
Ένα βρετανικής ιδιοκτησίας και ιαπωνικής εκμετάλλευσης πλοίο κατέλαβαν οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης στη νότια Ερυθρά Θάλασσα σύμφωνα με τις αρχές του Ισραήλ, που χαρακτηρίζουν το περιστατικό ως «τρομοκρατική ενέργεια του Ιράν».
Υεμένη: Εκατομμύρια παιδιά κινδυνεύουν με ακραίο οξύ υποσιτισμό ελλείψει οικονομικών πόρων
Οι Χούθι, σύμμαχος της Τεχεράνης, εκτοξεύουν πυραύλους και μη επανδρωμένα αεροσκάφη μεγάλου βεληνεκούς εναντίον του Ισραήλ σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους μαχητές της Χαμάς.
Στόχος τα ισραηλινά πλοία
Όπως σημειώνει το Reuters, την προηγούμενη εβδομάδα ο ηγέτης των Χούθι δήλωσε ότι οι δυνάμεις του θα πραγματοποιήσουν περαιτέρω επιθέσεις κατά του Ισραήλ και ότι θα μπορούσαν να στοχεύσουν ισραηλινά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και στο στενό Bab al-Mandeb, μεταξύ Ερυθραίας και Τζιμπουτί, από την πλευρά της Αφρικής, και Υεμένης από την πλευρά της αραβικής χερσονήσου.
Δεν υπήρξε άμεσο σχόλιο από τους Χούθι, αλλά εκπρόσωπος της ομάδας δήλωσε νωρίτερα την Κυριακή ότι όλα τα πλοία που ανήκουν σε ισραηλινούς, βρίσκονται υπό διαχείριση από ισραηλινές εταιρείες ή φέρουν ισραηλινή σημαία θα μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο.

Αξιωματούχος της αμερικανικής άμυνας δήλωσε ότι «είμαστε ενήμεροι για την κατάσταση και την παρακολουθούμε στενά».
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο»
Το γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου ανέφερε ότι ένα πλοίο -το οποίο δεν κατονόμασε- είχε κατασχεθεί και τόνισε ότι το Ισραήλ δεν εμπλέκεται στην ιδιοκτησία, τη λειτουργία ή τη σύνθεση του διεθνούς πληρώματός του.
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο», ανέφερε.
«Πρόκειται για άλλη μια ιρανική τρομοκρατική ενέργεια που αντιπροσωπεύει μια κλιμάκωση της πολεμικής συμπεριφοράς του Ιράν εναντίον των πολιτών του ελεύθερου κόσμου, με συνακόλουθες διεθνείς προεκτάσεις έναντι της ασφάλειας των παγκόσμιων ναυτιλιακών οδών», τονιζόταν στην ίδια ανακοίνωση.
Ο ισραηλινός στρατός ανέφερε σε προηγούμενη ανακοίνωσή του ότι η κατάληψη του πλοίου πραγματοποιήθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα.


Latest News

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες