Μια μπαταρία φορητού ασυρμάτου προκάλεσε ζημιές ύψους 3 εκατ. δολ σε ένα δεξαμενόπλοιο. Η υπερθέρμανση της μπαταρίας ενός φορητού ασυρμάτου που βρίσκονταν στη γέφυρα του πλοίου ήταν αιτία εκδήλωσης πυρκαγιάς σε ένα δεξαμενόπλοιο πέρυσι, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στο Μπατόν Ρουζ της Λουϊζιάνα, ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή το Αμερικάνικο Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (National Transportation Safety Board-NTSB). Η πυρκαγιά είχε ως αποτέλεσμα ζημιές ύψους 3 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλοίο.
Ελευσίνα: Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου «SLOPS»
Το πετρελαιοφόρο S-Trust ήταν ελλιμενισμένο στον τερματικό σταθμό Genesis Port Allen στις 13 Νοεμβρίου 2022, όταν ξέσπασε πυρκαγιά στη γέφυρα. Η πυρκαγιά προκλήθηκε από την έκρηξη κυψέλης σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενός φορητού ασυρμάτου υπερυψηλών συχνοτήτων. Οι μπαταρίες και οι φορτιστές για τους φορητούς ασυρμάτους βρίσκονταν στο τραπέζι επικοινωνιών στη γέφυρα.
Το πλήρωμα του πλοίου έσβησε τη φωτιά. Τα συστήματα πλοήγησης, επικοινωνίας και συναγερμού του S-Trust υπέστησαν ζημιές που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.
Θερμική διαφυγή
Οι εκρήξεις των κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου προκαλούνται συνήθως από θερμική διαφυγή, μια χημική αντίδραση που μπορεί να προκαλέσει ανάφλεξη και έκρηξη της κυψέλης. Μια κυψέλη μπαταρίας ιόντων λιθίου μπορεί να παρουσιάσει αυθόρμητα θερμική διαφυγή εάν υποστεί βλάβη, βραχυκύκλωμα, υπερθέρμανση, ελάττωμα ή υπερφόρτιση.
Στη συνέχεια το NTSB αναφέρει ορισμένες οδηγίες προς τα πληρώματα των πλοίων με στόχο να προλαβαίνουν τις θερμικές διαφυγές από τις μπαταρίες, όπως να ακολουθούν τις οδηγίες των κατασκευαστών για τη φροντίδα και τη συντήρηση των μπαταριών ιόντων λιθίου, να απομακρύνουν σωστά τις κατεστραμμένες μπαταρίες, να αποφεύγουν τη φόρτιση χωρίς επίβλεψη και να κρατούν τις μπαταρίες και τους φορτιστές μακριά από πηγές θερμότητας και εύφλεκτα υλικά.
«Οι εταιρείες θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου και οι συσκευές που χρησιμοποιούν συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου είναι πιστοποιημένες από το Underwriters Laboratory ή άλλον αναγνωρισμένο οργανισμό», αναφέρεται στην έκθεση.
Latest News
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά