Το πιο οικονομικό πακέτο μηνιαίας συνδρομής στο Netflix, το οποίο όμως περιλαμβάνει και διαφημίσεις, απέκτησε συνολικά 15 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτ ο κολοσσός του streaming, έναν χρόνο αφότου παρουσίασε το νέο σχέδιό της για την αύξηση των συνδρομητών και των εσόδων μετά από μια επιβράδυνση που κατέγραψε το προηγούμενο διάστημα.
Η εταιρεία είχε πέντε εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες στο πακέτο με τις διαφημίσεις τον περασμένο Μάιο και αύξησε τις τιμές στα προγράμματά της χωρίς διαφημίσεις, σε μια προσπάθεια να ωθήσει περισσότερους συνδρομητές στο πακέτο όπου οι διαφημίσεις συμβάλλουν στην αύξηση των εσόδων ανά χρήστη.
Netflix: Αυξάνει τις τιμές σε ΗΠΑ, μετά την καλύτερη αύξηση συνδρομητών εδώ και χρόνια
Το Netflix αύξησε τις τιμές συνδρομής για ορισμένα προγράμματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βρετανία και τη Γαλλία τον περασμένο μήνα, αφού οι προσθήκες 9 εκατομμυρίων συνδρομητών του τρίτου τριμήνου διέλυσαν τις πενιχρές – όπως αποδείχτηκε- εκτιμήσεις της Wall Street για 6 εκατομμύρια.
Στροφή στην πολιτική διαφημίσεων
Αφού αντιστάθηκε στις διαφημίσεις για χρόνια, το Netflix άλλαξε πολιτική τον Απρίλιο του 2022 αφότου έχασε σημαντικό μερίδιο συνδρομητών του το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του πακέτου με τις διαφημίσεις από το Netflix πέρυσι, ο αντίπαλό του, Disney+, κυκλοφόρησε επίσης την διαφημιστική του έκδοση σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα και τα κέρδη της εταιρείας.
Άλλες υπηρεσίες streaming, όπως το HBO Max, το Paramount+ και το Peacock προσφέρουν επίσης εκδόσεις των υπηρεσιών τους που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, μιμούμενοι το επιχειρηματικό μοντέλο που εδώ και καιρό υποστηρίζει την τηλεοπτική επιχείρηση.
Το Prime Video της Amazon θα αρχίσει κι αυτό από τον επόμενο χρόνο να προσφέρει υπηρεσίες με διαφημίσεων, παράλληλα με ένα πακέτο χωρίς διαφημίσεις, αλλά σε υψηλότερες τιμές.
Το Netflix ανέφερε κατά τη διάρκεια των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου ότι η υιοθέτηση του διαφημιστικού του σχεδίου, το οποίο κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα στις Ηνωμένες Πολιτείες, συνέχισε να αναπτύσσεται με τη συνδρομή να αυξάνεται σχεδόν κατά 70% διαδοχικά. Στις χώρες όπου το διαφημιστικό σχέδιο ήταν διαθέσιμο, το 30% των εγγραφών προέρχονταν από το διαφημιστικό επίπεδο.
Latest News
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»