Ακόμα και τις χρεώσεις αεροπορικών εταιρειών επηρεάζει ο… τυφώνας Τέιλορ Σουίφτ και μάλιστα προς όφελος των ταξιδιωτών.

Πώς έγινε αυτό;

Η ποπ σταρ φαινόμενο –και οικονομικό όπως παραδέχεται η ίδια η Fed- ανακοίνωσε ότι ανέβαλε για δύο ημέρες τη συναυλία της στην πρωτεύουσα της Αργεντινής, από την Παρασκευή για Κυριακή, λόγω έντονης βροχόπτωσης.

Τέιλορ Σουίφτ – Μπιγιονσέ: Σε ρεκόρ εκτόξευσαν τα κέρδη της Live Nation

Μετά από αυτό ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στη Νότια Αμερική, η Latam, έκανε την εξής ανάρτηση στο Χ (πρώην Twitter):

#AttentionSwifties: γνωρίζουμε ότι οι πτήσεις σας άλλαξαν, επομένως από σήμερα ενημερώνουμε την πολιτική ευελιξίας μας για όσους έχουν πτήσεις από Μπουένος Άιρες για το Σάββατο ή την Κυριακή.

Ο αερομεταφορέας ανέφερε ότι παραιτείται τόσο από τα τέλη αλλαγής εισιτηρίων όσο και από τις διαφορές στον ναύλο, εφόσον οι ταξιδιώτες που είχαν κλείσει εισιτήρια μπορούν να πετάξουν οποιαδήποτε στιγμή μέχρι τις 17 Νοεμβρίου, μετά την αναβολή του σόου της Swift στο μεγαλύτερο στάδιο της Αργεντινής.

Οι αεροπορικές εταιρείες προσθέτουν συνήθως επιπλέον πτήσεις για εκδηλώσεις όπως συναυλίες υψηλού προφίλ, συνέδρια ή αθλητικές διοργανώσεις. Αλλά μια απαλλαγή από το τέλος αλλαγής όταν μια συναυλία ακυρώνεται ή αναβάλλεται είναι πολύ ασυνήθιστη, είπαν στελέχη του κλάδου μιλώντας στο CNBC, και είναι επίσης μια ακόμη ένδειξη του πώς η συγκεκριμένη σταρ μπορεί να επηρεάσει ακόμη και τις κρατήσεις στις αεροπορικές εταιρείες.

«Οικονομικό φαινόμενο»

Ο διευθυντής μάρκετινγκ ανάπτυξης στο SeatGeek είπε στο CNN ότι η περιοδεία Eras «ξαναγράφει το βιβλίο των οικονομικών της ψυχαγωγίας… Δεν είναι απλώς μια ερμηνεύτρια – είναι ένα οικονομικό φαινόμενο».

Η περιοδεία Eras έδωσε έφερε ώθηση στην οικονομία σε πολλές στάσεις της στις πόλεις της Βόρειας Αμερικής. Οι τελευταίες έξι νύχτες της περιοδείας στο Λος Άντζελες εκτιμάται ότι θα αποφέρουν 320 εκατομμύρια δολάρια στην πόλη, σύμφωνα με το California Center for Jobs and the Economy.

Οι θαυμαστές της Σουίφτ, γνωστοί ως “Swifties”, ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.300 δολάρια ανά παράσταση στις τοπικές οικονομίες σε εισιτήρια, ρούχα, ταξίδια, φαγητό και εμπορεύματα, σύμφωνα με έρευνα της QuestionPro.

Η Ένωση Ταξιδίων των ΗΠΑ λέει ότι το επίπεδο των δαπανών είναι στο ίδιο με εκείνο της διοργάνωσης του Super Bowl – αλλά «συνέβη σε 53 διαφορετικές νύχτες σε 20 διαφορετικές τοποθεσίες κατά τη διάρκεια πέντε μηνών. Τα αστικά κέντρα σε όλη τη χώρα έχουν απολαύσει μια εισροή επισκεπτών και μια ώθηση δαπανών χάρη στην Τέιλορ Σουίφτ».

Η Federal Reserve σχολίασε: «Ο Μάιος ήταν ο ισχυρότερος μήνας για τα έσοδα από ξενοδοχεία στη Φιλαδέλφεια από την έναρξη της πανδημίας, σε μεγάλο βαθμό λόγω της εισροής επισκεπτών για τις συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας  με την FIFPRO Europe
Business of Sport |

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe

Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.