
Μια μπαταρία φορητού ασυρμάτου προκάλεσε ζημιές ύψους 3 εκατ. δολ σε ένα δεξαμενόπλοιο. Η υπερθέρμανση της μπαταρίας ενός φορητού ασυρμάτου που βρίσκονταν στη γέφυρα του πλοίου ήταν αιτία εκδήλωσης πυρκαγιάς σε ένα δεξαμενόπλοιο πέρυσι, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στο Μπατόν Ρουζ της Λουϊζιάνα, ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή το Αμερικάνικο Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (National Transportation Safety Board-NTSB). Η πυρκαγιά είχε ως αποτέλεσμα ζημιές ύψους 3 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλοίο.
Ελευσίνα: Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου «SLOPS»
Το πετρελαιοφόρο S-Trust ήταν ελλιμενισμένο στον τερματικό σταθμό Genesis Port Allen στις 13 Νοεμβρίου 2022, όταν ξέσπασε πυρκαγιά στη γέφυρα. Η πυρκαγιά προκλήθηκε από την έκρηξη κυψέλης σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενός φορητού ασυρμάτου υπερυψηλών συχνοτήτων. Οι μπαταρίες και οι φορτιστές για τους φορητούς ασυρμάτους βρίσκονταν στο τραπέζι επικοινωνιών στη γέφυρα.
Το πλήρωμα του πλοίου έσβησε τη φωτιά. Τα συστήματα πλοήγησης, επικοινωνίας και συναγερμού του S-Trust υπέστησαν ζημιές που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.
Θερμική διαφυγή
Οι εκρήξεις των κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου προκαλούνται συνήθως από θερμική διαφυγή, μια χημική αντίδραση που μπορεί να προκαλέσει ανάφλεξη και έκρηξη της κυψέλης. Μια κυψέλη μπαταρίας ιόντων λιθίου μπορεί να παρουσιάσει αυθόρμητα θερμική διαφυγή εάν υποστεί βλάβη, βραχυκύκλωμα, υπερθέρμανση, ελάττωμα ή υπερφόρτιση.
Στη συνέχεια το NTSB αναφέρει ορισμένες οδηγίες προς τα πληρώματα των πλοίων με στόχο να προλαβαίνουν τις θερμικές διαφυγές από τις μπαταρίες, όπως να ακολουθούν τις οδηγίες των κατασκευαστών για τη φροντίδα και τη συντήρηση των μπαταριών ιόντων λιθίου, να απομακρύνουν σωστά τις κατεστραμμένες μπαταρίες, να αποφεύγουν τη φόρτιση χωρίς επίβλεψη και να κρατούν τις μπαταρίες και τους φορτιστές μακριά από πηγές θερμότητας και εύφλεκτα υλικά.
«Οι εταιρείες θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου και οι συσκευές που χρησιμοποιούν συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου είναι πιστοποιημένες από το Underwriters Laboratory ή άλλον αναγνωρισμένο οργανισμό», αναφέρεται στην έκθεση.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.