
Την απόκτηση και εγγραφή στο ελληνικό νηολόγιο, του επιβατηγού – οχηματαγωγού – ταχύπλοου Highspeed 3 (πρώην Boraq) ανακοίνωσε η «Attica Group».
To πλοίο αποκτήθηκε σε δημόσιο αναγκαστικό πλειστηριασμό στο Αλγεθίρας της Ισπανίας από την 100% θυγατρική εταιρεία της Attica, Hellenic Seaways («HSW»), έναντι συνολικού τιμήματος 2.410.000 ευρώ
Η Attica Group επενδύει 31,3 εκατ. ευρώ στην ΑΝΕΚ για τον εκσυγχρονισμό του στόλου
Το Highspeed 3 ναυπηγήθηκε το 2000 στο ναυπηγείο Austal της Αυστραλίας, για λογαριασμό της HSW. Μπορεί να αναπτύσσει μεγίστη ταχύτητα 34 κόμβους, έχει βύθισμα 2,6 μέτρα, ολικό μήκος 72 μέτρα και πλάτος 17,5 μέτρα.
Όπως τονίζεται, το αμέσως επόμενο διάστημα, θα εκτελεστούν εργασίες ανανέωσης και αναβάθμισης των μηχανικών και ξενοδοχειακών μερών το πλοίου, ώστε να ανταποκρίνεται στα υψηλά επίπεδα ποιότητας λειτουργίας της Attica Group, ύστερα από τις οποίες, το Highspeed 3, θα ενισχύσει το στόλο ταχυπλόων της Attica Group και θα ενδυναμώσει την παρουσία της στις γραμμές που εξυπηρετεί.


Latest News

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή