Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio σχεδιάζει να μειώσει κατά 10% το εργατικό δυναμικό της εν μέσω «έντονου ανταγωνισμού», όπως δήλωσε την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Γουίλιαμ Λι.

Το σχέδιο των απολύσεων προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του Νοεμβρίου.

«Τα επόμενα δύο χρόνια θα γίνουμε μάρτυρες του πιο έντονου ανταγωνισμού κατά τη διάρκεια του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα περιβάλλον γεμάτο αβεβαιότητα», είπε ο Λι στους εργαζόμενους σε επιστολή που έφερε στη δημοσιότητα το CNBC.

Foxconn: Η κατασκευάστρια των iPhones θέλει να εισέλθει στην αγορά EVs

Ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας πρόσθεσε ότι η Nio αναλύει το διετές επιχειρησιακό της σχέδιο τους τελευταίους δύο μήνες και ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η εταιρεία «εντόπισε τις επιχειρηματικές προτεραιότητες και ανέπτυξε ένα λεπτομερές σχέδιο για οργανωτική και επιχειρηματική βελτιστοποίηση».

Η εταιρεία εστιάζει στην επένδυση στην τεχνολογία, περικόπτοντας έργα που δεν συμβάλλουν στην οικονομική απόδοση στα επόμενα τρία χρόνια και διασφαλίζοντας ότι τα βασικά προϊόντα του Nio θα κυκλοφορήσουν έγκαιρα, είπε ο Λι.

«Λυπάμαι για τους συναδέλφους που μπορεί να επηρεαστούν από τις προσαρμογές. Αυτή είναι μια σκληρή αλλά απαραίτητη απόφαση ενάντια στον σκληρό ανταγωνισμό».

Πλήγμα από το χαμηλό καταναλωτικό κλίμα

Όπως πολλές κινεζικές startups ηλεκτρικών οχημάτων, η Nio έχει πληγεί από το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, τον σκληρό ανταγωνισμό αλλά και τον πόλεμο τιμών που ξεκίνησε η Tesla του Ίλον Μασκ.

Η αυτοκινητοβιομηχανία του Μασκ άρχισε να μειώνει τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα πέρυσι προκειμένου να τονώσει τη ζήτηση, αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές της να κάνουν το ίδιο. Η Nio αρχικά αντιστάθηκε σε οποιεσδήποτε μειώσεις τιμών, αλλά τελικά πραγματοποίησε μία τον Ιούνιο.

Η Xpeng, μια άλλη κινεζική startup ηλεκτρικών οχημάτων, έχει αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της, ενώ έχει επίσης προβεί σε περικοπές θέσεων εργασίας.

Ωστόσο η Νίο έχει καταφέρει να αυξήσει γρήγορα τις παραδόσεις οχημάτων της. Όπως ανακοίνωσε, παρέδωσε 16.074 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο, αριθμός ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και κατά 60% υψηλότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ο Λι προσπαθώντας να αγγίξει συναισθηματικά τους εργαζόμενους της εταιρείας στο τέλος της επιστολής του σημείωσε: «Το ταξίδι μας είναι ένας μαραθώνιος σε μια λασπώδη πίστα. Παρακαλούμε μείνετε συγκεντρωμένοι στην αποτελεσματική εκτέλεση και τη βελτίωση των δυνατοτήτων του συστήματός μας. Συνεχίζουμε.”

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα