Εν αναμονή τις άφιξης των ηλεκτρικών λεωφορείων, στον ΟΑΣΑ εξετάζουν ήδη το επόμενο βήμα για την ενίσχυση του στόλου με οχήματα υδρογόνου. Πρόκειται για ένα project που εντάσσεται στην προσπάθεια του Οργανισμού για πιο φιλικές στο περιβάλλον μετακινήσεις και στη μείωση των ρύπων μέσα στα αστικά κέντρα.
Στο θέμα αναφέρθηκε και η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου από το βήμα του 3ου Συνέδριο του ΤΕΕ «Green Deal Greece», λέγοντας πως παρατηρείται επιστημονικό ενδιαφέρον για την παρουσία των πρώτων υδρογονοκίνητων λεωφορείων στην Ελλάδα την επόμενη πενταετία.
Όπως επισήμανε η κα Αλεξοπούλου, το υδρογόνο μπορεί να συμβάλει στην περαιτέρω μείωση των ρύπων. Δεδομένου μάλιστα ότι η ηλεκτροκίνηση είναι αδήριτα το μέλλον των μεταφορών λόγω της αποδοτικότητας του ηλεκτροκινητήρα και της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας, πιθανότατα το υδρογόνο ως καύσιμο θα βρει τη θέση του στις μεταφορές.
Ειδικά στα μεγάλα οχήματα όπου το βάρος των μπαταριών είναι απαγορευτικό, είναι λογικό η ηλεκτροκίνηση να προχωρήσει μέσω του πράσινου υδρογόνου.
Το υδρογόνο στις μεταφορές
Για να γίνει αυτό θα πρέπει να διασφαλιστεί η αποδοτικότητα και οι τρεις φάσεις: Ηλεκτρόλυση με ηλεκτρική ενέργεια από ΑΠΕ, αποθήκευση του αερίου υδρογόνου και μετατροπή του εκ νέου σε ηλεκτρική ενέργεια. Είναι σημαντικό να μειωθεί η εκπομπή των ρύπων εκεί που ζούμε στο κέντρο της πόλης.
Το παρόν ωστόσο στις μεταφορές, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς είναι συνυφασμένο με την ηλεκτροκίνηση. Ο ΟΑΣΑ θα υποδεχθεί τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο με Απρίλιο, αφού πολύ σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή τους.
Συνολικά η κυβέρνηση σχεδιάζει την προμήθεια 250 ηλεκτρικών λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου την ενίσχυση των «πράσινων» μεταφορών.
Μάλιστα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας συναντήθηκε χθες με την Διοίκηση της εταιρείας «Yutong International Holding», η οποία έχει αναλάβει την προμήθεια των 250 ηλεκτρικών λεωφορείων.
Latest News
Η άγνωστη σχέση του Πούτιν με την Τσάνταλης και τα «ασημικά»
Τίτλοι τέλους μετά από 135 χρόνια για την Τσάνταλης – Πώς έφτασε στην πτώχευση - Ποιοι ενδιαφέρονται για τα «ασημικά» της ιστορικής οινοποιίας
Margarita Louis-Dreyfus: Η δισεκατομμυριούχος που θέλει το 21% του λιμανιού Θεσσαλονίκης
Η επένδυση στον ΟΛΘ θα αποτελέσει την πρώτη τοποθέτηση της οικογένειας Louis-Dreyfus μέσω της LeonidsPort B.V. και παράλληλα την πρώτη σημαντική επένδυσή της στην Ελλάδα
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
ΕΛΤΟΝ: Ομολογιακό δάνειο 5,5 εκατ. ευρώ με κάλυψη από την Alpha Bank
Το προϊόν του εν λόγω μη εμπραγμάτως ασφαλισμένου Κοινού Ομολογιακού Δανείου της ΕΛΤΟΝ συνδέεται με την εξαγορά της Λέκος
ΕΚΤ: Στα «σκαριά» μοντέλο αυστηρότερης εποπτείας των τραπεζών
Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες τα σχέδια της ΕΚΤ για συμπερίληψη προηγούμενων περιόδων στα μοντέλα πιστωτικού κινδύνου
Οι πιστωτές υπέρ της αίτησης πτώχευσης της Τσάνταλης - Στο σφυρί τα «ασημικά»
Υπέρ της πτώχευσης της Τσάνταλης οι πιστωτές της ιστορικής οινοποιίας - Τα επόμενα βήματα
Όμιλος Τιτάν: Τον Φεβρουάριο η IPO της Titan America – Το 25% σε Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης
Ο Όμιλος Εταιρειών Τιτάν θα πραγματοποιήσει τη δημόσια εγγραφή, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του Φεβρουαρίου με σκοπό την άντληση 600 εκατ. δολ.
Alter Ego Media - City Hub Events: Διοργανώνουν 3 σημαντικά συνέδρια
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε Ανοιχτό Διάλογο - «Βιώσιμη Ανάπτυξη και Κοινωνική Συνοχή»
Να μπει «φρένο» στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας - Τι εκτιμά ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στην ανάγκη για πρωτόκολλα μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και ιδιωτικών νοσοκομείων
ΔΕΗ και Open Farm προωθούν τη βιώσιμη γεωργία στους μαθητές μέσω του “Carbon Farming Schools”
Στο πλαίσιο του προγράμματος, μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Κοζάνη, τη Φλώρινα, τη Μεγαλόπολη, την Ελευσίνα και την Αττική συμμετείχαν σε ενημερωτικές δράσεις