Ρεκόρ πωλήσεων σε όλες τις πλατφόρμες σημείωσε η Κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών smartphone και ευρείας κατανάλωσης Xiaomi, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ αγορών Singles Day.
Από τις 23 Οκτωβρίου έως το τέλος της ημέρας στις 11 Νοεμβρίου, η Xiaomi είπε ότι πούλησε προϊόντα αξίας άνω των 22,4 δισεκατομμυρίων γιουάν (3,11 δισεκατομμύρια δολάρια) σε πλατφόρμες όπως οι Alibaba’s Tmall and Taobao, JD.com, Pinduoduo και Douyin.
Οι μετοχές της Xiaomi αυξήθηκαν για λίγο περισσότερο από 2% στις συναλλαγές στο Χονγκ Κονγκ αργά το πρωί της Δευτέρας. Στον αντίποδα οι μετοχές της Alibaba και της JD.com έχασαν τα προηγούμενα κέρδη τους.
Αγορά smartphone: Σημάδια ανάκαμψης στην παγκόσμια αγορά
Με το σταγονόμετρο τα στοιχεία
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι δύο κολοσσοί διαδικτυακών αγορών αρνήθηκαν να μοιραστούν τα συνολικά στοιχεία για το φεστιβάλ αγορών Singles Day.
Η JD είπε μόνο ότι ο όγκος συναλλαγών και παραγγελιών έφτασε σε υψηλά ρεκόρ. Η Alibaba είπε ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων, οι αριθμοί παραγγελιών και οι συμμετέχοντες έμποροι αυξήθηκαν από ένα χρόνο πριν.
Η Xiaomi ανέφερε ότι το smartphone Xiaomi 14 που κυκλοφόρησε πρόσφατα ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις στο Tmall της Alibaba από τις 4 έως τις 11 Νοεμβρίου. Η εταιρεία διεκδίκησε επίσης την πρώτη θέση σε διάφορες κατηγορίες πωλήσεων smartphone κινεζικών επωνυμιών σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών.
«Πολύ καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις του Mi14 δημιουργούν αύξηση κερδών και πιθανή αναβάθμιση αποτίμησης στο μέλλον», έγραψαν οι αναλυτές της HSBC σε έκθεση της 6ης Νοεμβρίου.
«Αυξάνουμε τις προβλέψεις μας για την αποστολή smartphone για τη Xiaomi κατά 7% το 2023 σε περίπου 150 εκατομμύρια μονάδες και κατά 6% το 2024 σε 160 εκατομμύρια μονάδες», ανέφεραν οι αναλυτές.
Χαμηλές προσδοκίες
Την τελευταία δεκαετία, το Singles Day επεκτάθηκε από ένα μονοήμερο φεστιβάλ αγορών σε μια περίοδο πολλών εβδομάδων με προσφορές αγορών σε διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες στην Κίνα.
Η αβεβαιότητα σχετικά με το μελλοντικό εισόδημα έχει επηρεάσει τις λιανικές πωλήσεις στην Κίνα τα τελευταία χρόνια.
Ενόψει του φετινού φεστιβάλ αγορών, μια έρευνα της Bain and Company διαπίστωσε ότι το 77% των καταναλωτών στην Κίνα δεν σχεδίαζε να αυξήσει τις δαπάνες.
Πωλήσεις live streaming
To live streaming και τα σύντομα βίντεο σε πλατφόρμες όπως το Taobao της Alibaba και το Douyin της ByteDance παρέμειναν ένα αυξανόμενο κανάλι πωλήσεων.
Latest News
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»