Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari, η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη. Ο Benedetto Vigna, Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέφερε ότι τα βιβλία είναι για πρώτη φορά τόσο γεμάτα.
Συγκεκριμένα, ο CEO είπε ότι, λόγω της ζήτησης, η ιταλική φίρμα έχει καλύψει ήδη την παραγωγή ολόκληρου του 2025. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οι παραγγελίες που δέχθηκε πρόσφατα δεν θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι το 2026.
Πολύ καλή η χρονιά για τη Ferrari
Το 2023 ήταν μέχρι στιγμής μια εξαιρετική χρονιά για τη Ferrari, καθώς οι παραδόσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο, έφτασαν συνολικά τα 10.418 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 5,3% σε σχέση με τους εννέα πρώτους μήνες του περασμένου έτους.
Επιπλέον, το τρίτο τρίμηνο του 2023 τα «υβριδικά» μοντέλα της Ferrari ξεπέρασαν τα αμιγώς θερμικά για πρώτη φορά στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, το 51,3% από τα 3.459 αυτοκίνητα που παραδόθηκαν είχαν ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Και αυτό επετεύχθη με μόλις 4 τέτοια μοντέλα από τα 11 συνολικά που έχει στη γκάμα της.
Οι προβλέψεις για την ηλεκτροκίνηση
Σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, ο Benedetto Vigna ανέφερε ότι η εξέλιξη της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari είναι σε καλό δρόμο και αναμένεται να την δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους το 4ο τρίμηνο του 2025. Είναι ενδιαφέρον πάντως να αναφερθεί ότι η ομάδα Έρευνας και Εξέλιξης είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμά της για ορισμένες διαδικασίες.
Ακόμη, μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 40% των ετήσιων πωλήσεων της θα αποτελείται από υβριδικά αυτοκίνητα, το 40% από ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% από μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Αν και φαίνεται ότι τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες αντιμετωπίζουν μια σταδιακή υποχώρηση στη εμπορική δυναμική τους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είπε ότι οι θερμικές Ferrari έχουν «ζωή» ακόμα, προσθέτοντας ότι τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να παρατείνουν τη ζωή τους.
Πηγή: in.gr
Latest News
«Ποτέ μην ποντάρετε εναντίον του Ίλον» - Γιατί οι διαφημιστές επιστρέφουν στο Χ
Ορισμένα brands επωνυμίες στις ΗΠΑ είχαν εγκαταλείψει το X λόγω ανησυχιών αλλά τώρα επιζητούν την εύνοια του Ίλον Μασκ
Πώς έγινε η Lululemon ένα από τα πιο δημοφιλή athleisure brands
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Πώς τα ακριβά τυριά έγιναν αγαπημένος στόχος εγκληματιών
Τα ακριβά τυριά έχουν μετατραπεί σε θελκτικό στόχος για ληστές, καθώς το κόστος τους ανεβαίνει σημαντικά τα τελευταία χρόνια
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»
Αργεντινή: O πληθωρισμός πέφτει αλλά έχει μειωθεί και η κατανάλωση
O πληθωρισμός στην Αργεντινή μπορει να μειώθηκε σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο στο 3,0%, από 3,5% το Σεπτέμβριο αλλα παραμένει στο... 209%
Η απεργία στη Boeing «προσγείωσε ανώμαλα» τις παραδόσεις Οκτωβρίου
Παρά τη λήξη της απεργίας στη Boeing, θα περάσουν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ξεκινήσει πλήρως η παραγωγή αεροσκαφών
Ο Τραμπ θα «φρενάρει» τις μειώσεις επιτοκίων; - Τι εκτιμά πρώην στέλεχος της Fed
Οι αγορές ίσως έχουν δίκιο να προβλέπουν λιγότερες από 4 μειώσεις στα επιτόκια της Fed σε σχέση με αυτό που προβλεπόταν προηγουμένως