«Το κλίμα στην Κομισιόν για τη ναυτιλία αλλάζει. Έχει αρχίσει να γίνεται συνείδηση ότι η ΕΕ χωρίς ισχυρή ναυτιλία θα μείνει στο περιθώριο».
Κρουαζιέρα: Πάρος, Μήλος και Τήνος οι δημοφιλείς προορισμοί
Τα παραπάνω τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μιλώντας στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, πριν από λίγο και πρόσθεσε ότι η νέα στάση της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών θα βοηθήσει ώστε να επιτύχουμε πιο αποτελεσματικά μέτρα στο δρόμο προς την πράσινη μετάβαση.
Ο ίδιος έμμεσα αποδοκίμασε την κυπριακή πρόταση για την δημιουργία θέσης επιτρόπου ναυτιλίας, καθώς την χαρακτήρισε ανέφικτη, και συμπλήρωσε λέγοντας ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
Μάλιστα αποκάλυψε ότι το θέμα όπως και η γενικότερη ελληνοκυπριακή συνεργασία στη ναυτιλία συζητήθηκε στην πρόσφατη διυπουργική συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου με την συμμετοχή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Κύπρου Νίκου Χριστοδουλίδη.
Τα συζητήσαμε τα συμφωνήσαμε είπε χαρακτηριστικά ο κ. Στυλιανίδης.
Η πράσινη μετάβαση
Ο ίδιος χαρακτήρισε θέμα πρώτης προτεραιότητας την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας και την υπεράσπιση στο πλαίσιο αυτό των ελληνικών θέσεων.
Ανέφερε ότι συζήτησε το θέμα και με την βρετανίδα Υπουργό Αεροπορίας, Ναυτιλίας και Ασφάλειας Ηνωμένου Βασιλείου Baroness Vere of Norbiton υπουργό αρμόδια για θέματα ναυτιλίας όπου της επεσήμανε ότι οι «πράσινοι διάδρομοι» δεν είναι πανάκεια, μια θέση που φάνηκε να την καταλαβαίνει, όπως και ο Νορβηγός πρέσβης με τον οποίο συναντήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.
Θα έλεγα είπε ο κ. Στυλιανίδης ότι το σύστημα της Κομισιόν αρχίζει να χάνει τον ακτιβισμό και να αντιμετωπίζει τη ναυτιλία με ιδιαίτερη σημασία.
Στην ίδια ομιλία ο κ. Στυλιανίδης ανέφερε ότι μια ακόμη σημαντική προτεραιότητα για το Υπουργείο του είναι η ναυτική εκπαίδευση και το 2024 θα χαρακτηρισθεί ως έτος ναυτικής εκπαίδευσης.
Τέλος ο ίδιος δίνει μεγάλη σημασία στην ασφάλεια των λιμανιών για να μην θρηνήσουμε θύματα.
Latest News
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου