Αυξημένα κέρδη κατά 8% κατέγραψε ο Όμιλος Σαράντη το εννεάμηνο 2023, ενώ αμετάβλητες διατηρεί τις προβλέψεις για την κερδοφορία στο σύνολο του έτους.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις το εννεάμηνο 2023 ανήλθαν σε €353,4 εκατ. έναντι €327,3 εκατ. το εννεάμηνο 2022, αυξημένες κατά 8,0%.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το εννεάμηνο 2023 παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 34,7% και διαμορφώθηκαν στα 47,8 εκατ. σε σύγκριση με €35,5 εκατ. το εννεάμηνο 2022, με το Περιθώριο EBITDA να ανεβαίνει στο 13,5% (έναντι 10,8% στο εννεάμηνο 2022) αυξημένο κατά 269 μονάδες βάσης.
Όσον αφορά τα τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 44,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και διαμορφώθηκαν σε €37,0 εκατ. το εννεάμηνο 2023 (EBIT εννεαμήνου 2022: €25,6 εκατ.) με το περιθώριο ΕΒΙΤ να διαμορφώνεται στο 10,5% το εννεάμηνο 2023 έναντι 7,8% το εννεάμηνο 2022.
Το συγκρίσιμο περιθώριο ΕΒΙΤ αυξήθηκε κατά 266 μονάδες βάσης σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι υπογραμμίζοντας την επίδραση της λειτουργικής μόχλευσης από την αύξηση των πωλήσεων.
Εκτίμηση για το 2023
Οι εκτιμήσεις της κερδοφορίας του ομίλου για το 2023 παραμένουν αμετάβλητες, διατηρώντας την προσοχή στους μακροοικονομικούς και γεωπολιτικούς κινδύνους.
Ως εκ τούτου, αναμένεται ότι
- οι καθαρές πωλήσεις για το 2023 θα διαμορφωθούν στα €480 εκατ., αυξημένες κατά 7,8% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του 2022 (€445.1εκατ.).
- η οργανική αύξηση των Κερδών προ τόκων και φόρων (EBIT) για το 2023 θα διαμορφωθεί στα €43 εκατ., αυξημένα κατά 33,4% σε σύγκριση με το EBIT 2022 (€32,2 εκατ.).
- το περιθώριο EBIT θα διαμορφωθεί στο 8,9% για το 2023, με εκτιμώμενη αύξηση 166 μονάδων βάσης από το 2022 (περιθώριο EBIT 2022: 7,2%)
Οι νέες επενδύσεις
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο όμιλος παραμένει δεσμευμένος στην υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης με βάση τρεις πυλώνες: ισχυρή και συνεπής ανάπτυξη της επιχειρησιακής μας βάσης με τη συμπληρωματική διερεύνηση των ευκαιριών ανάπτυξης μέσω εξαγορών να ακολουθεί, απλοποίηση εσωτερικών διαδικασιών και λειτουργιών και αποτελεσματικότητα, ώστε να δημιουργείται αξία και να απελευθερώνεται ενέργεια στον οργανισμό, περαιτέρω ενίσχυση της οργανωσιακής ικανότητας του ομίλου με την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των ανθρώπων του και την ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων».
Επίσης, συνεχίζεται η επένδυση στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο HERO του Ομίλου, δηλαδή στα προϊόντα υψηλής αξίας στις στρατηγικές κατηγορίες, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν στην περαιτέρω κερδοφορία και βιώσιμη ανάπτυξη του Ομίλου.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Γιάννης Μπούρας σχολίασε σχετικά: «Παραμένοντας προσηλωμένοι στις βασικές μας στρατηγικές προτεραιότητες και στις κύριες προϊοντικές μας κατηγορίες, καταγράψαμε σταθερές επιδόσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη δέσμευσή μας να επενδύουμε στις κατηγορίες Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντιηλιακής Προστασίας, Προσωπικής Φροντίδας, Οικιακής Φροντίδας και Στρατηγικών Συνεργασιών, αντικατοπτρίζουν την αποτελεσματικότητα της εστιασμένης προσέγγισής μας.
Latest News
ΒοfA: Όλο και πιο ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, φθηνές οι αποτιμήσεις
Όλο και πιο ελκυστικές γίνονται οι ελληνικές τράπεζες με φθηνές οι αποτιμήσεις - Η ανάλυση της Bank of America
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα
ΑΧΙΑ για ΔΕΗ: Ισχυρά τα αποτελέσματα 9μηνου, ανθεκτικό το business plan
Η ΑΧΙΑ κρίνει ικανοποιητικές τις επιδόσεις της ΔΕΗ, παρά την αστάθεια των αγορών
Στα 445,2 εκατ. τα προσαρμοσμένα κέρδη στο εννεάμηνο για τον ΟΤΕ
Οι συνδρομητές τηλεόρασης για τον όμιλο ΟΤΕ αυξήθηκαν κατά 24 χιλιάδες, με τον συνολικό αριθμό να φτάνει τους 710 χιλιάδες - Το μήνυμα Νεμπή
«Συναγερμός» στις τράπεζες για τα επιτόκια – Τρέχουν να μαζέψουν κόστη
Ποια στρατηγική ακολουθούν οι τράπεζες ενόψει μείωσης των επιτοκίων από την ΕΚΤ – Τι δείχνουν τα στοιχεία εννεαμήνου
ΔΕΗ: Πρόσω ολοταχώς για EBITDA 2 δισ. το 2025 – Τι σηματοδοτεί ο διπλασιασμός των επενδύσεων
Η ΔΕΗ σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO Γιώργο Στάσση θα κλείσει το 2024 με EBITDA 1,8 δισ. ευρώ – Ο νέος πήχης για την τριετία 2025 -2027
Αναταράξεις ενόψει… - Πώς θωρακίζονται οι επιχειρήσεις για την επιστροφή Τραμπ
Προβληματισμός και ανησυχία στις επιχειρήσεις – Τι μέτρα λαμβάνουν, πώς αλλάζουν τα business plan
Όλα τα λεφτά στην Black Friday - Μέχρι τότε η αγορά μπαίνει στον... πάγο
Τι έχει διαπιστώσει η αγορά για το διάστημα προ Black Friday - Οι στόχοι του εμπορικού κόσμου - Τι λέει ο Σταύρος Καφούνης του ΕΣΑ στον ΟΤ