Με το δεδομένο πως πολλοί πελάτες της στη Βόρεια Αμερική δεν φαίνονται πλέον διατεθειμένοι να πληρώσουν για ένα ηλεκτρικό όχημα έναντι ενός εναλλακτικού οχήματος εσωτερικής καύσης ή υβριδικού, η Ford ανακοίνωσε την αναβολή επενδύσεων 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η απροθυμία των πελατών να πληρώσουν επιπλέον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει περιπλέξει τα φιλόδοξα και δαπανηρά σχέδια της Ford για την απότομη αύξηση της παραγωγής αυτών των οχημάτων. Ενώ οι πωλήσεις EVs της Ford – και του κλάδου – αυξάνονται, δεν αυξάνονται με τον ρυθμό που ανέμενε η Ford.
Ford: Ιστορική απεργία καταλήγει σε συμφωνία για αυξήσεις 25%
Τα στελέχη της Ford τόνισαν ότι η εταιρεία δεν μειώνει τις δαπάνες της για μελλοντικά μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων. Αλλά τώρα σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγική της ικανότητα EV και τις δαπάνες της για αυτήν την δυναμικότητα, πιο σταδιακά από ό,τι προηγουμένως.
«Δεν απομακρυνόμαστε από τα προϊόντα μας δεύτερης γενιάς», εξήγησε ο CFO John Lawler. «Ωστόσο, εξετάζουμε τον ρυθμό χωρητικότητας που εφαρμόζουμε και θα προωθήσουμε μέρος αυτής της επένδυσης».
Επανασχεδιασμός των πλάνων
Ο Lawler διευκρίνισε ότι η Ford θα αναβάλει περίπου 12 δισεκατομμύρια δολάρια στις προγραμματισμένες δαπάνες για την παραγωγική ικανότητα για EV, συμπεριλαμβανομένου ενός προγραμματισμένου δεύτερου εργοστασίου μπαταριών σε μια νέα πανεπιστημιούπολη στο Κεντάκι. Όμως, σημείωσε,πως η κατασκευή της Blue Oval City – του νέου κέντρου κατασκευής EV της Ford στο Τενεσί – θα συνεχιστεί όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
«Ο πελάτης θα αποφασίσει ποια θα είναι η συνέχεια», είπε ο Lawler. «Η Ford είναι σε θέση να εξισορροπήσει την παραγωγή φυσικού αερίου, υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων ώστε να ταιριάζει με την ταχύτητα υιοθέτησης των EV με τρόπο που οι άλλοι δεν μπορούν».
Ως μέρος της έκθεσης κερδών του τρίτου τριμήνου, η Ford δήλωσε την Πέμπτη ότι η επιχειρηματική της μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων, που ονομάζεται Ford Model e, έχασε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε λειτουργική βάση κατά την περίοδο αυτή. Αυτό είναι περίπου διπλάσιο της απώλειάς του πέρυσι, παρά την αύξηση των εσόδων κατά 26%.
Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, το Model e σημείωσε λειτουργική ζημία περίπου 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε καλό δρόμο με την προηγούμενη καθοδήγηση της Ford που ζητούσε λειτουργική ζημία 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για ολόκληρο το έτος για την επιχειρηματική μονάδα Model e.
Την ίδια στιγμή, η αμεριανική αυτοκινητιομηχανία απέσυρε όλις τις κατευθυντήριες γραμμές που είχε εξαγγείλει για την τρέχουσα χρονιά, υπό το πρίσμα της δοκιμαστικής συμφωνίας της με το εργατικό σωματείο United Auto Workers και την αύξηση 25% των εργαζομένων στην οποία έχουν συμφωνήσει.
Latest News
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley