Η Meta Platforms θα προσφέρει στους χρήστες στην Ευρώπη πρόσβαση στο Facebook και το Instagram χωρίς διαφημίσεις έναντι συνδρομής.
Από τον Νοέμβριο, οι χρήστες θα μπορούν να εγγραφούν στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έναντι 9,99 ευρώ το μήνα για την διαδικτυακή έκδοση ή 12,99 ευρώ το μήνα μέσω των εφαρμογών στα λειτουργικά συστήματα κινητών τηλεφώνων της Apple και του Android, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της τη Δευτέρα.
Με όπλο τη διαφήμιση έσπασε τα ρεκόρ πωλήσεων η Meta Platforms
Οι συνδρομητικές υπηρεσίες θα προσφέρονται σε οποιονδήποτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και την Ελβετία. Οι συνδρομές αποτελούν αντίδραση στις αυξανόμενες ρυθμίσεις σχετικά με τον τρόπο συλλογής και χρήσης των δεδομένων των χρηστών στην Ευρώπη.
Σε σχετική ανάρτηση που εξηγεί την απόφαση, η εταιρεία επικαλείται μια απόφαση του Δικαστηρίου της ΕΕ τον Ιούλιο, σύμφωνα με την οποία οι εταιρείες θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να προσφέρουν μια εναλλακτική υπηρεσία «εάν είναι απαραίτητο έναντι κατάλληλης αμοιβής».
Η Meta θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες που υποστηρίζονται από διαφημίσεις σε αυτές τις αγορές χωρίς πρόσθετη χρέωση.
Τα οικονομικά αποτελέσματα
Σημειώνεται ότι η Meta Platforms, μητρική εταιρεία του Facebook, ανακοίνωσε τα μεγαλύτερα τριμηνιαία έσοδά της από τότε που μπήκε στο χρηματιστήριο πριν από μια δεκαετία και πλέον, καθώς η ζήτηση για διαφήμιση ανέκαμψε και η εταιρεία συνέχισε να αποκομίζει τα οφέλη από τη μείωση του κόστους και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης.
Συνολικά, η Meta ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 11,6 δισ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο – υπερδιπλάσια από τα καθαρά κέρδη της σε σχέση με ένα χρόνο πριν και από 7,8 δισ. δολάρια το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου.
Η διαφήμιση αποτέλεσε το 98,5% των εσόδων της Meta κατά το τρίμηνο. Τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν στα 33,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Meta δήλωσε ότι η μέση τιμή της διαφήμισής της μειώθηκε κατά 6% σε ετήσια βάση. Το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, η μέση τιμή ανά διαφήμιση μειώθηκε κατά 18%.
Η Meta δήλωσε ότι αναμένει ότι τα συνολικά της έξοδα για το 2023 θα κυμανθούν μεταξύ 87 και 89 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένα από προηγούμενη πρόβλεψη μεταξύ 88 και 91 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία δήλωσε ότι εκτιμά ότι τα συνολικά της έξοδα για το 2024 θα κυμανθούν μεταξύ 94 και 99 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Latest News
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX