
Με το δεδομένο πως πολλοί πελάτες της στη Βόρεια Αμερική δεν φαίνονται πλέον διατεθειμένοι να πληρώσουν για ένα ηλεκτρικό όχημα έναντι ενός εναλλακτικού οχήματος εσωτερικής καύσης ή υβριδικού, η Ford ανακοίνωσε την αναβολή επενδύσεων 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η απροθυμία των πελατών να πληρώσουν επιπλέον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει περιπλέξει τα φιλόδοξα και δαπανηρά σχέδια της Ford για την απότομη αύξηση της παραγωγής αυτών των οχημάτων. Ενώ οι πωλήσεις EVs της Ford – και του κλάδου – αυξάνονται, δεν αυξάνονται με τον ρυθμό που ανέμενε η Ford.
Ford: Ιστορική απεργία καταλήγει σε συμφωνία για αυξήσεις 25%
Τα στελέχη της Ford τόνισαν ότι η εταιρεία δεν μειώνει τις δαπάνες της για μελλοντικά μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων. Αλλά τώρα σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγική της ικανότητα EV και τις δαπάνες της για αυτήν την δυναμικότητα, πιο σταδιακά από ό,τι προηγουμένως.
«Δεν απομακρυνόμαστε από τα προϊόντα μας δεύτερης γενιάς», εξήγησε ο CFO John Lawler. «Ωστόσο, εξετάζουμε τον ρυθμό χωρητικότητας που εφαρμόζουμε και θα προωθήσουμε μέρος αυτής της επένδυσης».
Επανασχεδιασμός των πλάνων
Ο Lawler διευκρίνισε ότι η Ford θα αναβάλει περίπου 12 δισεκατομμύρια δολάρια στις προγραμματισμένες δαπάνες για την παραγωγική ικανότητα για EV, συμπεριλαμβανομένου ενός προγραμματισμένου δεύτερου εργοστασίου μπαταριών σε μια νέα πανεπιστημιούπολη στο Κεντάκι. Όμως, σημείωσε,πως η κατασκευή της Blue Oval City – του νέου κέντρου κατασκευής EV της Ford στο Τενεσί – θα συνεχιστεί όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
«Ο πελάτης θα αποφασίσει ποια θα είναι η συνέχεια», είπε ο Lawler. «Η Ford είναι σε θέση να εξισορροπήσει την παραγωγή φυσικού αερίου, υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων ώστε να ταιριάζει με την ταχύτητα υιοθέτησης των EV με τρόπο που οι άλλοι δεν μπορούν».
Ως μέρος της έκθεσης κερδών του τρίτου τριμήνου, η Ford δήλωσε την Πέμπτη ότι η επιχειρηματική της μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων, που ονομάζεται Ford Model e, έχασε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε λειτουργική βάση κατά την περίοδο αυτή. Αυτό είναι περίπου διπλάσιο της απώλειάς του πέρυσι, παρά την αύξηση των εσόδων κατά 26%.
Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, το Model e σημείωσε λειτουργική ζημία περίπου 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε καλό δρόμο με την προηγούμενη καθοδήγηση της Ford που ζητούσε λειτουργική ζημία 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για ολόκληρο το έτος για την επιχειρηματική μονάδα Model e.
Την ίδια στιγμή, η αμεριανική αυτοκινητιομηχανία απέσυρε όλις τις κατευθυντήριες γραμμές που είχε εξαγγείλει για την τρέχουσα χρονιά, υπό το πρίσμα της δοκιμαστικής συμφωνίας της με το εργατικό σωματείο United Auto Workers και την αύξηση 25% των εργαζομένων στην οποία έχουν συμφωνήσει.


Latest News

Ανακατεύει το ΔΣ η Intel - Μεγάλες αλλαγές αναμένονται τον Μάιο
Η Intel αναδομεί την διοίκηση σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο έδαφος της τελευταίας τετραετίας

Δασμοί Τραμπ: Ο εμπορικός πόλεμος καταρρίπτει τις ελπίδες για αναβίωση της πολυτελείας το 2025
Οι δασμοί ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται ότι θα καταδικάσουν τη βιομηχανία σε άλλη μια δύσκολη χρονιά

Τα 10 πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια του κόσμου
Οι αερομεταφορές έχουν ανακάμψει και επισήμως πλέον

Δασμοί Τραμπ: Προκαλούν συσσώρευση εισαγόμενων αυτοκινήτων σε αμερικανικά λιμάνια
Στέλεχη προειδοποιούν ότι οι δασμοί μπορεί να κάνουν την κατάσταση «αρκετά άσχημη» σε λίγες εβδομάδες

Γιατί η Sony αυξάνει τις τιμές του PlayStation 5 στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο
Η Sony ανέφερε «ένα σκηνικό ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένου του υψηλού πληθωρισμού και των κυμαινόμενων συναλλαγματικών ισοτιμιών»

Σε κρίση το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ιταλίας τρία χρόνια μετά την πώληση από τη Lukoil
Η αναφορά των Financial Times σε γνωστό Έλληνα εφοπλιστή -το όνομα του οποίου έχει συνδεθεί με τη Lukoil- και το ρωσικό πετρέλαιο.

Υποψίες για χειραγώγηση της Wall Street από τον Ντόναλντ Τραμπ
Δημοκρατικοί βουλευτές καταγγέλλουν χοντρό χρηματιστηριακό παιχνίδι με τα «είπα-ξείπα» του πλανητάρχη για τους δασμούς

Βουτιά στις πωλήσεις της LVMH - Προ των πυλών μεγάλη ύφεση στην αγορά πολυτελείας
Η LVMH ελέγχεται από τον γάλλο δισεκατομμυριούχο Μπερνάρ Αρνό, διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο του ομίλου,

Ηχηρό όχι Χάρβαρντ σε συμφωνία με την κυβέρνηση Τραμπ
Το Χάρβαρντ δεν θα «διαπραγματευτεί την ανεξαρτησία του ή τα συνταγματικά του δικαιώματα»

Τι ανησυχεί την Γέλεν
Αμφισβητείται «η ασφάλεια του θεμελίου του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος, δηλαδή των αμερικανικών ομολόγων», λέει η Γέλεν