Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari, η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη. Ο Benedetto Vigna, Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέφερε ότι τα βιβλία είναι για πρώτη φορά τόσο γεμάτα.
Συγκεκριμένα, ο CEO είπε ότι, λόγω της ζήτησης, η ιταλική φίρμα έχει καλύψει ήδη την παραγωγή ολόκληρου του 2025. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οι παραγγελίες που δέχθηκε πρόσφατα δεν θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι το 2026.
Πολύ καλή η χρονιά για τη Ferrari
Το 2023 ήταν μέχρι στιγμής μια εξαιρετική χρονιά για τη Ferrari, καθώς οι παραδόσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο, έφτασαν συνολικά τα 10.418 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 5,3% σε σχέση με τους εννέα πρώτους μήνες του περασμένου έτους.
Επιπλέον, το τρίτο τρίμηνο του 2023 τα «υβριδικά» μοντέλα της Ferrari ξεπέρασαν τα αμιγώς θερμικά για πρώτη φορά στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, το 51,3% από τα 3.459 αυτοκίνητα που παραδόθηκαν είχαν ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Και αυτό επετεύχθη με μόλις 4 τέτοια μοντέλα από τα 11 συνολικά που έχει στη γκάμα της.
Οι προβλέψεις για την ηλεκτροκίνηση
Σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, ο Benedetto Vigna ανέφερε ότι η εξέλιξη της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari είναι σε καλό δρόμο και αναμένεται να την δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους το 4ο τρίμηνο του 2025. Είναι ενδιαφέρον πάντως να αναφερθεί ότι η ομάδα Έρευνας και Εξέλιξης είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμά της για ορισμένες διαδικασίες.
Ακόμη, μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 40% των ετήσιων πωλήσεων της θα αποτελείται από υβριδικά αυτοκίνητα, το 40% από ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% από μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Αν και φαίνεται ότι τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες αντιμετωπίζουν μια σταδιακή υποχώρηση στη εμπορική δυναμική τους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είπε ότι οι θερμικές Ferrari έχουν «ζωή» ακόμα, προσθέτοντας ότι τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να παρατείνουν τη ζωή τους.
Πηγή: in.gr
Latest News
Πώς ο Τραμπ από τους δασμούς 60%, τώρα εύχεται να μην τους χρησιμοποιήσει κατά της Κίνας
Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ εξέφρασε την απροθυμία του να επιβάλει δασμούς στην Κίνα κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης
Η Τουρκία ποντάρει στη ναυτική υπεροπλία - Πώς «χτίζει» την επιρροή της στις ανοιχτές θάλασσες
Δύο νέα πλοία είναι το πιο πρόσφατο προϊόν μιας προσπάθειας ναυτικής επέκτασης της Τουρκίας για μεγαλύτερη επιρροή εντός και πέραν της Μεσογείου
Αναστροφή κλίματος για την Burberry - Μικρότερη η μείωση πωλήσεων
Από «αποδιοπομπαίος τράγος» της πολυτέλειας, η Burberry γίνεται η επιχείρηση που δίνει το σημάδι ανάκαμψης
Στα σκαριά μεγάλο τραπεζικό deal - Η Monte Paschi προσεγγίζει την Mediobanca
H μετοχή της Monte Paschi έχει υπερδιπλασιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες και η κεφαλαιοποίηση της έχει ανέλθει στα 8,8 δισ. ευρώ
Τίτλοι τέλους για τα πασίγνωστα σοκολατάκια Mozart
Η εταιρεία του Σάλτσμπουργκ που έφτιαχνε τα διεθνούς φήμης Mozartkugeln παρέδωσε την τελευτραία παρτίδα και κατέβασε ρολά
Σε υψηλό 17 ετών αύξησε τα επιτόκια η Τράπεζα της Ιαπωνίας
Η Κεντρική Τράπεζα στην Ιαπωνία αύξησε στο 0,5% το βασικό επιτόκιό της
Δασμοί τρισ. δολ. και παρεμβάσεις για πετρέλαιο και επιτόκια - Οι νέες business Τραμπ
Για κάθε επιδίωξη του Ντόναλντ Τραμπ υπάρχει και η απειλή δασμών - Τι είπε στο Νταβός ο Αμερικανικός πρόεδρος
Η Τουρκία στο «club» του τρισεκατομμυρίου [γράφημα]
Μεσα σε δύο δεκαετίες η Τουρκία επέτυχε εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης και μεγέθυνσης της οικονομίας και το ΑΕΠ , σχεδόν εξαπλασιάστηκε
Γιατί ένας γίγαντας των ομολόγων βλέπει ακόμη και άνοδο επιτοκίων από την Fed
Η Pimco είναι σίγουρη για σταθερά επιτόκια στο άμεσο μέλλον, όμως δεν αποκλείει και την άνοδο λόγω πολιτικών του Τραμπ
Η Primark «χάνει τη λάμψη της» - Απογοητευτικές οι πωλήσεις τα Χριστούγεννα
Η μητρική της εταιρεία, ABF, απέδωσε την πτώση της Primark στους επιφυλακτικούς καταναλωτές και τον... κακό καιρό