Με ένα πρωτότυπο activation υποδέχτηκε τους επισκέπτες η 4Hats Conceptual Communication στο περιπτέρου της Stoiximan στο «Χωριό των Χορηγών» (Sponsors’ Village).

Το διαδραστικό activation και το «Χωριό των Χορηγών» λειτούργησαν στο πλαίσιο του 40ού Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας τις δύο ημέρες (Σάββατο και Κυριακή) των αγώνων.

Adidas: Στην κυκλοφορία τα παπούτσια των παγκόσμιων ρεκόρ

Οι επισκέπτες του περιπτέρου είχαν την ευκαιρία, μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι, να αφήσουν το δικό τους βιντεομήνυμα, εμπλουτίζοντας τη λογική της ομαδικότητας όπως εκφράζεται με τα μηνύματα της Stoiximan «Τρέχουμε όλοι για όλους» και «Αυτή η ομάδα αλλάζει τα πάντα».

Ο συνιδρυτής της 4Hats Conceptual Communication Κώστας Ντάλτας δήλωσε: «Tο sports marketing είναι ένα πεδίο στο οποίο έχουμε μεγάλη εμπειρία τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, όπου συμβάλλουμε στη διοργάνωση των δυο σπουδαιότερων μαραθωνίων της χώρας, της Λεμεσού και της Λάρνακας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που με τη Stoiximan στον Μαραθώνιο της Αθήνας τρέξαμε μαζί».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας  με την FIFPRO Europe
Business of Sport |

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe

Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.

Η «τρελή» πρόταση των 250.000.000 ευρώ στην Μπαρτσελόνα για τον Γιαμάλ και η απάντηση
Business of Sport |

Η «τρελή» πρόταση των 250.000.000 ευρώ στην Μπαρτσελόνα για τον Γιαμάλ και η απάντηση

Ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Ζοάν Λαπόρτα, αποκάλυψε ότι το καλοκαίρι είχε πρόταση 250.000.000 ευρώ για τον Λαμίν Γιαμάλ, με το «Goal» να αναφέρει ότι η συγκεκριμένη ομάδα ήταν η PSG.