Ένα προσβάσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα πωλείται προς 25.000 ευρώ σκοπεύει να κατασκευάσει στο εργοστάσιό της κοντά στο Βερολίνο η Tesla, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το Reuters.

Kίνα – Nio: Ο αντίπαλος της Tesla μειώνει κατά 10% το εργατικό δυναμικό

Πρόκειται για μια πολυαναμενόμενη εξέλιξη, καθώς η εταιρεία του Ίλον Μασκ επιδιώκει να διευρύνει το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται τα EVs της. Μέχρι στιγμής, η υψηλή τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελεί έναν από τους πολλούς παράγοντες που εμποδίζουν την εξάπλωση της εν λόγω τεχνολογίας στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως δείχνουν έρευνες καταναλωτών.

Η μέση τιμή λιανικής πώλησης ενός EV στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2023 ήταν πάνω από 65.000 ευρώ, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών για τα αυτοκίνητα JATO Dynamics, σε σύγκριση με λίγο πάνω από 31.000 ευρώ στην Κίνα.

Τα σχέδια του Μασκ

Ο Μασκ σχεδίαζε εδώ και καιρό να κατασκευάσει ένα πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όμως το 2022 δήλωσε ότι η εταιρεία του δεν διαθέτει ακόμα την κατάλληλη τεχνολογία και έβαλε το σχέδιο στο ράφι.

Παρόλα αυτά, πηγές δήλωσαν στο Reuters τον Σεπτέμβριο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πλησίαζε σε μια καινοτομία που θα της επέτρεπε να κατασκευάζει σχεδόν όλο το κάτω μέρος του EV ως ένα ενιαίο τμήμα, κάτι που θα επιτάχυνε την παραγωγή και θα μείωνε το κόστος.

Όπως σχολιάζει το Reuters, η επέκταση στη μαζική αγορά είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη του στόχου της Tesla να αυξήσει τις παραδόσεις οχημάτων στα 20 εκατομμύρια έως το 2030.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ, επισκέφθηκε το εργοστάσιο στο Gruenheide την Παρασκευή και ευχαρίστησε το προσωπικό για τη σκληρή δουλειά του. Ήταν σε αυτή τη συνάντηση που ενημέρωσε το προσωπικό για τα σχέδια κατασκευής του οχήματος των 25.000 ευρώ, σύμφωνα με πηγή του Reuters.

Το γερμανικό εργοστάσιο παράγει σήμερα το Model Y, το EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Η παραγωγή στη Γερμανία

Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να διπλασιάσει τη δυναμικότητα του γερμανικού εργοστασίου σε 1 εκατομμύριο οχήματα ετησίως. Τον Μάρτιο η παραγωγή της εν λόγω μονάδας ανερχόταν σε 5.000 οχήματα εβδομαδιαίως.

Οι τοπικές αρχές δήλωσαν τον Οκτώβριο ότι ζήτησαν από την αυτοκινητοβιομηχανία να υποβάλει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το πώς τα σχέδια επέκτασής της θα τηρούν τους νόμους περί προστασίας της φύσης και στη συνέχεια θα λάβουν απόφαση για το αν θα τα εγκρίνουν, χωρίς να δώσουν χρονοδιάγραμμα.

Η Tesla ενημέρωσε επίσης τους εργαζόμενους την Παρασκευή ότι όλο το προσωπικό θα λάβει αύξηση μισθού 4% από τον Νοέμβριο και μετά, ενώ οι εργαζόμενοι στην παραγωγή θα λάβουν επιπλέον 2.500 ευρώ ετησίως από τον Φεβρουάριο του 2024 – κάτι που ισοδυναμεί με αύξηση μισθού 18% σε 1-1,5 χρόνο.

Σύμφωνα με το γερμανικό συνδικάτο IG Metall, το 2022 οι μισθοί της Tesla ήταν περίπου 20% χαμηλότεροι από εκείνους που προσφέρονται στο πλαίσιο συλλογικών συμβάσεων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα