![Πειραιώς: Εξομαλυμένα κέρδη 721 εκατ. στο εννιάμηνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/trapeza_peiraios.jpg)
Ισχυρά αποτελέσματα τόσο στο τρίμηνο όσο και στο εννεάμηνο ανακοίνωσε η Τράπεζα Πειραιώς, με άνοδο 17% τριμηνιαίως, με εξομαλυμένα κέρδη ανά μετοχή €0,21 και απόδοση ενσώματων ιδίων κεφαλαίων (RoaTBV) 17,6%.
Κατά το 9μηνο 2023 τα εξομαλυμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε €0,55 με RoaTBV 15,4%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για το έτος 2023.
Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση
Τα καθαρά έσοδα από τόκους του 3ου τριμήνου ανήλθαν σε €531 εκατ., +9% σε τριμηνιαία βάση. Τα συνολικά κόστη καταθέσεων αυξήθηκαν στο 0,5% τον Σεπ.23, με το κόστος των προθεσμιακών καταθέσεων να διαμορφώνεται σε περίπου 2,0%.
«Καθώς το διεθνές περιβάλλον χαρακτηρίζεται από αυξανόμενη αβεβαιότητα, η ισχύς του επιχειρηματικού μας μοντέλου και των ανθρώπων μας γίνεται ολοένα
και πιο σημαντική. Είμαι βέβαιος ότι θα επιτύχουμε ή θα υπερβούμε τους στόχους μας για το 2023, δεδομένης της θετικής δυναμικής, η οποία αναμένουμε να συνεχιστεί και το 2024, διασφαλίζοντας παράλληλα το ρόλο της Τράπεζας Πειραιώς στη στήριξη των πελατών της και της ελληνικής οικονομίας ευρύτερα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας Χρήστος Μεγάλου.
Πιο αναλυτικά:
• Τα καθαρά έσοδα από τόκους του 3ου τριμήνου ανήλθαν σε €531 εκατ., +9% σε τριμηνιαία βάση. Τα συνολικά κόστη καταθέσεων αυξήθηκαν στο 0,5% τον Σεπ.23, με το κόστος των προθεσμιακών καταθέσεων να διαμορφώνεται σε περίπου 2,0%
• Τα καθαρά έσοδα από προμήθειες του 3ου τριμήνου διαμορφώθηκαν στα €140 εκατ., αυξημένα κατά 12% σε ετήσια βάση, λόγω της αυξημένης συναλλακτικής δραστηριότητας πελατών και της έμφασης στη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων πελατών. Τα καθαρά έσοδα από προμήθειες διαμορφώθηκαν στα €403 εκατ. το 9μηνο, +14% σε ετήσια βάση, σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική του Ομίλου για ενίσχυση και διαφοροποίηση των εσόδων από προμήθειες
• Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έξοδα υποχώρησαν σε ιστορικό χαμηλό κατά το 3ο τρίμηνο, στα €194 εκατ., -2% σε τριμηνιαία και -8% σε ετήσια βάση, με τα κόστη 9μήνου να υποχωρούν κατά 3%, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις
• Σημαντικά βελτιωμένη ποιότητα ενεργητικού, με δείκτη NPE στο 5,5%, από 8,8% ένα χρόνο πριν, και επαρκή κάλυψη NPE στο 57%, ενισχυμένη κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες ετησίως
• Επίτευξη καθαρής πιστωτικής επέκτασης €0,8 δισ. το 9μηνο, με θετική συνεισφορά από τη δυναμική απορρόφηση κεφαλαίων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας από την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία έχει χρηματοδοτήσει περίπου 50 ελληνικές επιχειρήσεις ως τώρα, εκ των οποίων τα 2/3 μικρές και μεσαίες
• Τα υπό διαχείριση κεφάλαια πελατών αυξήθηκαν περαιτέρω 4% σε τριμηνιαία και 32% σε ετήσια βάση, στα €8,5 δισ. το 3ο τρίμηνο, λόγω των εισροών σε προϊόντα διαχείρισης περιουσίας και της θετικής δυναμικής της αγοράς
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ