Την ενίσχυση της συνεργασίας της με την Retail & More, με την ανάπτυξη καταστημάτων με το brand Carrefour και των προϊόντων της στην αγορά της Βουλγαρίας, ανακοίνωσε η Carrefour International Partnership.
Carrefour: Ντεμπούτο στην Αττική – Στον Πειραιά το πρώτο εταιρικό κατάστημα
Η Retail & More, η οποία έχει αναλάβει το Master Franchise της Carrefour στην Ελλάδα από το 2022, βρίσκεται ήδη σε επαφές με εταιρίες της Βουλγαρίας για την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων με τη μέθοδο του franchise.
Ταυτόχρονα, 20 καταστήματα του δικτύου Parkmart, το οποίο ιδρύθηκε το 2018 από τον Dobromir Andonov και βρίσκεται σε κομβικές πόλεις της χώρας, όπως η Σόφια, η Βάρνα και το Μπουργκάς, θα μετατραπούν σε Carrefour Market και Carrefour Express, τους επόμενους μήνες.
Δηλώσεις
Ο Patrick Lasfargues, Executive Director για την International Partnerships, της Carrefour, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να διευρύνουμε τη συνεργασία μας με την Retail & More με την επιστροφή των καταστημάτων και των προϊόντων Carrefour στη Βουλγαρία. Η Carrefour International Partnership, συνεχίζει ενεργά την ανάπτυξη της σύμφωνα με τους στόχους όπως ανακοινώθηκαν με το Πλάνο της Carrefour 2026: Την παρουσία της σε 10 νέες χώρες, με τη μορφή συνεργασίας franchise», δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director για την International Partnerships, της Carrefour.
Από την πλευρά του ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & More σχολίασε: «Είμαστε υπερήφανοι και χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Carrefour στη Βουλγαρία. Σε συνέχεια της επιτυχημένης μας πορείας στην Ελλάδα, όπου σύντομα το δίκτυο θα φτάσει τα 50 καταστήματα είμαστε βέβαιοι ότι θα προσφέρουμε στους καταναλωτές της Βουλγαρίας μια εμπειρία αγορών και μια ευρεία ποικιλία προϊόντων που θα ικανοποιεί τις προσδοκίες τους. Επιπλέον, με χαρά καλωσορίζουμε την αλυσίδα καταστημάτων Parkmart στο δίκτυο καταστημάτων Carrefour στη Βουλγαρία, η οποία θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία μας στην τοπική αγορά».
Η Carrefour στην Ελλάδα
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 13 καταστήματα δύο διαφορετικών τύπων σε 8 διαφορετικές περιοχές.
Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα, διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.
Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat-Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.
Latest News
Στον Τέλη Μυστακίδη ο έλεγχος της AB Bank - Πράσινο φως από ΕΚΤ και ΤτΕ
Ο Τέλης Μυστακίδης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς το διοικητικό συμβούλιο, τη διοικητική ομάδα και τους εργαζόμενους της ABBank
Κληρώνει… για την αναδιάρθρωση της Intrum – Τι υποστηρίζει για Ελλάδα ο όμιλος
Πηγές της Intrum αναφέρουν πως οι ελληνικές αρχές είναι ενήμερες για κάθε βήμα τις διαδικασίας - Το ιστορικό
Ανοίγουν οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες - Το απογευματινό ωράριο
Βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος του υπουργείου για την αύξηση της συμμετοχής των παραγωγών στις λαϊκές αγορές
Νέα προγράμματα για ΜμΕ -Οι προκηρύξεις έως το τέλος του 2024
Τα επενδυτικά σχέδια θα έχουν προϋπολογισμό από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ και το ποσοστό επιδότησης θα είναι 70%
Η Black Friday στην αγορά Ι.Χ. αυτοκινήτων
Μπαράζ προσφορών στο πλαίσιο της Black Friday από τις αντιπροσωπείες – Όφελος έως 12.000 ευρώ – Μειώσεις στον ΦΠΑ
Τι συμβαίνει με τις μπίζνες της οικογένειας Φιλίππου στην Ελλάδα;
Πώς ξαναμοιράζεται η «τράπουλα» στις επιχειρήσεις της οικογένειας Φιλίππου – Τι συμβαίνει σε ΦΑΓΕ, Elbisco, EMFI, HQF και ΒΙΣ
Τράπεζες: Αύξηση κερδών στο 9μηνο - Ανεβάζουν τον πήχη οι ξένοι οίκοι
Οι ξένοι επενδυτικοί οίκοι ανανεώνουν την «ψήφο» εμπιστοσύνης στις ελληνικές τράπεζες και αυξάνουν τις τιμές- στόχους
Επί ποδός η αγορά για Black Friday και Cyber Monday - Πώς θα κινηθούν οι τιμές
Η μάχη των λιανεμπόρων για το μερίδιο αγοράς και οι προωθητικές κινήσεις ενόψει Black Friday
Σε «επιφυλακή» η αγορά – Γιατί έρχεται «ψαλίδι» στην κερδοφορία
Οι επιχειρήσεις βλέπουν επιδείνωση των συνθηκών λόγω του αυξημένου κόστους λειτουργίας – Προβληματισμός για την αβεβαιότητα στο διεθνές περιβάλλον
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας