
Κλείνει εκ νέου από τις 21 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου και από τις 16 έως τις 29 Ιανουαρίου το διεθνές αεροδρόμιο της Κέρκυρας «Ιωάννης Καποδίστριας».
Fraport: Στα ύψη η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια
Όπως ενημερώνει η Fraport, κατά τα διαστήματα αυτά πρόκειται να πραγματοποιηθεί η δεύτερη φάση των εργασιών αναμόρφωσης και ανακατασκευής του διαδρόμου του Αεροδρομίου. Είχε προηγηθεί η πρώτη φάση των έργων με παράλληλη αναστολή λειτουργίας του αεροδρομίου, τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους.
Κατά τη διάρκεια των περιόδων κατά τις οποίες το αεροδρόμιο θα παραμείνει κλειστό, θα πραγματοποιούνται μόνο αεροδιακομιδές από ασθενοφόρα ελικόπτερα. Ωστόσο όλες οι υπηρεσίες του αεροδρομίου θα λειτουργούν κανονικά, για το ενδιαφερόμενο κοινό.
Τα έργα
«Οι παραπάνω εργασίες αφορούν στην πλήρη αναδιαμόρφωση του διαδρόμου του Αεροδρομίου της Κέρκυρας “Ιωάννης Καποδίστριας”, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του επιπέδου ασφάλειας του αεροδρομίου. Το συγκεκριμένο έργο θα έχει ως αποτέλεσμα τη δυνατότητα εξυπηρέτησης όχι μόνο μεγαλύτερων αεροσκαφών αλλά και αυξημένου αριθμού πτήσεων», αναφέρει η Fraport, τονίζοντας ότι οι εργασίες αποτελούν μέρος της Σύμβασης Παραχώρησης.
Όπως εξηγεί η εταιρεία, η διακοπή της λειτουργίας του διαδρόμου είναι απολύτως απαραίτητη, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας του έργου, της μορφολογίας του εδάφους και του περιβάλλοντα χώρου. «Παρ’ όλα αυτά και βάσει σχεδιασμού, τα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα αποτελούν τη μικρότερη δυνατή περίοδο που μπορεί να ανασταλεί η λειτουργία του».
Παρεμβάσεις με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης
«Η κανονιστική συμμόρφωση και η ασφάλεια, σε όλα τα επίπεδα, αποτελούν βασική προτεραιότητα της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες εργασίες αποτελούν κομμάτι ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την περαιτέρω αναβάθμιση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφάλειας και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport Greece. Όπως προαναφέρθηκε, σχετίζονται με έργα μεγάλης κλίμακας που θα εκτελέσει η εταιρεία, στο πλαίσιο χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας», καταλήγει η ανακοίνωση της Fraport.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA