Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio σχεδιάζει να μειώσει κατά 10% το εργατικό δυναμικό της εν μέσω «έντονου ανταγωνισμού», όπως δήλωσε την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Γουίλιαμ Λι.
Το σχέδιο των απολύσεων προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του Νοεμβρίου.
«Τα επόμενα δύο χρόνια θα γίνουμε μάρτυρες του πιο έντονου ανταγωνισμού κατά τη διάρκεια του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα περιβάλλον γεμάτο αβεβαιότητα», είπε ο Λι στους εργαζόμενους σε επιστολή που έφερε στη δημοσιότητα το CNBC.
Foxconn: Η κατασκευάστρια των iPhones θέλει να εισέλθει στην αγορά EVs
Ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας πρόσθεσε ότι η Nio αναλύει το διετές επιχειρησιακό της σχέδιο τους τελευταίους δύο μήνες και ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η εταιρεία «εντόπισε τις επιχειρηματικές προτεραιότητες και ανέπτυξε ένα λεπτομερές σχέδιο για οργανωτική και επιχειρηματική βελτιστοποίηση».
Η εταιρεία εστιάζει στην επένδυση στην τεχνολογία, περικόπτοντας έργα που δεν συμβάλλουν στην οικονομική απόδοση στα επόμενα τρία χρόνια και διασφαλίζοντας ότι τα βασικά προϊόντα του Nio θα κυκλοφορήσουν έγκαιρα, είπε ο Λι.
«Λυπάμαι για τους συναδέλφους που μπορεί να επηρεαστούν από τις προσαρμογές. Αυτή είναι μια σκληρή αλλά απαραίτητη απόφαση ενάντια στον σκληρό ανταγωνισμό».
Πλήγμα από το χαμηλό καταναλωτικό κλίμα
Όπως πολλές κινεζικές startups ηλεκτρικών οχημάτων, η Nio έχει πληγεί από το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, τον σκληρό ανταγωνισμό αλλά και τον πόλεμο τιμών που ξεκίνησε η Tesla του Ίλον Μασκ.
Η αυτοκινητοβιομηχανία του Μασκ άρχισε να μειώνει τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα πέρυσι προκειμένου να τονώσει τη ζήτηση, αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές της να κάνουν το ίδιο. Η Nio αρχικά αντιστάθηκε σε οποιεσδήποτε μειώσεις τιμών, αλλά τελικά πραγματοποίησε μία τον Ιούνιο.
Η Xpeng, μια άλλη κινεζική startup ηλεκτρικών οχημάτων, έχει αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της, ενώ έχει επίσης προβεί σε περικοπές θέσεων εργασίας.
Ωστόσο η Νίο έχει καταφέρει να αυξήσει γρήγορα τις παραδόσεις οχημάτων της. Όπως ανακοίνωσε, παρέδωσε 16.074 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο, αριθμός ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και κατά 60% υψηλότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ο Λι προσπαθώντας να αγγίξει συναισθηματικά τους εργαζόμενους της εταιρείας στο τέλος της επιστολής του σημείωσε: «Το ταξίδι μας είναι ένας μαραθώνιος σε μια λασπώδη πίστα. Παρακαλούμε μείνετε συγκεντρωμένοι στην αποτελεσματική εκτέλεση και τη βελτίωση των δυνατοτήτων του συστήματός μας. Συνεχίζουμε.”
Latest News
Το 2024 θα είναι «σχεδόν σίγουρα» η πιο ζεστή χρονιά στην ιστορία
Το 2024 αναμένεται να αναδειχθεί ως η θερμότερη χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής υπηρεσίας Κοπέρνικος.
Στην πρίζα… η ζήτηση για αυτοπαραγωγή ενέργειας – Τα στοιχεία του GreenTank
Αφορούν σε έργα για αυτοπαραγωγή ενέργειας από πολίτες, επιχειρήσεις, αγρότες, δήμους, ενεργειακές κοινότητες και άλλους φορείς, ισχύος 133 MW
Χατζηγάκης για Τραμπ: Ισως καθυστερήσει τη μετάβαση στις ΑΠΕ αλλά το megatrend δεν αλλάζει
Ο Μικέλης Χατζηγάκης εκτίμησε ότι η εκλογή του νέου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ δεν είναι μια καλή εξέλιξη για τις ΑΠΕ
Η εκλογή Τραμπ «ρίχνει» τις μετοχές των εταιρειών καθαρής ενέργειας
Οι μετοχές των εταιρειών με δραστηριότητα στην καθαρή ενέργεια πέφτουν με την εκλογή Τράμπ καθώς έχει δεσμευτεί ότι θα καταργησει τα υπεράκτια αιολικά πάρκα
Ανησυχία στους αρχιτέκτονες της συμφωνίας του Παρισιού για την εκλογή Τραμπ ενόψει της COP29
Ο Τραμπ, γνωστός αρνητής της κλιματικής κρίσης, την έχει αποκαλέσει «μια από τις μεγάλες απάτες»
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων