Εικονογραφημένο Οδηγό με δέκα σημεία που πρέπει να προσέχουν οι επιχειρήσεις στη διαφήμιση προσφορών, εκπτώσεων και μειώσεων στις τιμές εξέδωσε ο ΣΕΒ με πρακτικές πληροφορίες για τα στοιχεία που επιτρέπονται σε μια εμπορική επικοινωνία αλλά και εκείνα που παραβιάζουν τη νομοθεσία.

Ο οδηγός πρόκειται να ανακοινωθεί επίσημα μεθαύριο Τρίτη σε εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύνδεσμος σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών (ΕΣΑ). Η εκδήλωση πραγματοποιείται ενόψει της Black Friday και της Cyber Monday που ακολουθεί, οπότε τα μηνύματα εμπορικής επικοινωνίας για εκπτώσεις και προσφορές πολλαπλασιάζονται.

ΣΕΒ: Ξεκίνησε η δράση Skills4Jobs με την κατάρτιση 20 νέων στελεχών εξαγωγών

Ο Οδηγός απαντά μεταξύ άλλων στα ερωτήματα:

*Πώς πρέπει να σχεδιάζεται μια καμπάνια μάρκετινγκ ή μια εκστρατεία μείωσης τιμών;

*Ποια είναι η «σωστή» τιμή;

*Τι πρέπει να αναγράφεται στο «ταμπελάκι» πάνω στο προϊόν ή στο ράφι;

*Επιτρέπονται οι εκπτώσεις «διαρκείας»;

*Δίνουν οι επιχειρήσεις τις σωστές πληροφορίες στους καταναλωτές, ώστε αυτοί να οδηγούνται σε επωφελείς, για τους ίδιους, αγορές;

Για παράδειγμα, επισημαίνεται ότι ο ισχυρισμός «έως και» μπορεί να θεωρηθεί παραπλανητικός αν δεν ανταποκρίνεται στους πραγματικούς όρους της προσφοράς ενώ δηλώσεις όπως «η έκπτωση υπολογίζεται στο ταμείο» ή «η έκπτωση περιλαμβάνεται στην τιμή» δεν επιτρέπονται.

Στόχος είναι αφενός να διευκολυνθούν οι επιχειρήσεις για τη σωστή εφαρμογή της νομοθεσίας και αφετέρου να προστατεύονται τα συμφέροντα των καταναλωτών. «Η εμπιστοσύνη μεταξύ καταναλωτών και αγοράς στηρίζεται στη σωστή και έγκαιρη ενημέρωση. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να συμμορφώνονται με τις υποχρεώσεις που θέτει το ρυθμιστικό πλαίσιο, ενώ από την πλευρά τους, οι καταναλωτές είναι σημαντικό να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και πώς να τα προφυλάξουν, είτε επιλέγουν φυσικό είτε ψηφιακό κατάστημα για τις αγορές τους», επισημαίνει ο ΣΕΒ.

Σημειώνεται ότι ο ΣΕΒ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, εξέδωσε Εικονογραφημένο Οδηγό τον Μάϊο του 2023 για τη σωστή επικοινωνία των ανακοινώσεων μείωσης τιμής και 2η έκδοση τον Σεπτέμβριο με περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες προς τις επιχειρήσεις.

Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Metlen: Νέα ιστορικά ρεκόρ με κύκλο εργασιών στα 5,6 και EBITDΑ στα 1,04 δισ. ευρώ για το 2024
Επιχειρήσεις |

Υψηλές πτήσεις για τη Metlen και το 2024 – Ρεκόρ επιδόσεων σε κύκλο εργασιών και λειτουργική κερδοφορία

Η Metlen ανακοίνωσε αύξηση 7% στον κύκλο εργασιών και 3% στα EBITDA – Πυλώνες αξίας και ανάπτυξης η ενέργεια και τα μέταλλα – Διπλάσια μεγέθη το 2028 βλέπει ο Μυτιληναίος

Folli Follie: Σε τεταμένο κλίμα η Γενική Συνέλευση – Τι απάντησε η διοίκηση στον Δημήτρη Κουτσολιούτσο
Επιχειρήσεις |

«Άναψαν τα αίματα» στη ΓΣ της Folli Follie – Τι απάντησε η διοίκηση στον Δ. Κουτσολιούτσο

Απαντήσεις στις κατηγορίες του Δημήτρη Κουτσολιούτσου έδωσε η διοίκηση της Folli Follie – Τι αποφασίστηκε, πώς αντέδρασε ο μεγαλομέτοχος της εταιρείας και καταδικασμένος για το σκάνδαλο

HELLENiQ ENERGY: Συναντήσεις Σιάμισιη στο Κάιρο με Chevron, ExxonMobil για τα ελληνική κοιτάσματα
Ενέργεια |

Εταίρους για τα κοιτάσματα αερίου ψάχνει η HELLENiQ ENERGY – Οι επαφές Σιάμισιη με Chevron, ExxonMobil και άλλες πετρελαϊκές

Η HELLENiQ ENERGY αναζητά συνεπενδυτές στις παραχωρήσεις του Ιονίου και της Κρήτης – Ο Ανδρέας Σιάμισιης CEO του ομίλου είχε συναντήσει και με πετρελαϊκές που ενδιαφέρονται να μπουν στην Ελλάδα