
«Το κλίμα στην Κομισιόν για τη ναυτιλία αλλάζει. Έχει αρχίσει να γίνεται συνείδηση ότι η ΕΕ χωρίς ισχυρή ναυτιλία θα μείνει στο περιθώριο».
Κρουαζιέρα: Πάρος, Μήλος και Τήνος οι δημοφιλείς προορισμοί
Τα παραπάνω τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μιλώντας στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, πριν από λίγο και πρόσθεσε ότι η νέα στάση της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών θα βοηθήσει ώστε να επιτύχουμε πιο αποτελεσματικά μέτρα στο δρόμο προς την πράσινη μετάβαση.
Ο ίδιος έμμεσα αποδοκίμασε την κυπριακή πρόταση για την δημιουργία θέσης επιτρόπου ναυτιλίας, καθώς την χαρακτήρισε ανέφικτη, και συμπλήρωσε λέγοντας ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
Μάλιστα αποκάλυψε ότι το θέμα όπως και η γενικότερη ελληνοκυπριακή συνεργασία στη ναυτιλία συζητήθηκε στην πρόσφατη διυπουργική συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου με την συμμετοχή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Κύπρου Νίκου Χριστοδουλίδη.
Τα συζητήσαμε τα συμφωνήσαμε είπε χαρακτηριστικά ο κ. Στυλιανίδης.

Η πράσινη μετάβαση
Ο ίδιος χαρακτήρισε θέμα πρώτης προτεραιότητας την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας και την υπεράσπιση στο πλαίσιο αυτό των ελληνικών θέσεων.
Ανέφερε ότι συζήτησε το θέμα και με την βρετανίδα Υπουργό Αεροπορίας, Ναυτιλίας και Ασφάλειας Ηνωμένου Βασιλείου Baroness Vere of Norbiton υπουργό αρμόδια για θέματα ναυτιλίας όπου της επεσήμανε ότι οι «πράσινοι διάδρομοι» δεν είναι πανάκεια, μια θέση που φάνηκε να την καταλαβαίνει, όπως και ο Νορβηγός πρέσβης με τον οποίο συναντήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.
Θα έλεγα είπε ο κ. Στυλιανίδης ότι το σύστημα της Κομισιόν αρχίζει να χάνει τον ακτιβισμό και να αντιμετωπίζει τη ναυτιλία με ιδιαίτερη σημασία.
Στην ίδια ομιλία ο κ. Στυλιανίδης ανέφερε ότι μια ακόμη σημαντική προτεραιότητα για το Υπουργείο του είναι η ναυτική εκπαίδευση και το 2024 θα χαρακτηρισθεί ως έτος ναυτικής εκπαίδευσης.
Τέλος ο ίδιος δίνει μεγάλη σημασία στην ασφάλεια των λιμανιών για να μην θρηνήσουμε θύματα.


Latest News

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα