
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio σχεδιάζει να μειώσει κατά 10% το εργατικό δυναμικό της εν μέσω «έντονου ανταγωνισμού», όπως δήλωσε την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Γουίλιαμ Λι.
Το σχέδιο των απολύσεων προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του Νοεμβρίου.
«Τα επόμενα δύο χρόνια θα γίνουμε μάρτυρες του πιο έντονου ανταγωνισμού κατά τη διάρκεια του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα περιβάλλον γεμάτο αβεβαιότητα», είπε ο Λι στους εργαζόμενους σε επιστολή που έφερε στη δημοσιότητα το CNBC.
Foxconn: Η κατασκευάστρια των iPhones θέλει να εισέλθει στην αγορά EVs
Ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας πρόσθεσε ότι η Nio αναλύει το διετές επιχειρησιακό της σχέδιο τους τελευταίους δύο μήνες και ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η εταιρεία «εντόπισε τις επιχειρηματικές προτεραιότητες και ανέπτυξε ένα λεπτομερές σχέδιο για οργανωτική και επιχειρηματική βελτιστοποίηση».
Η εταιρεία εστιάζει στην επένδυση στην τεχνολογία, περικόπτοντας έργα που δεν συμβάλλουν στην οικονομική απόδοση στα επόμενα τρία χρόνια και διασφαλίζοντας ότι τα βασικά προϊόντα του Nio θα κυκλοφορήσουν έγκαιρα, είπε ο Λι.
«Λυπάμαι για τους συναδέλφους που μπορεί να επηρεαστούν από τις προσαρμογές. Αυτή είναι μια σκληρή αλλά απαραίτητη απόφαση ενάντια στον σκληρό ανταγωνισμό».
Πλήγμα από το χαμηλό καταναλωτικό κλίμα
Όπως πολλές κινεζικές startups ηλεκτρικών οχημάτων, η Nio έχει πληγεί από το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, τον σκληρό ανταγωνισμό αλλά και τον πόλεμο τιμών που ξεκίνησε η Tesla του Ίλον Μασκ.
Η αυτοκινητοβιομηχανία του Μασκ άρχισε να μειώνει τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα πέρυσι προκειμένου να τονώσει τη ζήτηση, αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές της να κάνουν το ίδιο. Η Nio αρχικά αντιστάθηκε σε οποιεσδήποτε μειώσεις τιμών, αλλά τελικά πραγματοποίησε μία τον Ιούνιο.
Η Xpeng, μια άλλη κινεζική startup ηλεκτρικών οχημάτων, έχει αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της, ενώ έχει επίσης προβεί σε περικοπές θέσεων εργασίας.
Ωστόσο η Νίο έχει καταφέρει να αυξήσει γρήγορα τις παραδόσεις οχημάτων της. Όπως ανακοίνωσε, παρέδωσε 16.074 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο, αριθμός ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και κατά 60% υψηλότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ο Λι προσπαθώντας να αγγίξει συναισθηματικά τους εργαζόμενους της εταιρείας στο τέλος της επιστολής του σημείωσε: «Το ταξίδι μας είναι ένας μαραθώνιος σε μια λασπώδη πίστα. Παρακαλούμε μείνετε συγκεντρωμένοι στην αποτελεσματική εκτέλεση και τη βελτίωση των δυνατοτήτων του συστήματός μας. Συνεχίζουμε.”


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων