
Η Airbus θα εξοπλίσει ένα από τα πλοία που χρησιμοποιεί για τη μεταφορά υποσυγκροτημάτων αεροσκαφών, το οποίο το έχει ναυλώσει από την πλοιοκτήτρια γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs, με μια τεχνολογία προώθησης που αξιοποιεί την αιολική ενέργεια για την πρόωσή του και, ως εκ τούτου, προσφέρει εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμων και στις εκπομπές CO2.
Το σύστημα eSAIL, που αναπτύχθηκε από την ισπανική εταιρεία bound4blue, δημιουργεί έξι έως επτά φορές μεγαλύτερη άνωση από ένα συμβατικό άκαμπτο πανί.
Τρία συστήματα eSAIL ύψους 22 μέτρων θα τοποθετηθούν στο Ville de Bordeaux πριν από μια εξάμηνη περίοδο παρακολούθησης των επιδόσεων που θα ξεκινήσει στις αρχές του 2024.
Το Ville de Bordeaux μεταφέρει τακτικά υποσυστήματα της οικογένειας αεροσκαφών A320 από την Ευρώπη στο Mobile των Ηνωμένων Πολιτειών για τελική συναρμολόγηση.
Η πρόκληση για μηδενική εκπομπή ρύπων
Δηλώσεις
«Η ανανέωση του στόλου μας είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για τη μείωση των περιβαλλοντικών μας επιπτώσεων», δήλωσε ο Nicolas Chrétien, Επικεφαλής Αειφορίας & Περιβάλλοντος της Airbus. Όπως είπε, «η τελευταία γενιά σκαφών που προτείνει η Louis Dreyfus Armateurs είναι πιο αποδοτικά σε καύσιμα από τους προκατόχους τους, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής όπως η αιολική πρόωση. Αυτό καταδεικνύει την αποφασιστικότητά μας να πρωτοστατήσουμε στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές του κλάδου μας καινοτομώντας όχι μόνο στην αεροπορία, αλλά σε όλες τις βιομηχανικές μας δραστηριότητες».
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μας επέλεξε η Airbus για να αναπτύξουμε αυτόν τον υπερσύγχρονο στόλο και με χαμηλές εκπομπές ρύπων και να συνεχίσουμε τη μακροχρόνια συνεργασία μας», δήλωσε από την πλευρά του ο Edouard Louis-Dreyfus, Πρόεδρος της Louis Dreyfus Armateurs. «Αυτό το νέο έργο, που θέτει υψηλούς στόχους, αντανακλά τη φιλοδοξία μας σχετικά με την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Είμαστε περήφανοι που υποστηρίζουμε τους πελάτες μας στην ενεργειακή τους μετάβαση, υπερβαίνοντας ακόμη και τις προσδοκίες τους, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις και οδηγώντας με βιώσιμο τρόπο την αλλαγή», πρόσθεσε.


Latest News

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νεά ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών