Αυξημένα κέρδη κατά 8% κατέγραψε ο Όμιλος Σαράντη το εννεάμηνο 2023, ενώ αμετάβλητες διατηρεί τις προβλέψεις για την κερδοφορία στο σύνολο του έτους.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις το εννεάμηνο 2023 ανήλθαν σε €353,4 εκατ. έναντι €327,3 εκατ. το εννεάμηνο 2022, αυξημένες κατά 8,0%.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το εννεάμηνο 2023 παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 34,7% και διαμορφώθηκαν στα 47,8 εκατ. σε σύγκριση με €35,5 εκατ. το εννεάμηνο 2022, με το Περιθώριο EBITDA να ανεβαίνει στο 13,5% (έναντι 10,8% στο εννεάμηνο 2022) αυξημένο κατά 269 μονάδες βάσης.

Όσον αφορά τα τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 44,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και διαμορφώθηκαν σε €37,0 εκατ. το εννεάμηνο 2023 (EBIT εννεαμήνου 2022: €25,6 εκατ.) με το περιθώριο ΕΒΙΤ να διαμορφώνεται στο 10,5% το εννεάμηνο 2023 έναντι 7,8% το εννεάμηνο 2022.

Το συγκρίσιμο περιθώριο ΕΒΙΤ αυξήθηκε κατά 266 μονάδες βάσης σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι υπογραμμίζοντας την επίδραση της λειτουργικής μόχλευσης από την αύξηση των πωλήσεων.

Εκτίμηση για το 2023

Οι εκτιμήσεις της κερδοφορίας του ομίλου για το 2023 παραμένουν αμετάβλητες, διατηρώντας την προσοχή στους μακροοικονομικούς και γεωπολιτικούς κινδύνους.

Ως εκ τούτου, αναμένεται ότι

  • οι καθαρές πωλήσεις για το 2023 θα διαμορφωθούν στα €480 εκατ., αυξημένες κατά 7,8% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του 2022 (€445.1εκατ.).
  • η οργανική αύξηση των Κερδών προ τόκων και φόρων (EBIT) για το 2023 θα διαμορφωθεί στα €43 εκατ., αυξημένα κατά 33,4% σε σύγκριση με το EBIT 2022 (€32,2 εκατ.).
  • το περιθώριο EBIT θα διαμορφωθεί στο 8,9% για το 2023, με εκτιμώμενη αύξηση 166 μονάδων βάσης από το 2022 (περιθώριο EBIT 2022: 7,2%)

Οι νέες επενδύσεις

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο όμιλος παραμένει δεσμευμένος στην υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης με βάση τρεις πυλώνες: ισχυρή και συνεπής ανάπτυξη της επιχειρησιακής μας βάσης με τη συμπληρωματική διερεύνηση των ευκαιριών ανάπτυξης μέσω εξαγορών να ακολουθεί, απλοποίηση εσωτερικών διαδικασιών και λειτουργιών και αποτελεσματικότητα, ώστε να δημιουργείται αξία και να απελευθερώνεται ενέργεια στον οργανισμό, περαιτέρω ενίσχυση της οργανωσιακής ικανότητας του ομίλου με την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των ανθρώπων του και την ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων».

Επίσης, συνεχίζεται η επένδυση στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο HERO του Ομίλου, δηλαδή στα προϊόντα υψηλής αξίας στις στρατηγικές κατηγορίες, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν στην περαιτέρω κερδοφορία και βιώσιμη ανάπτυξη του Ομίλου.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Γιάννης Μπούρας σχολίασε σχετικά: «Παραμένοντας προσηλωμένοι στις βασικές μας στρατηγικές προτεραιότητες και στις κύριες προϊοντικές μας κατηγορίες, καταγράψαμε σταθερές επιδόσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη δέσμευσή μας να επενδύουμε στις κατηγορίες Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντιηλιακής Προστασίας, Προσωπικής Φροντίδας, Οικιακής Φροντίδας και Στρατηγικών Συνεργασιών, αντικατοπτρίζουν την αποτελεσματικότητα της εστιασμένης προσέγγισής μας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Επιχειρήσεις |

Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB

Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ