμη για συνεργασία με τον Τραμπ», διαμηνύει η Γροιλανδία
Ο πρωθυπουργός στη Γροιλανδία έχει υποστηρίξει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για ανεξαρτησία του νησιού από τη Δανία
Έτος διαχείρισης κρίσεων το 2025 για την Ευρώπη - Τι προβλέπει ο Economist
Η ήπειρος βρίσκεται στο πιο ευαίσθητο σημείο της εδώ και δεκαετίες - Υπάρχει ο κίνδυνος διαιρέσεων εντός του ευρωπαϊκού μπλοκ