
Με επιτυχία παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp. το νεότευκτο «Amore Mio I», ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) που κατασκευάστηκε από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.
Με χωρητικότητα φορτίου 174.000 κυβικών μέτρων, είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο, που χρησιμοποιεί κινητήρες MAN MEGA, εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα, αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), γεννήτριες συνδεόμενες με τον κεντρικό άξονα.
LNG Carriers: Στην πρώτη γραμμή ζήτησης για την επόμενη 10ετία
Πρωτοπορία
Αντιπροσωπεύει την πρωτοπορία της νέας γενιάς πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς στον κλάδο, χάρη στον εξαιρετικά χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό του. Αυτό το επιτυγχάνει χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής σχεδιασμένες να ελαχιστοποιούν την διαφυγή μεθανίου και να μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές CO2, καθιστώντας το ένα από τα πιο οικολογικά πλοία του παγκοσμίου στόλου. Είναι το όγδοο από τα δεκαοκτώ πλοία που παραδίδονται στην εταιρεία έως το 2027.
Η Capital Gas
Υπενθυμίζεται ότι η Capital Gas Ship Management Corp. (“Capital Gas”) είναι ένας πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, ο οποίος διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 21 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 2 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς LCO2 και 2 πλοίων VLAC (Very Large Ammonia Carriers) διπλού καυσίμου με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 3,18 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων. Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners L.P.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»