Ένα βρετανικής ιδιοκτησίας και ιαπωνικής εκμετάλλευσης πλοίο κατέλαβαν οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης στη νότια Ερυθρά Θάλασσα σύμφωνα με τις αρχές του Ισραήλ, που χαρακτηρίζουν το περιστατικό ως «τρομοκρατική ενέργεια του Ιράν».
Υεμένη: Εκατομμύρια παιδιά κινδυνεύουν με ακραίο οξύ υποσιτισμό ελλείψει οικονομικών πόρων
Οι Χούθι, σύμμαχος της Τεχεράνης, εκτοξεύουν πυραύλους και μη επανδρωμένα αεροσκάφη μεγάλου βεληνεκούς εναντίον του Ισραήλ σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους μαχητές της Χαμάς.
Στόχος τα ισραηλινά πλοία
Όπως σημειώνει το Reuters, την προηγούμενη εβδομάδα ο ηγέτης των Χούθι δήλωσε ότι οι δυνάμεις του θα πραγματοποιήσουν περαιτέρω επιθέσεις κατά του Ισραήλ και ότι θα μπορούσαν να στοχεύσουν ισραηλινά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και στο στενό Bab al-Mandeb, μεταξύ Ερυθραίας και Τζιμπουτί, από την πλευρά της Αφρικής, και Υεμένης από την πλευρά της αραβικής χερσονήσου.
Δεν υπήρξε άμεσο σχόλιο από τους Χούθι, αλλά εκπρόσωπος της ομάδας δήλωσε νωρίτερα την Κυριακή ότι όλα τα πλοία που ανήκουν σε ισραηλινούς, βρίσκονται υπό διαχείριση από ισραηλινές εταιρείες ή φέρουν ισραηλινή σημαία θα μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο.
Αξιωματούχος της αμερικανικής άμυνας δήλωσε ότι «είμαστε ενήμεροι για την κατάσταση και την παρακολουθούμε στενά».
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο»
Το γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου ανέφερε ότι ένα πλοίο -το οποίο δεν κατονόμασε- είχε κατασχεθεί και τόνισε ότι το Ισραήλ δεν εμπλέκεται στην ιδιοκτησία, τη λειτουργία ή τη σύνθεση του διεθνούς πληρώματός του.
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο», ανέφερε.
«Πρόκειται για άλλη μια ιρανική τρομοκρατική ενέργεια που αντιπροσωπεύει μια κλιμάκωση της πολεμικής συμπεριφοράς του Ιράν εναντίον των πολιτών του ελεύθερου κόσμου, με συνακόλουθες διεθνείς προεκτάσεις έναντι της ασφάλειας των παγκόσμιων ναυτιλιακών οδών», τονιζόταν στην ίδια ανακοίνωση.
Ο ισραηλινός στρατός ανέφερε σε προηγούμενη ανακοίνωσή του ότι η κατάληψη του πλοίου πραγματοποιήθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση