Μια μπαταρία φορητού ασυρμάτου προκάλεσε ζημιές ύψους 3 εκατ. δολ σε ένα δεξαμενόπλοιο. Η υπερθέρμανση της μπαταρίας ενός φορητού ασυρμάτου που βρίσκονταν στη γέφυρα του πλοίου ήταν αιτία εκδήλωσης πυρκαγιάς σε ένα δεξαμενόπλοιο πέρυσι, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στο Μπατόν Ρουζ της Λουϊζιάνα, ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή το Αμερικάνικο Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (National Transportation Safety Board-NTSB). Η πυρκαγιά είχε ως αποτέλεσμα ζημιές ύψους 3 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλοίο.
Ελευσίνα: Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου «SLOPS»
Το πετρελαιοφόρο S-Trust ήταν ελλιμενισμένο στον τερματικό σταθμό Genesis Port Allen στις 13 Νοεμβρίου 2022, όταν ξέσπασε πυρκαγιά στη γέφυρα. Η πυρκαγιά προκλήθηκε από την έκρηξη κυψέλης σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενός φορητού ασυρμάτου υπερυψηλών συχνοτήτων. Οι μπαταρίες και οι φορτιστές για τους φορητούς ασυρμάτους βρίσκονταν στο τραπέζι επικοινωνιών στη γέφυρα.
Το πλήρωμα του πλοίου έσβησε τη φωτιά. Τα συστήματα πλοήγησης, επικοινωνίας και συναγερμού του S-Trust υπέστησαν ζημιές που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.
Θερμική διαφυγή
Οι εκρήξεις των κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου προκαλούνται συνήθως από θερμική διαφυγή, μια χημική αντίδραση που μπορεί να προκαλέσει ανάφλεξη και έκρηξη της κυψέλης. Μια κυψέλη μπαταρίας ιόντων λιθίου μπορεί να παρουσιάσει αυθόρμητα θερμική διαφυγή εάν υποστεί βλάβη, βραχυκύκλωμα, υπερθέρμανση, ελάττωμα ή υπερφόρτιση.
Στη συνέχεια το NTSB αναφέρει ορισμένες οδηγίες προς τα πληρώματα των πλοίων με στόχο να προλαβαίνουν τις θερμικές διαφυγές από τις μπαταρίες, όπως να ακολουθούν τις οδηγίες των κατασκευαστών για τη φροντίδα και τη συντήρηση των μπαταριών ιόντων λιθίου, να απομακρύνουν σωστά τις κατεστραμμένες μπαταρίες, να αποφεύγουν τη φόρτιση χωρίς επίβλεψη και να κρατούν τις μπαταρίες και τους φορτιστές μακριά από πηγές θερμότητας και εύφλεκτα υλικά.
«Οι εταιρείες θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου και οι συσκευές που χρησιμοποιούν συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου είναι πιστοποιημένες από το Underwriters Laboratory ή άλλον αναγνωρισμένο οργανισμό», αναφέρεται στην έκθεση.
Latest News
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας