
Γοητεύει η Αστυπάλαια τα τηλεοπτικά μέσα της Βραζιλίας με τις φυσικές ομορφιές της το τελευταίο διάστημα.
Ο τηλεοπτικός σταθμός Rede Mais Familia, που μεταδίδεται σε 90 εκατομμύρια νοικοκυριά σε πάνω από 90 πόλεις της Βραζιλίας, αναδεικνύει την «πεταλούδα του Αιγαίου» προβάλλοντας τις εξωτικές της παραλίες, τα γραφικά χωριά, τους εντυπωσιακούς μύλους στη Χώρα αλλά και τις περιβαλλοντικές καινοτομίες που στόχο έχουν να καταστήσουν την Αστυπάλαια τον πρώτο «έξυπνο» και αειφόρο νησιωτικό προορισμό της Μεσογείου.
Τα γυρίσματα της εκπομπής πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι με πρωτοβουλία του δήμου. «Τα τελευταία χρόνια η Αστυπάλαια έχει γίνει πόλος έλξης για ταξιδιώτες με περιβαλλοντικές ευαισθησίες και ειδικά ενδιαφέροντα τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Οι ακτοπλοϊκές αφίξεις μέχρι τα τέλη Αυγούστου “έσπασαν” το φράγμα του 2022 διαμορφώνοντας μια νέα πολύ αξιόλογη απόδοση.
Επίσης για το διάστημα μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου οι αεροπορικές αφίξεις ήταν σημαντικά αυξημένες κατά 21% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η Ευρώπη δεν είναι πλέον η μοναδική “δεξαμενή” τουριστών, καθώς το νησί μας επισκέπτονται πλέον και τουρίστες από πιο μακρινές αγορές, όπως από χώρες της Αμερικής.
Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας έχει συμβάλλει και το κάλεσμά μας για διακοπές σε έναν πρότυπο προορισμό γεμάτο ιστορία, παραδόσεις, φυσικό κάλλος και γαστρονομία που προάγει την αυθεντικότητα, σέβεται το περιβάλλον και ανθίσταται της μαζικότητας», δήλωσε ο δήμαρχος του νησιού, Νίκος Κομηνέας.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας