Εξελιγμένες εφαρμογές για κινητά, όπως και εξατομικευμένες και αποκλειστικές ανταμοιβές για τη χρήση τους αναμένει πλέον η πλειονότητα των καταναλωτών από τους λιανοπωλητές στις μέρες, προκειμένου να ολοκληρωθεί αποτελεσματικά η αγοραστική τους εμπειρία.
Αυτό έδειξε νέα έρευνα της Bryj, μιας λύσης SaaS με τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά, σε 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της στο Chain Store Age, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές (74%) αναμένουν από τους λιανοπωλητές να προσφέρουν εφαρμογές για κινητά, με τους νεότερους καταναλωτές στις ηλικιακές ομάδες Gen Z (82%) και Millennial (81%) να αναφέρουν όπως είναι αναμενόμενο, τα υψηλότερα ποσοστά.
Deutsche Welle: Η δεύτερη ζωή των μεταχειρισμένων κινητών
«Καθώς τα mobile apps γίνονται ολοένα και περισσότερο απαραίτητα για τις επιχειρήσεις, όλο και περισσότεροι λιανοπωλητές έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών τους», επισήμανε η Bryj. «Ωστόσο, παραμένει ένα διευρυνόμενο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των καταναλωτών για εμπειρίες αγορών μέσω κινητού και της πραγματικότητας, ιδίως μεταξύ της Gen Z και των Millennials – των πραγματικών δηλαδή ψηφιακών ιθαγενών. Εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς, οι retailers χρειάζονται μεγαλύτερη ευελιξία για να δημιουργήσουν και να βελτιστοποιήσουν πολύτιμες εμπειρίες εφαρμογών που προσφέρουν γρήγορα εξατομίκευση και ευκολία».
Όποιος έχει mobile app, κερδίζει
Έξι στους 10 (60%) καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από έναν έμπορο λιανικής που διαθέτει εφαρμογή για κινητά, ενώ οι αποκλειστικές ανταμοιβές εντός της εφαρμογής αναδεικνύονται ως βασικός παράγοντας που επηρεάζει ακόμη περισσότερο αυτή την προτίμηση των καταναλωτών σε ποσοστό ακόμη και 83%.
Τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών κατέταξαν τις εκπτώσεις και τις προσφορές ως το πιο πολύτιμο χαρακτηριστικό των εφαρμογών για κινητά, ακολουθούμενο από τα προγράμματα επιβράβευσης (57%) και την ευκολία πληρωμής (54%). Η μεγάλη πλειοψηφία (83%) των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν από μια εφαρμογή για κινητά που προσφέρει εξατομικευμένες συστάσεις, με ένα τεράστιο 91% των αγοραστών της Gen Z και των Millennials να υποστηρίζει κάτι ανάλογο.
«Το μέλλον του λιανικού εμπορίου περνάει από το κινητό, σε κάθε του μορφή. Από το κινητό ταμείο μέχρι τα εικονικά δοκιμαστήρια που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη και επαυξημένη πραγματικότητα, οι λιανοπωλητές ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να συνδυάσουν φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών τους», τόνισε ο Lawrence Snapp, CEO της Bryj.
«Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Όταν γίνεται σωστά – με την εξατομίκευση, την ευκολία και την ευελιξία στον πυρήνα τους – οι εμπειρίες μέσω κινητών τηλεφώνων είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την εμβάθυνση των σχέσεων με τους πελάτες, την οικοδόμηση αφοσίωσης και την αύξηση της επιχειρηματικής αξίας».
Ωστόσο, παρά τις προσδοκίες αυτές των καταναλωτών, οι λιανοπωλητές έχουν περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τις εφαρμογές τους για κινητά. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (44%) δήλωσαν ότι είναι μόνο λίγο ικανοποιημένοι από την εμπειρία αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το 8% ανέφερε τη δυσαρέσκειά του.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%