
Την αναβάθμιση του Δημήτρη Μαγγιώρου ως Head of South East Europe, διαδεχόμενος τον κο Andrew Kennedy, ανακοίνωσε η Unilever. Στο νέο του ρόλο, ο κος Μαγγιώρος θα είναι υπεύθυνος για τις δραστηριότητες της εταιρείας σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Κόσοβο και Β. Μακεδονία, ενώ θα διατηρήσει τον υφιστάμενο ρόλο του Head of Customer Development για την Ελλάδα.
Unilever: Το βροχερό καλοκαίρι έπληξε τις πωλήσεις παγωτού στην Ευρώπη
Η μετάβαση αυτή, εντάσσεται στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής αναδιοργάνωσης “Compass Organization” της εταιρείας, που ξεκίνησε να υλοποιείται το 2022, με στόχο την βελτίωση των επιχειρησιακών διαδικασιών και αποτελεσμάτων της εταιρίας και την περαιτέρω ενίσχυση της συνολικής αποστολής της, όπως επισημαίνεται.
Ποιος είναι ο Δημήτρης Μαγγιώρος
Ο Δημήτρης Μαγγιώρος εντάχθηκε στο δυναμικό της Unilever το 2011 και είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας από το 2013. Έχει διατελέσει Marketing Director για τις κατηγορίες Τροφίμου, καθώς και Απορρυπαντικών & Καλλυντικών επί σειρά ετών, πριν αναλάβει το πιο πρόσφατο ρόλο του ως Head of Customer Development το 2017. Στο παρελθόν έχει εργαστεί για περίοδο άνω των 15 ετών σε διοικητικές θέσεις στο marketing και το customer development στις εταιρείες Colgate-Palmolive και Sara Lee.
Ο Δημήτρης Μαγγιώρος δήλωσε: “Είναι μεγάλη μου τιμή να αναλάβω τον ρόλο του Head of SEE στην Unilever. Είμαι περήφανος για όσα έχουμε πετύχει μέχρι σήμερα και είμαι σίγουρος ότι με την εξαιρετική ομάδα της Unilever και την συνεχιζόμενη υποστήριξη των συνεργατών μας, θα δημιουργήσουμε ένα ακόμα πιο ισχυρό και αειφόρο μέλλον για την εταιρία, συμβάλλοντας παράλληλα στην ευημερία των κοινωνιών που δραστηριοποιούμαστε. Οι συλλογικές μας προσπάθειες θα επικεντρωθούν στην βελτίωση των επιχειρησιακών λειτουργιών μας και στην εξέλιξη νέων καινοτομιών, ικανοποιώντας ακόμα περισσότερο τις ανάγκες των καταναλωτών μας και δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για εμάς και τους συνεργάτες μας. Θέλω να ευχαριστήσω τον Andrew για την υποστήριξη του και τη συνεργασία μας τα τελευταία χρόνια και δεσμεύομαι να καταβάλω κάθε προσπάθεια για την επίτευξη του εταιρικού σκοπού της Unilever”.
Ο Andrew Kennedy θα επικεντρωθεί, πλέον, πλήρως στο ρόλο του ως General Manager East Europe Personal Care, ηγούμενος ενός από τα κορυφαία Business Groups της Unilever σε μια περιοχή με υψηλές προοπτικές και απαιτήσεις που καλύπτει 21 χώρες και πάνω από 200 εκατομμύρια καταναλωτές. Η έδρα του θα παραμείνει στην Ελλάδα.
Ο κ. Kennedy εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στον Δημήτρη Μαγγιώρο, δηλώνοντας: “Οι εξαιρετικές ηγετικές ικανότητες του Δημήτρη, η στρατηγική του σκέψη, το ομαδικό πνεύμα που τον διέπει και η γνώση της ελληνικής αγοράς που κατέχει, συνθέτουν το ιδανικό προφίλ για την καθοδήγηση του οργανισμού. Ανυπομονώ να δω την εταιρεία να συνεχίσει να ενισχύεται υπό την ηγεσία του και τη συνεργασία με τη σπουδαία ομάδα των Ελλήνων συναδέλφων. Είμαι βαθύτατα ευγνώμων για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη που έλαβα καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου, μεταξύ άλλων, από τους συνεργάτες μας στο λιανεμπόριο και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τους συναδέλφους μου στο Διοικητικό Συμβούλιο και φυσικά από όλη την ομάδα της Unilever Hellas. Μαζί ξεπεράσαμε σημαντικές προκλήσεις, όπως η διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας της επιχείρησης κατά τη διάρκεια της περιόδου του Covid, και γιορτάσαμε πολλές επιτυχίες στην πορεία της εταιρείας προς αυτό που είναι σήμερα”.


Latest News

Ο CEO της θέλει έναν... Μασκ για την Ευρώπη - «Αυτό που χρειάζεται είναι ένα DOGE»
Ο CEO της Deutsche Telekom, Τιμ Χότζες, έκανε μια έντονη έκκληση για μείωση της γραφειοκρατίας στην Ευρώπη στις τηλεπικοινωνίες

Στα 127 δισ. δολάρια οι επενδύσεις στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
Ο ρόλος «κλειδί» των παρόχων κινητής τηλεφωνίας - Προκλήσεις και ευκαιρίες

Πέντε παλιά εργοστάσια μετατρέπονται σε κατοικίες
Η αστική αναγέννηση πέντε ανενεργών εργοστασίων αναβαθμίζουν ολόκληρες γειτονιές σε Αττική και Θεσσαλονίκη – Οι νέες χρήσεις και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων

Τι αλλάζει στις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο και εκπτώσεις
Νέοι κανόνες στα σούπερ μάρκετ - Ο κώδικας δεοντολογίας και οι έλεγχοι

«Ψηφίζουν»… ελληνικά και δείχνουν πολυεθνικές για ακρίβεια - Στοιχεία φωτιά για την κατανάλωση
Τι δείχνει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τις αλλαγές που φέρνει στις καταναλωτικές συνήθειες ο πληθωρισμός και η ενεργειακή κρίση

Shopping στις «μπουτίκ» των λαϊκών και από δεύτερο χέρι λόγω ακρίβειας
Η ακρίβεια αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες – Πόσο έχει αυξηθεί ο τζίρος του shopping στις λαϊκές και τα καταστήματα μεταχειρισμένων – Ο ρόλος της βιωσιμότητας

Τα σημεία κλειδιά για την ανάπτυξη του ΟΤΕ το 2025 - Ο ρόλος της τεχνολογίας FWA
Ο ΟΤΕ έκλεισε το 2024 με 1,7 εκατομμύρια εγκατεστημένες συνδέσεις FTTH και στόχο να φτάσουν τα 2,1 εκατομμύρια συνδέσεις μέχρι το τέλος του 2025 - Πώς θα αντιμετωπίσει το Starlink του Ίλον Μασκ

HELLENiQ ENERGY: Το στοίχημα για «πράσινα» EBITDA 300 εκατ. – To «ποντάρισμα» στην Elpedison
Η HELLENiQ ENERGY μετατρέπει τη θυγατρική Elpedison σε «green utility» και στοχεύει σε EBITDA 300 εκατ. ευρώ, το 2030

Έσπασαν τα ταμεία οι τράπεζες – Τα κέρδη ρεκόρ και το χρυσό μέρισμα των 1,9 δισ.
Οι τράπεζες πέτυχαν για το 2024 καθαρό αποτέλεσμα 4,43 δισ. ευρώ – Το δίμηνο Απριλίου – Μαίου οι ΓΣ για τα μερίσματα

Επενδύσεις 283 εκατ. ευρώ «τρέχει» η Noval Property – Τα 5 projects
Κτίρια γραφείων, εμπορικοί χώροι, logistics και επιλεκτικά ξενοδοχεία και κατοικίες οι στόχοι της Noval Property