
«Το κλίμα στην Κομισιόν για τη ναυτιλία αλλάζει. Έχει αρχίσει να γίνεται συνείδηση ότι η ΕΕ χωρίς ισχυρή ναυτιλία θα μείνει στο περιθώριο».
Κρουαζιέρα: Πάρος, Μήλος και Τήνος οι δημοφιλείς προορισμοί
Τα παραπάνω τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μιλώντας στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, πριν από λίγο και πρόσθεσε ότι η νέα στάση της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών θα βοηθήσει ώστε να επιτύχουμε πιο αποτελεσματικά μέτρα στο δρόμο προς την πράσινη μετάβαση.
Ο ίδιος έμμεσα αποδοκίμασε την κυπριακή πρόταση για την δημιουργία θέσης επιτρόπου ναυτιλίας, καθώς την χαρακτήρισε ανέφικτη, και συμπλήρωσε λέγοντας ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
Μάλιστα αποκάλυψε ότι το θέμα όπως και η γενικότερη ελληνοκυπριακή συνεργασία στη ναυτιλία συζητήθηκε στην πρόσφατη διυπουργική συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου με την συμμετοχή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Κύπρου Νίκου Χριστοδουλίδη.
Τα συζητήσαμε τα συμφωνήσαμε είπε χαρακτηριστικά ο κ. Στυλιανίδης.

Η πράσινη μετάβαση
Ο ίδιος χαρακτήρισε θέμα πρώτης προτεραιότητας την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας και την υπεράσπιση στο πλαίσιο αυτό των ελληνικών θέσεων.
Ανέφερε ότι συζήτησε το θέμα και με την βρετανίδα Υπουργό Αεροπορίας, Ναυτιλίας και Ασφάλειας Ηνωμένου Βασιλείου Baroness Vere of Norbiton υπουργό αρμόδια για θέματα ναυτιλίας όπου της επεσήμανε ότι οι «πράσινοι διάδρομοι» δεν είναι πανάκεια, μια θέση που φάνηκε να την καταλαβαίνει, όπως και ο Νορβηγός πρέσβης με τον οποίο συναντήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.
Θα έλεγα είπε ο κ. Στυλιανίδης ότι το σύστημα της Κομισιόν αρχίζει να χάνει τον ακτιβισμό και να αντιμετωπίζει τη ναυτιλία με ιδιαίτερη σημασία.
Στην ίδια ομιλία ο κ. Στυλιανίδης ανέφερε ότι μια ακόμη σημαντική προτεραιότητα για το Υπουργείο του είναι η ναυτική εκπαίδευση και το 2024 θα χαρακτηρισθεί ως έτος ναυτικής εκπαίδευσης.
Τέλος ο ίδιος δίνει μεγάλη σημασία στην ασφάλεια των λιμανιών για να μην θρηνήσουμε θύματα.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»