Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio σχεδιάζει να μειώσει κατά 10% το εργατικό δυναμικό της εν μέσω «έντονου ανταγωνισμού», όπως δήλωσε την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Γουίλιαμ Λι.
Το σχέδιο των απολύσεων προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του Νοεμβρίου.
«Τα επόμενα δύο χρόνια θα γίνουμε μάρτυρες του πιο έντονου ανταγωνισμού κατά τη διάρκεια του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα περιβάλλον γεμάτο αβεβαιότητα», είπε ο Λι στους εργαζόμενους σε επιστολή που έφερε στη δημοσιότητα το CNBC.
Foxconn: Η κατασκευάστρια των iPhones θέλει να εισέλθει στην αγορά EVs
Ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας πρόσθεσε ότι η Nio αναλύει το διετές επιχειρησιακό της σχέδιο τους τελευταίους δύο μήνες και ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η εταιρεία «εντόπισε τις επιχειρηματικές προτεραιότητες και ανέπτυξε ένα λεπτομερές σχέδιο για οργανωτική και επιχειρηματική βελτιστοποίηση».
Η εταιρεία εστιάζει στην επένδυση στην τεχνολογία, περικόπτοντας έργα που δεν συμβάλλουν στην οικονομική απόδοση στα επόμενα τρία χρόνια και διασφαλίζοντας ότι τα βασικά προϊόντα του Nio θα κυκλοφορήσουν έγκαιρα, είπε ο Λι.
«Λυπάμαι για τους συναδέλφους που μπορεί να επηρεαστούν από τις προσαρμογές. Αυτή είναι μια σκληρή αλλά απαραίτητη απόφαση ενάντια στον σκληρό ανταγωνισμό».
Πλήγμα από το χαμηλό καταναλωτικό κλίμα
Όπως πολλές κινεζικές startups ηλεκτρικών οχημάτων, η Nio έχει πληγεί από το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, τον σκληρό ανταγωνισμό αλλά και τον πόλεμο τιμών που ξεκίνησε η Tesla του Ίλον Μασκ.
Η αυτοκινητοβιομηχανία του Μασκ άρχισε να μειώνει τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα πέρυσι προκειμένου να τονώσει τη ζήτηση, αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές της να κάνουν το ίδιο. Η Nio αρχικά αντιστάθηκε σε οποιεσδήποτε μειώσεις τιμών, αλλά τελικά πραγματοποίησε μία τον Ιούνιο.
Η Xpeng, μια άλλη κινεζική startup ηλεκτρικών οχημάτων, έχει αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της, ενώ έχει επίσης προβεί σε περικοπές θέσεων εργασίας.
Ωστόσο η Νίο έχει καταφέρει να αυξήσει γρήγορα τις παραδόσεις οχημάτων της. Όπως ανακοίνωσε, παρέδωσε 16.074 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο, αριθμός ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και κατά 60% υψηλότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ο Λι προσπαθώντας να αγγίξει συναισθηματικά τους εργαζόμενους της εταιρείας στο τέλος της επιστολής του σημείωσε: «Το ταξίδι μας είναι ένας μαραθώνιος σε μια λασπώδη πίστα. Παρακαλούμε μείνετε συγκεντρωμένοι στην αποτελεσματική εκτέλεση και τη βελτίωση των δυνατοτήτων του συστήματός μας. Συνεχίζουμε.”
Latest News
Είσοδος της Amazon στις ΑΠΕ - Επενδύσεις σε αιολικά άνω του $1 δισ. στην Ελλάδα
Η Amazon ενισχύει, περαιτέρω, το χαρτοφυλάκιο των ενεργειακών επενδύσεων που αναπτύσσει σε διεθνές επίπεδο
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
«Νεκρός» ο στόχος για το κλίμα - Πώς ο Τραμπ θα «επιβαρύνει» τον πλανήτη με 0,04 βαθμούς Κελσίου
Tο 2024 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η πρώτη μεμονωμένη χρονιά πάνω από το όριο των 1,5o C - Χωρίς χαραμάδα αισιοδοξίας η COP29
Τα σχέδια της Masdar για off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά σε Ελλάδα και Ισπανία – Ο «άσος» της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ο COO της Masdar Abdulaziz Alobaidli, στη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΔΕΥΕΠ στο πλαίσιο της COP29 μίλησε για τα πλάνα επενδύσεων
Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον στα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Ελλάδας
Η προοπτική της Ελλάδας στο πλαίσιο της φετινής Διάσκεψης Κορυφής του ΟΗΕ για το Κλίμα, COP29 - Το επενδυτικό ενδιαφέρον
Η δημιουργική ασάφεια της COP29 - Τι είναι το... NCQG και τι προσδοκούν οι φτωχές χώρες
Το πιο δύσκολο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι διαπραγματεύσεις για το κλίμα στην COP29 είναι ο «νέος συλλογικός ποσοτικός στόχος»
Ρήγας (Energean): Η αποθήκευση CO2 είναι μια λύση για να επιβιώσουν οι βιομηχανίες
Η μεγάλη επένδυση στον Πρίνο με την ασφαλή αποθήκευση CO2 θα διατηρήσει τη βιομηχανική δραστηριότητα στον Κόλπο της Καβάλας για τις επόμενες δεκαετίες, είπε ο Μαθιός Ρήγας
ΔΕΗ blue: Τοποθέτηση 90 φορτιστών στις εγκαταστάσεις της L’Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Οι υπάλληλοι και οι επισκέπτες της L’Οreal που κατέχουν ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν με φορτιστές τελευταίας γενιάς
«Χρέος έναντι φύσης» – Λύση ή αλχημεία για την προστασία του απειλούμενου περιβάλλοντος του πλανήτη;
Πώς το χρέος των φτωχότερων και πιο ευάλωτων στην κλιματική κρίση χωρών μπαίνει στην «εξίσωση» για το κλίμα