
Αίτηση για την ίδρυση και την ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» κατατέθηκε στο υπουργείο Ανάπτυξης και τη γενική γραμματεία Βιομηχανίας, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, όπως προβλέπονται από την σχετική κοινή υπουργική απόφαση.
Το υπό κρίση επιχειρηματικό σχέδιο αφορά στην ανάπτυξη του πρώτου Επιχειρηματικού Πάρκου στον χώρο των Logistics, με τα εξής χαρακτηριστικά:
· 260.626 τ.μ. αποθηκευτικοί χώροι
· 5.278 τ.μ. υποστηρικτικές λειτουργίες
· 42.000 τ.μ. χώροι διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με τερματικό σταθμό και αποθήκη (container terminal)
· 7.250 μ. ασφαλτοστρωμένων οδών κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων
· 5.740 μ. σιδηροδρομικής γραμμής
· 1.140 μ. σιδηροδρομικές αποβάθρες φορτοεκφόρτωσης
· 165 υπαίθριες θέσεις στάθμευσης υπαίθριες μεγάλων φορτηγών
· 1.279 υπαίθριες θέσεις στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων
· 385 θέσεις μεγάλων οχημάτων φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων
· Φωτοβολταϊκές μονάδες ισχύος 10,20 MW με σύστημα αποθήκευσης 7MW
Δηλώσεις
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε σχετικά: «Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για την υλοποίηση μιας εμβληματικής επένδυσης, ύψους 220 εκατ. ευρώ στον τομέα των Logistics, γίνεται σήμερα με την κατάθεση μιας ώριμης πρότασης αδειοδότησης. Το «Θριάσιο» θα γίνει το μεγαλύτερο και το πρώτο «έξυπνο», «πράσινο» επιχειρηματικό πάρκο της ΝΑ Ευρώπης αλλά και ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης. Ένα έργο που θα καθιερώσει την Ελλάδα σε διαμετακομιστικό κόμβο διεθνούς εμβέλειας για τα Logistics, προσφέροντας πρόσβαση σε υπερσύγχρονες ψηφιακές υποδομές και καινοτόμες λύσεις αυτοματισμού αποθήκευσης. Αλλά και ένα έργο που πρωτίστως θα συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, με τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο», Βασίλης Μαγκλάρας, δήλωσε: «Το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο θα καταστεί με τη λειτουργία του, το όχημα για την ανάδειξη της Ελλάδας σε σύγχρονο, διεθνή κόμβο της Νοτιανατολικής Ευρώπης του κλάδου των logistics. Πρόκειται για την δεύτερη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Αττική, μετά το Ελληνικό, η οποία υλοποιείται σε μια συνολική έκταση 588.326 τ.μ. Στην τελική του φάση, το ΘΕΚ προσδοκά να διαθέτει περισσότερα από 265 στρέμματα εγκαταστάσεων, εκ των οποίων πάνω από 220.000 τ.μ. θα αφορούν ισόγειους χώρους πολλαπλών χρήσεων κατάλληλους για Logistics και ελαφριά μεταποίηση. Είναι έργο για το οποίο είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, καθώς θα αναπτυχθεί με σύγχρονους και βιώσιμους όρους για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον, προκειμένου να εξυπηρετήσει την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την πολιτική και διοικητική ηγεσία των Υπουργείων Ανάπτυξης και Υποδομών και Μεταφορών που συνέβαλλαν τα μέγιστα προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της συγκεκριμένης εμβληματικής επένδυσης».
Η Γενική Γραμματέας Βιομηχανίας, Θέμις Ευτυχίδου, δήλωσε: «Πρόκειται για μια επένδυση που έχει ανάγκη η χώρα για την περαιτέρω εδραίωσή της στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, κι εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για την ταχεία αδειοδότηση και υλοποίησή της».


Latest News

Έτοιμο το 73% του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος - Το πλάνο παράδοσης του έργου
Τον Ιούλιο παραδίδεται το πρώτο και μεγαλύτερο τμήμα της Πατρών - Πύργου και τον Νοέμβριο το δεύτερο

Η AKTOR υπέγραψε τη σύμβαση για το μεγάλο έργο ΣΔΙΤ των φοιτητικών εστιών Κρήτης
Θα κατασκευαστούν δωμάτια και διαμερίσματα συνολικών 4.846 κλινών εκ των οποίων 2.710 στο Ρέθυμνο και 2.136 στο Ηράκλειο
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε η οικοδομική δραστηριότητα κατά 15,6% το Δεκέμβριο [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/DSC9655-2-1024x569-1-600x333.jpg)
Πόσο αυξήθηκαν οι οικοδομικές άδειες - Οι top περιοχές [πίνακες]
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Δυτική Μακεδονία, στη Κρήτη και την Ανατολική Μακεδονία

Όμιλος AKTOR: Παραδόθηκε το έργο αποκατάστασης της γέφυρας του Αξιού
Παραδόθηκε στην Εγνατία Οδό ΑΕ το έργο δομικής επάρκειας και συντήρησης της γέφυρας του Αξιού

Αναβαθμίστηκε η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές
Η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές τροφοδοτεί το 60% του Λεκανοπεδίου της Αττικής με νερό

Σιδηροδρομικοί: Τι πάει λάθος με τα τρένα στην Ελλάδα – Χτυπούν «καμπανάκι» σε κυβέρνηση και Hellenic Train
Ποιες είναι οι δράσεις που ζητούν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι προκειμένου να εκσυγχρονιστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος και να λειτουργήσει με ασφάλεια

Υπουργείο Υποδομών για Γραμμή 4: «Κανένα ζήτημα ασφάλειας, καμία λάθος χάραξη»
H ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών μετά την αυτοψία του εργοταξίου της Γραμμής 4 του Μετρό στο ύψος του ΓΝΑ

Ομιλος AKTOR: Δόθηκε σε κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα της Παλιάς ΕΟ Αθηνών – Κορίνθου
Ο Ομιλος AKTOR ανέλαβε την αποκατάσταση των ζημιών μετά από σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024

Στο μισό τα αποθέματα νερού στην Αττική – Οι μεγάλες απώλειες και τα έργα για την υδροδότηση
Εντείνεται το πρόβλημα με την λειψυδρία στην Αττική – Τα αποθέματα υδάτων σε Μόρνο, Εύηνο, Μαραθώνα και Υλίκη

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη