Μια νέα συμφωνία έκλεισε μεταξύ του κινεζικού κολοσσού της fast fashion, Shein, και της Forever 21 -της αλυσίδας ρούχων χαμηλού κόστους που ιδρύθηκε το 1984 στις ΗΠΑ και πτώχευσε το 2019- που θα οδηγήσει στην πώληση των προϊόντων της μέσα από τη διάσημη πλατφόρμα σε ολο τον κόσμο.
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, ο παγκόσμιος διαδικτυακός λιανοπωλητής μόδας σε χαμηλές τιμές θα σχεδιάζει, θα κατασκευάζει και θα διανέμει μια σειρά ρούχων και αξεσουάρ Forever 21 για άνδρες και γυναίκες. Οι κατηγορίες θα περιλαμβάνουν αθλητικά ρούχα, activewear και μαγιό.
Shein-Temu: Ο κινεζικός πόλεμος των apps πάει Αμερική
Τα είδη της συλλογής, με την ονομασία «Forever 21 x Shein», θα είναι διαθέσιμα προς πώληση στο διαδίκτυο αποκλειστικά στις ιστοσελίδες της Shein στις ΗΠΑ και σε τμήματα της Ευρώπης και της Αυστραλίας. Η πλατφόρμα Shein έχει περίπου 154 εκατομμύρια χρήστες.
Η σύμπραξη αυτή έρχεται αφού η Shein, τον Αύγουστο, απέκτησε περίπου το ένα τρίτο της SPARC Group, μιας κοινοπραξίας μεταξύ της Authentic και της Simon Property Group και βασικός λειτουργικός εταίρος της Forever 21 στις ΗΠΑ. Ταυτόχρονα, η SPARC έγινε μειοψηφικός μέτοχος της Shein. Στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών, η Shein έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει εμπειρίες εστιασμένες στον πελάτη σε σημεία της Forever 21 στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των shop-in-shops.
Μια win-win συνεργασία
«Η καινοτόμος προσέγγιση της Shein στην επαφή με τους καταναλωτές της δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει τις νέες τάσεις ταχύτατα και εύκολα», δήλωσε ςστο Chain Store Age ο Jamie Salter, ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Authentic. «Σε ένα εξελισσόμενο τοπίο λιανικής πώλησης όπως αυτό που βιώνουμε όλοι μας σήμερα, όπου η ψηφιακή αλληλεπίδραση έχει γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος του ηλεκτρονικού εμπορίου, η Shein έχει πρωτοστατήσει στον επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο οι μάρκες συνδέονται με τους καταναλωτές». Ο Salter πρόσθεσε ότι η νέα συνεργασία με τον κινεζικό κολοσσό της fast fashion «ταιριάζει απόλυτα στη στρατηγική διανομής μας για τις νέες βασικές αγορές της μάρκας».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε το διάσημο εμπορικό σήμα Forever 21 στους πελάτες της Shein χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες παραγωγής και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα», τόνισε από την πλευρά του ο Donald Tang, εκτελεστικός πρόεδρος της Shein. «Η Forever 21 και η Shein μοιράζονται την αποστολή να προσφέρουν προϊόντα που αγαπούν οι πελάτες μας σε απίστευτη αξία. Αυτή η συναρπαστική νέα πτυχή της συνεργασίας μας με την Authentic προωθεί τον στόχο μας: να κάνουμε τη μόδα προσιτή σε όλους».
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Shein φιλοξένησε το πρώτο της pop-up σε ένα κατάστημα Forever 21, στο Ontario Mills, στο Οντάριο της Καλιφόρνια. Περισσότεροι από 7.000 αγοραστές πέρασαν από το χώρο, ο οποίος ήταν ανοιχτός για τέσσερις ημέρες.
Με έδρα τη Νέα Υόρκη, τα εμπορικά σήματα στο χαρτοφυλάκιο του Authentic Brands Group παράγουν περισσότερες από 29 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες ετήσιες λιανικές πωλήσεις και έχουν ένα εκτεταμένο λιανικό αποτύπωμα σε 150 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 13.100 και πλέον ανεξάρτητων καταστημάτων και shop-in-shops και 370.000 σημείων πώλησης.
Το χαρτοφυλάκιο μάρκας της Authentic περιλαμβάνει τις μάρκες Reebok, Brooks Brothers, Ted Baker, Hunter, Vince, Juicy Couture, Lucky Brand, Aéropostale, Forever 21, Eddie Bauer και πολλές άλλες.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη