Μια νέα συμφωνία έκλεισε μεταξύ του κινεζικού κολοσσού της fast fashion, Shein, και της Forever 21 -της αλυσίδας ρούχων χαμηλού κόστους που ιδρύθηκε το 1984 στις ΗΠΑ και πτώχευσε το 2019- που θα οδηγήσει στην πώληση των προϊόντων της μέσα από τη διάσημη πλατφόρμα σε ολο τον κόσμο.

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, ο παγκόσμιος διαδικτυακός λιανοπωλητής μόδας σε χαμηλές τιμές θα σχεδιάζει, θα κατασκευάζει και θα διανέμει μια σειρά ρούχων και αξεσουάρ Forever 21 για άνδρες και γυναίκες. Οι κατηγορίες θα περιλαμβάνουν αθλητικά ρούχα, activewear και μαγιό.

Shein-Temu: Ο κινεζικός πόλεμος των apps πάει Αμερική

Τα είδη της συλλογής, με την ονομασία «Forever 21 x Shein», θα είναι διαθέσιμα προς πώληση στο διαδίκτυο αποκλειστικά στις ιστοσελίδες της Shein στις ΗΠΑ και σε τμήματα της Ευρώπης και της Αυστραλίας. Η πλατφόρμα Shein έχει περίπου 154 εκατομμύρια χρήστες.

Η σύμπραξη αυτή έρχεται αφού η Shein, τον Αύγουστο, απέκτησε περίπου το ένα τρίτο της SPARC Group, μιας κοινοπραξίας μεταξύ της Authentic και της Simon Property Group και βασικός λειτουργικός εταίρος της Forever 21 στις ΗΠΑ. Ταυτόχρονα, η SPARC έγινε μειοψηφικός μέτοχος της Shein. Στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών, η Shein έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει εμπειρίες εστιασμένες στον πελάτη σε σημεία της Forever 21 στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των shop-in-shops.

Μια win-win συνεργασία

«Η καινοτόμος προσέγγιση της Shein στην επαφή με τους καταναλωτές της δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει τις νέες τάσεις ταχύτατα και εύκολα», δήλωσε ςστο Chain Store Age ο Jamie Salter, ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Authentic. «Σε ένα εξελισσόμενο τοπίο λιανικής πώλησης όπως αυτό που βιώνουμε όλοι μας σήμερα, όπου η ψηφιακή αλληλεπίδραση έχει γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος του ηλεκτρονικού εμπορίου, η Shein έχει πρωτοστατήσει στον επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο οι μάρκες συνδέονται με τους καταναλωτές». Ο Salter πρόσθεσε ότι η νέα συνεργασία με τον κινεζικό κολοσσό της fast fashion «ταιριάζει απόλυτα στη στρατηγική διανομής μας για τις νέες βασικές αγορές της μάρκας».

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε το διάσημο εμπορικό σήμα Forever 21 στους πελάτες της Shein χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες παραγωγής και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα», τόνισε από την πλευρά του ο Donald Tang, εκτελεστικός πρόεδρος της Shein. «Η Forever 21 και η Shein μοιράζονται την αποστολή να προσφέρουν προϊόντα που αγαπούν οι πελάτες μας σε απίστευτη αξία. Αυτή η συναρπαστική νέα πτυχή της συνεργασίας μας με την Authentic προωθεί τον στόχο μας: να κάνουμε τη μόδα προσιτή σε όλους».

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Shein φιλοξένησε το πρώτο της pop-up σε ένα κατάστημα Forever 21, στο Ontario Mills, στο Οντάριο της Καλιφόρνια. Περισσότεροι από 7.000 αγοραστές πέρασαν από το χώρο, ο οποίος ήταν ανοιχτός για τέσσερις ημέρες.

Με έδρα τη Νέα Υόρκη, τα εμπορικά σήματα στο χαρτοφυλάκιο του Authentic Brands Group παράγουν περισσότερες από 29 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες ετήσιες λιανικές πωλήσεις και έχουν ένα εκτεταμένο λιανικό αποτύπωμα σε 150 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 13.100 και πλέον ανεξάρτητων καταστημάτων και shop-in-shops και 370.000 σημείων πώλησης.

Το χαρτοφυλάκιο μάρκας της Authentic περιλαμβάνει τις μάρκες Reebok, Brooks Brothers, Ted Baker, Hunter, Vince, Juicy Couture, Lucky Brand, Aéropostale, Forever 21, Eddie Bauer και πολλές άλλες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Τζιτζικώστας : Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη τον Φεβρουάριο του 2023, δεν έπρεπε να συμβεί
Διεθνή |

Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας

Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»