Το διαδικτυακό κανάλι ήταν ο μεγάλος νικητής στη γαλλική αγορά τροφίμων τον Οκτώβριο, όπως αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία της Kantar, καθώς σημείωσε αύξηση 0,6 ποσοστιαίων μονάδων και κατέλαβε το 10,3% της αγοράς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αυτό είναι το τρίτο υψηλότερο επίπεδο που έχει επιτύχει το κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου στη γαλλική αγορά σούπερ μάρκετ, μετά τον Σεπτέμβριο του 2023 (10,5%) και τον Απρίλιο του 2020 (10,4%).
ΗΠΑ: Οι online αγορές αποπροσανατολίζουν τους τουρίστες
Το ένα πέμπτο των γαλλικών νοικοκυριών (20%), ή 5,7 εκατομμύρια νοικοκυριά, αφιερώνουν το 47% του μηνιαίου προϋπολογισμού τους για τα είδη σούπερ μάρκετ μόνο στο διαδικτυακό κανάλι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar.
Συνολικά, οι δαπάνες των γαλλικών νοικοκυριών για καταναλωτικά αγαθά αυξήθηκαν κατά 6,5% την περίοδο του Οκτωβρίου. Αυτό οφείλεται τόσο στην αύξηση της δαπάνης ανά αγορά από τους αγοραστές, όσο και στην υψηλότερη συχνότητα αγορών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar, τα οποία προέρχονται από δείγμα 20.000 νοικοκυριών που συμμετείχαν στο πάνελ της Worldpanel και μετρούν τις δαπάνες σε υπεραγορές, σούπερ μάρκετ, εκπτωτικά καταστήματα και στο διαδίκτυο.
Οι μεγάλοι παίκτες
Όσον αφορά τα παντοπωλεία με τις καλύτερες επιδόσεις κατά την περίοδο αυτή, η E.Leclerc αντιπροσώπευε το 23,7% των δαπανών για σούπερ μάρκετ τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες. Ο ηγέτης της γαλλικής αγοράς έχει βιώσει μόνο μία φορά στο παρελθόν άλμα αυτού του μεγέθους, το 2020, σημειώνει η Kantar.
Η E.Leclerc είναι ένας γαλλικός συνεταιρισμός που δραστηριοποιείται στο λιανικό εμπόριο. Η εταιρεία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα το 1949 και σήμερα διαθέτει περισσότερα από 700 σημεία με τη μορφή υπεραγορών και σούπερ μάρκετ σε όλη τη Γαλλία, ενώ διαθέτει επιπλέον καταστήματα στην Ισπανία, την Πορτογαλία, την Πολωνία και τη Σλοβενία. Χαρακτηριστικό της διείσδυσής της είναι το γεγονός ότι πρόσθεσε επιπλέον 596.000 νοικοκυριά στους πελάτες της τον Οκτώβριο του 2023.
Αλλού, η Groupement U αντιπροσώπευε το 11,8% της δαπάνης, που αντιστοιχεί σε μια αύξηση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων, με την ανάπτυξη να παρατηρείται σε όλα τα κανάλια της, συμπεριλαμβανομένων των υπεραγορών, των σούπερ μάρκετ, των καταστημάτων ψιλικών και του διαδικτύου.
Επιπλέον, η Le Groupement les Mousquetaires κέρδισε 0,3 ποσοστιαίες μονάδες για να κατέχει το 17,0% του μεριδίου αγοράς, με τις μάρκες Intermarché και Netto να σημειώνουν ισχυρές επιδόσεις.
Latest News
Και ξαφνικά η Wall άρχισε και πάλι να μιλά για αυξήσεις στα επιτόκια
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η απόφαση της Fed να αφήσει αμετάβλητα τα επιτόκια στο τέλος του μήνα θεωρείται ειλημμένη
Πώς τα λούτρινα παιχνίδια έγιναν μόδα μεταξύ των Gen Z και Millennials
Τα λούτρινα παιχνίδια αποτελούν μια αγορά αξίας σχεδόν 12 δισ. δολάρια, βάσει στοιχείων του 2023
«Οι εταιρείες χρειάζονται περισσότερη αρσενική ενέργεια» - Τι εννοεί ο Ζάκερμπεργκ
Ο Ζάκερμπεργκ της Meta εκφράζει τη λύπη του για την άνοδο των «πολιτιστικά στειρωμένων» εταιρειών και ζητά «λίγη επιθετικότητα»
Ο παράξενος λόγος που η Birkenstock κυνηγάει «μαϊμούδες»
Ο Γερμανός κατασκευαστής μοντέρνων υποδημάτων με βάση το φελλό κατέθεσε τρεις αγωγές για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων
Διψήφια αύξηση στα μπόνους στελεχών μεγάλων τραπεζών της Wall Street
Οι αυξήσεις ακολουθούν δύο χρόνια συγκράτησης στον κλάδο - Οι διοικούντες σχεδιάζουν αυξήσεις που αντικατοπτρίζουν την ανάκαμψη
Τι συμβαίνει με τις start up της Silicon Valey - Ποιο project μπαίνει στο συρτάρι
Τεράστιες πρόσφατες συμφωνίες συγκέντρωσης κεφαλαίων για Databricks, SpaceX και OpenAI καθυστερούν περαιτέρω την ανάγκη για ντεμπούτο στο χρηματιστήριο
ΔΝΤ για Τραμπ : Η απρόβλεπτη πολιτική του αυξάνει το κόστος δανεισμού παγκοσμίως
Η επικεφαλής του ΔΝΤ Γκεοργκίεβα προειδοποιεί ότι οι απειλές του για τους δασμούς αυξάνουν την οικονομική αβεβαιότητα
Πόσοι κρύβουν χρήματα από τους συντρόφους τους
Οι δικηγόροι λένε ότι μυστικοί λογαριασμοί έρχονται συχνά στο φως κατά τη διάρκεια αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια
Ρεκόρ για την Tesco - Έζησε τα... καλύτερα Χριστούγεννα όλων των εποχών
Πώς έφτασε η Tesco να ελέγχει πλέον το 28,5% της βρετανικής αγοράς - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους