Διευρύνοντας την γκάμα των προϊόντων που διαθέτει μέσω της πλατφόρμας της η Amazon ανακοίνωση ότι από το επόμενο έτος θα επιτρέπει στους αντιπροσώπους αυτοκινήτων να πωλούν αυτοκίνητα μέσω του site της, ξεκινώντας από τη νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai.
Η εταιρεία μπήκε σταδιακά στην αγορά αυτοκινήτων όλα αυτά τα χρόνια, εγκαινιάζοντας ψηφιακές εκθέσεις στον ιστότοπό της για τους αγοραστές, επιτρέποντάς τους να ερευνούν και να συγκρίνουν οχήματα, αλλά όχι να τα αγοράζουν απευθείας μέσω της Amazon. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης μέσω της ιστοσελίδας της, να αγοράσουν προϊόντα αυτοκινήτου, όπως ανταλλακτικά και ελαστικά.
Απολύσεων συνέχεια στην Amazon – Έδιωξε άλλους 180 εργαζόμενους
Επιλογές
Από το 2024, η Amazon θα επιτρέψει στους αγοραστές να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο μέσω διαδικτύου και στη συνέχεια να το παραλάβουν από την τοπική αντιπροσωπεία τους. Οι καταναλωτές θα μπορούν να αναζητούν διαθέσιμα οχήματα στην περιοχή τους, να κάνουν μια επιλογή και μετά να κάνουν check out στο Amazon. Η εταιρεία είπε ότι η νέα λειτουργία θα «δημιουργήσει έναν άλλο τρόπο για τους αντιπροσώπους να αποκτήσουν επίγνωση της επιλογής τους και να προσφέρουν άνεση στους πελάτες τους».
Δεν είναι σαφές ακόμα αν ο πραγματικός πωλητής θα είναι η Amazon ή ο αντιπρόσωπος. Όπως υπογραμμίζει το CNBC, παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Hyundai έχουν πολύπλοκες σχέσεις με αντιπροσώπους που υποστηρίζονται, σε πολλές πολιτείες, από νόμους που καθιστούν δύσκολη ή παράνομη την παράκαμψη των franchised αντιπροσώπων και την πώληση νέων οχημάτων απευθείας στους καταναλωτές.
Η Tesla και άλλες start-ups ηλεκτρικών οχημάτων όπως η Rivian έχουν αναπτύξει λύσεις σε πολλές πολιτείες για την πώληση οχημάτων απευθείας διαδικτυακά στους καταναλωτές.
Περιλαμβάνουν την έναρξη της πώλησης σε πολιτείες που δεν θέτουν εκτός νόμου την πρακτική ή τη λήψη νομικών μέτρων για την καταπολέμηση τέτοιων νόμων, όπως έκαναν στο Μίσιγκαν.
Υπάρχουν λιγότερο αυστηροί νόμοι σχετικά με τις πωλήσεις μεταχειρισμένων οχημάτων, γεγονός που διευκολύνει τις εταιρείες όπως η Carvana και άλλες να πωλούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά στο διαδίκτυο απευθείας στους καταναλωτές.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%