Αίτηση για την ίδρυση και την ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» κατατέθηκε στο υπουργείο Ανάπτυξης και τη γενική γραμματεία Βιομηχανίας, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, όπως προβλέπονται από την σχετική κοινή υπουργική απόφαση.
Το υπό κρίση επιχειρηματικό σχέδιο αφορά στην ανάπτυξη του πρώτου Επιχειρηματικού Πάρκου στον χώρο των Logistics, με τα εξής χαρακτηριστικά:
· 260.626 τ.μ. αποθηκευτικοί χώροι
· 5.278 τ.μ. υποστηρικτικές λειτουργίες
· 42.000 τ.μ. χώροι διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με τερματικό σταθμό και αποθήκη (container terminal)
· 7.250 μ. ασφαλτοστρωμένων οδών κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων
· 5.740 μ. σιδηροδρομικής γραμμής
· 1.140 μ. σιδηροδρομικές αποβάθρες φορτοεκφόρτωσης
· 165 υπαίθριες θέσεις στάθμευσης υπαίθριες μεγάλων φορτηγών
· 1.279 υπαίθριες θέσεις στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων
· 385 θέσεις μεγάλων οχημάτων φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων
· Φωτοβολταϊκές μονάδες ισχύος 10,20 MW με σύστημα αποθήκευσης 7MW
Δηλώσεις
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε σχετικά: «Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για την υλοποίηση μιας εμβληματικής επένδυσης, ύψους 220 εκατ. ευρώ στον τομέα των Logistics, γίνεται σήμερα με την κατάθεση μιας ώριμης πρότασης αδειοδότησης. Το «Θριάσιο» θα γίνει το μεγαλύτερο και το πρώτο «έξυπνο», «πράσινο» επιχειρηματικό πάρκο της ΝΑ Ευρώπης αλλά και ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης. Ένα έργο που θα καθιερώσει την Ελλάδα σε διαμετακομιστικό κόμβο διεθνούς εμβέλειας για τα Logistics, προσφέροντας πρόσβαση σε υπερσύγχρονες ψηφιακές υποδομές και καινοτόμες λύσεις αυτοματισμού αποθήκευσης. Αλλά και ένα έργο που πρωτίστως θα συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, με τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο», Βασίλης Μαγκλάρας, δήλωσε: «Το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο θα καταστεί με τη λειτουργία του, το όχημα για την ανάδειξη της Ελλάδας σε σύγχρονο, διεθνή κόμβο της Νοτιανατολικής Ευρώπης του κλάδου των logistics. Πρόκειται για την δεύτερη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Αττική, μετά το Ελληνικό, η οποία υλοποιείται σε μια συνολική έκταση 588.326 τ.μ. Στην τελική του φάση, το ΘΕΚ προσδοκά να διαθέτει περισσότερα από 265 στρέμματα εγκαταστάσεων, εκ των οποίων πάνω από 220.000 τ.μ. θα αφορούν ισόγειους χώρους πολλαπλών χρήσεων κατάλληλους για Logistics και ελαφριά μεταποίηση. Είναι έργο για το οποίο είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, καθώς θα αναπτυχθεί με σύγχρονους και βιώσιμους όρους για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον, προκειμένου να εξυπηρετήσει την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την πολιτική και διοικητική ηγεσία των Υπουργείων Ανάπτυξης και Υποδομών και Μεταφορών που συνέβαλλαν τα μέγιστα προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της συγκεκριμένης εμβληματικής επένδυσης».
Η Γενική Γραμματέας Βιομηχανίας, Θέμις Ευτυχίδου, δήλωσε: «Πρόκειται για μια επένδυση που έχει ανάγκη η χώρα για την περαιτέρω εδραίωσή της στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, κι εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για την ταχεία αδειοδότηση και υλοποίησή της».
Latest News
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ