
Με ομολογιακό δάνειο 125 εκατ. δολ. και διάρκεια αποπληρωμής τα 20 χρόνια από την DFC ξεκινά η επόμενη ημέρα των Ναυπηγείων Ελευσίνας, όπως έγινε γνωστό πριν από λίγο στην τελετή υπογραφής τη συμφωνία χρηματοδότησης της μονάδας.
Την συμφωνία υπέγραψαν ο διευθύνων συμβουλος του αμερικανικού Αναπτυξιακού Οργανισμού DFC, Σκοτ Νέιθαν και ο προεδρος και διευθύνων συμβουλος της ΟΝΕΧ Shipyards, Πάνος Ξενοκωστας.
Ναυπηγεία Ελευσίνας: Πληρώθηκαν τα πρώτα 8 εκατ. ευρώ από τα χρωστούμενα στους εργάτες
Στην διάρκεια της ίδιας εκδήλωσης έγιναν και τα Εγκαίνια της Δεξαμενής «Στρατής Γ. Ανδρέαδης» στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Ο κ. Νέιθαν τόνισε στην ομιλία του ότι η συναλλαγή αυτή θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των ναυπηγείων, τα οποία οπως σημείωσε θα είναι πλέον σε θέση να εξυπηρετήσουν τα πλοία μεταφορας υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG carriers) κάτι που εξυπηρετεί και την ενεργειακή ασφάλεια των ΗΠΑ.
Επίσης τόνισε ότι η συμφωνία χρηματοδότησης ενδυναμώνει τις ελληνοαμερικανικές σχεσεις.
Νέες επενδύσεις
Ο κ. Ξενοκωστας τόνισε ότι με την αρχική χρηματοδότηση των 125 εκατ. δολ το ναυπηγείο θα πραγματοποιήσει τα επόμενα χρόνια κεφαλαιουχικές επενδύσεις 300 εκατ. ευρώ ενώ στα 200 εκατ. ευρώ υπολογίζονται και επιστροφές (μισθοί, φόροι κλπ.).
Ο ίδιος τόνισε ότι ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί όχι μόνο στην ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα αλλά και την κατασκευή σύγχρονων θαλασσίων μονάδων παραγωγής αιολικής ενέργειας που θα εξυπηρετούν την ενεργειακή μετάβαση.
Μέχρι σήμερα από την αρχή της χρονιάς τα Ναυπηγεια Ελευσίνας εξυπηρέτησαν περίπου 50 πλοία ενώ αλλά 436 εξυπηρετήθηκαν στα ναυπηγεία Νεωρίου Σύρου.


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία