Η Σεούλ αναζητά λύσεις που θα δώσουν τέλος στο αδιαχώρητο που επικρατεί κατά τις ώρες αιχμής στους συρμούς του μετρό. Αποφάσισε, λοιπόν να αυξήσει τον ωφέλιμο χώρο για τους επιβάτες, μέσω της αφαίρεσης των καθισμάτων από συγκεκριμένα βαγόνια.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του bloomberg, πολύ ντόπιοι χαρακτηρίζουν τα μετρό ως τα «τρένα της κόλασης», καθώς μεταφέρουν καθημερινά 4,3 εκατομμύρια επιβάτες.
Από το 2024 τέρμα τα καθίσματα στο μετρό
Για να το λύσει αυτό, την 1η Νοεμβρίου το μετρό της Σεούλ ανακοίνωσε ότι από την 1η Ιανουαρίου θα προχωρήσει στην αφαίρεση των θέσεων για καθήμενους σε δύο συρμούς των γραμμών 4 και 7, κατά τις ώρες αιχμής, ώστε να εξοικονομήσει 12,6 τ.μ. χώρου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Γραμμή 4 έχει ποσοστό πληρότητας 193,4% και η Γραμμή 7 164,2%, με τον φορέα εκμετάλλευσης να εκτιμά ότι με την αφαίρεση των καθισμάτων θα μειώσει τους αριθμούς σε 153,4% και 130,1% αντίστοιχα.
Η στοίβαξη των επιβατών στα βαγόνια αποτελεί έναν από βασικούς λόγους πρόκλησης ατυχημάτων στο Μετρό της νοτιοκορεατικής πρωτεύουσας, με τα δυσάρεστα περιστατικά να έχουν αυξηθεί το τελευταίο διάστημα.
Η Σεούλ δεν είναι η πρώτη πόλη που υιοθετεί το εν λόγω μέτρο, μιας και το 2017 είχε προηγηθεί η πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης, Μπανγκόκ, που αφαίρεσε θέσεις σε ορισμένα βαγόνια.
Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία των μεταφορών
Το Υπουργείο Εσωτερικών και Ασφάλειας της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε στις 2 Νοεμβρίου ότι η κυβέρνηση ολοκλήρωσε, επίσης, την εξέλιξη ενός συστήματος τεχνητής νοημοσύνης για την πρόβλεψη του συνωστισμού στις αποβάθρες των σταθμών, με την εφαρμογή του να ξεκινά εντός του τρέχοντος μήνα, σε πιλοτικό στάθια.
Το σύστημα εκτελεί υπολογισμούς, λαμβάνοντας υπόψη -μεταξύ άλλων- πόσα άτομα στέκονται στις αποβάθρες και επιβιβάζονται και αποβιβάζονται στις πύλες, και σε περίπτωση απροσδόκητης αύξησης θα σηματοδοτεί τη λήψη ενεργειών για την αποσυμφόρηση.
Latest News
Βαλτική Θάλασσα: Φρεγάτες και περιπολίες του ΝΑΤΟ
To NATO ξεκινά μια νέα αποστολή για την προστασία των υποθαλάσσιων καλωδίων στην περιοχή
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε τροπολογία για αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Τι προβλέπει
Η τροπολογία, που φέρει πρώτη την υπογραφή του προέδρου του κόμματος, Νίκου Ανδρουλάκη κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού
Φωτιά στο εργοστάσιο της Καραμολέγκος: Τι λένε πηγές της εταιρείας στον ΟΤ
Η φωτιά έχει πάρει διαστάσεις και στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις
Χαλάρωση σε ρυθμίσεις για την πράσινη μετάβαση ζητά ο Μητσοτάκης – Επιστολή σε φον ντερ Λάιεν
Για τις τιμές ρεύματος και αερίου που είναι αυξημένες 78% στην Ευρώπη σε σχέση με το 2019 έστειλε επιστολή ο πρωθυπουργός στην πρόεδρο της Κομισιόν
Κακοκαιρία: Δεμένα τα πλοία σε πολλά λιμάνια λόγω των θυελλωδών ανέμων
Κλειστή είναι η γραμμή Αρκίτσα-Αιδηψός, Καβάλα-Πρίνου Θάσου ενώ στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας Θάσου τα δρομολόγια εκτελούνται μόνο από το πλοίο «Άναξ»
Κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία – Χιόνια και σε χαμηλό υψόμετρο
Επιμένει η κακοκαιρία με κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες, χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα και θυελλώδεις άνεμους
«Είμαστε έτοιμη για συνεργασία με τον Τραμπ», διαμηνύει η Γροιλανδία
Ο πρωθυπουργός στη Γροιλανδία έχει υποστηρίξει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για ανεξαρτησία του νησιού από τη Δανία
Έτος διαχείρισης κρίσεων το 2025 για την Ευρώπη - Τι προβλέπει ο Economist
Η ήπειρος βρίσκεται στο πιο ευαίσθητο σημείο της εδώ και δεκαετίες - Υπάρχει ο κίνδυνος διαιρέσεων εντός του ευρωπαϊκού μπλοκ
Μητσοτάκης από Σ. Αραβία: Ενισχύουμε τη συνεργασία σε ενέργεια, εμπόριο και επενδύσεις
Μητσοτάκης και Μπιν Σαλμάν επιβεβαίωσαν τη μεγάλη αξία που έχει η διμερής συνεργασία Ελλάδας - Σ. Αραβίας στην κρίσιμη αυτή συγκυρία