Εξελιγμένες εφαρμογές για κινητά, όπως και εξατομικευμένες και αποκλειστικές ανταμοιβές για τη χρήση τους αναμένει πλέον η πλειονότητα των καταναλωτών από τους λιανοπωλητές στις μέρες, προκειμένου να ολοκληρωθεί αποτελεσματικά η αγοραστική τους εμπειρία.
Αυτό έδειξε νέα έρευνα της Bryj, μιας λύσης SaaS με τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά, σε 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της στο Chain Store Age, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές (74%) αναμένουν από τους λιανοπωλητές να προσφέρουν εφαρμογές για κινητά, με τους νεότερους καταναλωτές στις ηλικιακές ομάδες Gen Z (82%) και Millennial (81%) να αναφέρουν όπως είναι αναμενόμενο, τα υψηλότερα ποσοστά.
Deutsche Welle: Η δεύτερη ζωή των μεταχειρισμένων κινητών
«Καθώς τα mobile apps γίνονται ολοένα και περισσότερο απαραίτητα για τις επιχειρήσεις, όλο και περισσότεροι λιανοπωλητές έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών τους», επισήμανε η Bryj. «Ωστόσο, παραμένει ένα διευρυνόμενο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των καταναλωτών για εμπειρίες αγορών μέσω κινητού και της πραγματικότητας, ιδίως μεταξύ της Gen Z και των Millennials – των πραγματικών δηλαδή ψηφιακών ιθαγενών. Εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς, οι retailers χρειάζονται μεγαλύτερη ευελιξία για να δημιουργήσουν και να βελτιστοποιήσουν πολύτιμες εμπειρίες εφαρμογών που προσφέρουν γρήγορα εξατομίκευση και ευκολία».
Όποιος έχει mobile app, κερδίζει
Έξι στους 10 (60%) καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από έναν έμπορο λιανικής που διαθέτει εφαρμογή για κινητά, ενώ οι αποκλειστικές ανταμοιβές εντός της εφαρμογής αναδεικνύονται ως βασικός παράγοντας που επηρεάζει ακόμη περισσότερο αυτή την προτίμηση των καταναλωτών σε ποσοστό ακόμη και 83%.
Τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών κατέταξαν τις εκπτώσεις και τις προσφορές ως το πιο πολύτιμο χαρακτηριστικό των εφαρμογών για κινητά, ακολουθούμενο από τα προγράμματα επιβράβευσης (57%) και την ευκολία πληρωμής (54%). Η μεγάλη πλειοψηφία (83%) των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν από μια εφαρμογή για κινητά που προσφέρει εξατομικευμένες συστάσεις, με ένα τεράστιο 91% των αγοραστών της Gen Z και των Millennials να υποστηρίζει κάτι ανάλογο.
«Το μέλλον του λιανικού εμπορίου περνάει από το κινητό, σε κάθε του μορφή. Από το κινητό ταμείο μέχρι τα εικονικά δοκιμαστήρια που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη και επαυξημένη πραγματικότητα, οι λιανοπωλητές ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να συνδυάσουν φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών τους», τόνισε ο Lawrence Snapp, CEO της Bryj.
«Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Όταν γίνεται σωστά – με την εξατομίκευση, την ευκολία και την ευελιξία στον πυρήνα τους – οι εμπειρίες μέσω κινητών τηλεφώνων είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την εμβάθυνση των σχέσεων με τους πελάτες, την οικοδόμηση αφοσίωσης και την αύξηση της επιχειρηματικής αξίας».
Ωστόσο, παρά τις προσδοκίες αυτές των καταναλωτών, οι λιανοπωλητές έχουν περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τις εφαρμογές τους για κινητά. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (44%) δήλωσαν ότι είναι μόνο λίγο ικανοποιημένοι από την εμπειρία αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το 8% ανέφερε τη δυσαρέσκειά του.
Latest News
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»
Τα μεγαλύτερα έσοδα από το 1994 κατέγραψε το 2024 η TSMC
Οι μετοχές της TSMC που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Ταϊβάν έχουν αυξηθεί κατά 88% τους τελευταίους 12 μήνες
Οι ΗΠΑ ξεκινούν έρευνα για την τεχνολογία «έξυπνης κλήσης» χωρίς οδηγό της Tesla
Οι αρχές θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla εξοπλισμένα με αυτό το λογισμικό έχουν προβλήματα αναγώρισης αντικειμένων και σταθμευμένων οχημάτων
Μια ακόμη από τις Big Tech, η Microsoft προσφέρει ενα εκατ. δολ. για την ορκωμοσία Τράμπ
Microsoft, Google, Meta και Amazon έχουν δώσει ή πρόκειται να συμβάλλουν. με ένα εκατ. δολ η κάθε μια, στο ταμείο για την ορκωμοσία Τράμπ
Τα μοντέλα ΑΙ... ξέμειναν από ανθρώπινα δεδομένα - Τι προβλέπει ο Μασκ
Το σωρευτικό άθροισμα της ανθρώπινης γνώσης έχει εξαντληθεί στην εκπαίδευση μοντέλων για την τεχνητή νοημοσύνη
Απώλειες 200.000 θέσεων εργασίας φέρνει η AI στη Wall Street
Ποια τμήματα των παγκόσμιων τραπεζών θα επηρεαστούν περισσότερο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Το δώρο του Ζάκερμπεργκ στον Τραμπ και η αμήχανη Ευρώπη
Η απόφαση της Meta να καταργήσει το fact checking ικανοποιεί τις επιθυμίες του Τραμπ και θέτει υπό πίεση τους Ευρωπαίους
Δόθηκαν 105.000 ευρώ το 2024 σε startups μέσω του EIT Digital Venture
Το συνολικό ποσό για τα 7 χρόνια του προγράμματος να ανέρχεται πλέον σε €765.000 στηρίζοντας συνολικά 53 startups