Εμπορικό πλοίο που μετέφερε σιτηρά υπέστη ελαφρά ζημιά στα ανοιχτά της Ουκρανίας στη Μαύρη Θάλασσα, καθώς φέρεται να προσέκρουσε σε θαλάσσια νάρκη, σύμφωνα με ειδικούς στη ναυτιλία και πηγή της ουκρανικής κυβέρνησης.
Πρόκειται για ένα ακόμα περιστατικό στο οποίο εμπλέκεται εμπορικό πλοίο που έπλεε στη Μαύρη Θάλασσα.
Τα ασφάλιστρα κινδύνου πολέμου έχουν αυξηθεί έως και στο 3% της αξίας ενός σκάφους μετά τη ζημιά από πύραυλο σε εμπορικό πλοίο στο ουκρανικό λιμάνι Pivdennyi την περασμένη εβδομάδα, ανέφεραν πηγές του κλάδου.
Τουρκία – Ρωσία: Μοιράζουν σιτηρά και Μαύρη Θάλασσα
Τέσσερις ναυτιλιακές και εμπορικές πηγές ανέφεραν ότι το πλοίο μεταφοράς χύδην Georgia S με σημαία Λιβερίας και φορτωμένο με φορτίο σιταριού έπλεε από το Pivdennyi όταν χτυπήθηκε στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά των ουκρανικών ακτών την Πέμπτη.
Πηγή της ουκρανικής κυβέρνησης είπε στο Reuters την Παρασκευή ότι είναι πιθανό μια πλωτή θαλάσσια νάρκη να χτύπησε το σκάφος.
Η Seagate Navigation με έδρα την Ελλάδα, η οποία αναγράφεται στον ιστότοπό της ως διαχειριστής του πλοίου, δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.
Όπως προκύπτει από την τελευταία θέση του πλοίου την Παρασκευή κατευθυνόταν προς το λιμάνι της Κωνστάντζας στη Ρουμανία, σύμφωνα με στοιχεία από τον πάροχο παρακολούθησης πλοίων και ναυτιλιακών αναλύσεων MarineTraffic.
Επιθέσεις με πλωτές νάρκες
Μετά την αποχώρηση από μια συμφωνία που υποστηρίχθηκε από τον ΟΗΕ τον Ιούλιο και η οποία εγγυόταν ασφαλείς αποστολές ουκρανικών σιτηρών μέσω της Μαύρης Θάλασσας, η Ουκρανία ισχυρίζεται ότι η Ρωσία έχει επανειλημμένα επιτεθεί σε υποδομές ουκρανικών λιμανιών και έχει επίσης ναρκοθετήσει θαλάσσιες νάρκες.
Το Κίεβο έκτοτε άνοιξε, όπως λέει, έναν προσωρινό ανθρωπιστικό διάδρομο σε μια προσπάθεια να σπάσει τον de facto αποκλεισμό της Ρωσίας.
Ο ασφαλιστικός μεσίτης Marsh MMC.N, οι ασφαλιστές του Lloyd’s του Λονδίνου και οι κρατικές τράπεζες της Ουκρανίας ξεκίνησαν ένα πρόγραμμα αυτή την εβδομάδα για να μειώσουν το κόστος των αξιώσεων για ζημιές σε πλοία και πλήρωμα που μεταφέρουν σιτηρά μέσω του διαδρόμου της Μαύρης Θάλασσας.
Latest News
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.