
Σήμερα, το γέμισμα του ΙΧ με βενζίνη συνεχίζει να αποτελεί έναν μεγάλο πονοκέφαλο. Ενας οδηγός μοντέλου βενζίνης μικρομεσαίας κατηγορίας για να γεμίσει με 60 λίτρα το ρεζερβουάρ του θα πρέπει να αφαιρέσει από τη χρεωστική του κάρτα 112,2 ευρώ – με μέση τιμή τα 1,87 ευρώ/λίτρο των 95 οκτανίων.
Ο λογαριασμός εκτοξεύεται αν ο οδηγός επιλέξει τα βελτιωμένα και ακριβότερα καύσιμα περισσότερων οκτανίων.
Πιο τυχεροί οι ιδιοκτήτες των ντίζελ όπου το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου τούς κοστίζει λιγότερο φέτος σε σχέση με πέρυσι και την ίδια περίοδο που η τιμή του ντίζελ είχε πιάσει τα 2 ευρώ (εξαιτίας της λήξης της επιδότησης από το κράτος στα τέλη του Οκτωβρίου 2022).
Πέντε έξυπνοι και πανεύκολοι τρόποι για να καίτε λιγότερη βενζίνη
Αυτή την περίοδο ένα ντίζελ μοντέλο με ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων απαιτεί από την τσέπη του ιδιοκτήτη του – και με γνώμονα ότι η μέση τιμή του λίτρου είναι στα 1,74 ευρώ – 104,4 ευρώ. Πέρυσι, το κόστος είχε σκαρφαλώσει στα 121,2 ευρώ!
CNG
Το φυσικό αέριο αποτελεί μια εναλλακτική μορφή καυσίμου για τα αυτοκίνητα, με τα οφέλη για τον χρήστη που προσφέρει ένα αυτοκίνητο CNG σε σχέση με τα υπόλοιπα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο) να είναι τόσο σημαντικά, που καθιστούν το φυσικό αέριο με διαφορά το πλέον οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο.
Με το κόστος να αγγίζει τα 1,45 ευρώ/κιλό σημαίνει πως ένα όχημα με ρεζερβουάρ 14 κιλών γεμίζει με 20,3 ευρώ (παρ’ όλο που το μικρό ρεζερβουάρ του προσφέρει μικρότερη χιλιομετρικά αυτονομία).
Το φθηνότερο υγραέριο σε σχέση με το ντίζελ και τη βενζίνη κερδίζει την εμπιστοσύνη των οδηγών. Με μέση τιμή πανελλαδικώς σήμερα της τάξεως των 0,89 ευρώ/λίτρο, ένα όχημα με ντεπόζιτο 40 λίτρων γεμίζει με μόλις 35,6 ευρώ.
Στα ηλεκτρικά μοντέλα το κόστος εξαρτάται σημαντικά από το σημείο που εφοδιάζεται. Αν το φουλάρισμα της μπαταρίας του γίνει σε δημόσιο ταχυφορτιστή με την τιμή της κιλοβατώρας να κοστίζει 0,6 ευρώ, τότε μια μπαταρία των 60 κιλοβατωρών απαιτεί 36 ευρώ για μια πλήρη επαναφόρτιση (υπολογίζεται ότι μια μπαταρία σε ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό προσφέρει αυτονομία κατά μέσο όρο 350-400 χιλιόμετρα, ανάλογα με το στυλ οδήγησης αν είναι στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο).
Σαφώς, αν η επαναφόρτιση του ηλεκτρικού γίνει σε οικιακή παροχή το κόστος απομειώνεται σημαντικά (ανάλογα με την τιμή της κιλοβατώρας του εκάστοτε παρόχου).


Latest News

Μητσοτάκης για Moody’s: Πλήρως προσηλωμένοι στις μεταρρυθμίσεις
«Η αναβάθμιση της Ελλάδας σε Baa3 της Moody's σηματοδοτεί το τελευταίο βήμα για την αποκατάσταση της επενδυτικής μας βαθμίδας από όλους τους μεγάλους οίκους αξιολόγησης», επισημαίνει.

Με προϊόντα made in Greece γεμίζουν το καλάθι τους οι καταναλωτές - Τι δείχνει έρευνα
Οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιλέγουν για τις αγορές τους προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label)

Ποιος Ευρωπαίος ζει περισσότερο - Η πρωταθλήτρια περιοχή στην Ελλάδα
Οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άνδρες κατά 3-10 χρόνια, ανάλογα με τη χώρα

Πού ψάχνουν πολυτελή ακίνητα τα βαριά πορτοφόλια - Οι περιοχές
Τα πολυτελή ακίνητα κερδίσουν συνεχώς νέο έδαφος - H Ελλάδα κατατάσσεται στις 10 πρώτες χώρες παγκοσμίως στις προβλεπόμενες καθαρές εισροές εκατομμυριούχων για το 2024

Τρία στοιχήματα για 5 οικονομικά υπουργεία - Το guidance Μαξίμου μέχρι τις εκλογές
Η κυβέρνηση θέλει σε βάθος 2ετίας να ανακοινώνει σταδιακά τα θετικά μέτρα που αφορούν το εισόδημα, τις αλλαγές στις κλίμακες φορολογίας και να επιταχύνει τις δράσεις για υποδομές και τις συγκοινωνίες.

Ολοκληρώθηκε το παζλ της επενδυτικής βαθμίδας - Τι σημαίνει ο «χρησμός» της Moody's
Η Moody’s Ratings αναβάθμισε την ελληνική οικονομία σε Baa3 από Ba1. Η προοπτική έχει αλλάξει σε σταθερή από θετική

Παπαθανάσης: Η Ελλάδα έχει αφήσει οριστικά πίσω της την κρίση χρέους
«Η Ελλάδα, παρά τις διεθνείς πολυεπίπεδες αναταράξεις, έχει αλλάξει σελίδα», τόνισε ο κ. Παπαθανάσης

Χατζηδάκης για αναβάθμιση Moody's: H Ελλάδα αφήνει πίσω το παρελθόν, εφαλτήριο για περαιτέρω άνοδο
«Η σημερινή αναβάθμιση σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός μεγάλου κύκλου για την ελληνική οικονομία«, είπε ο Κωστής Χατζηδάκης

Έπεσε... το «κάστρο» της Moody's - Έδωσε την επενδυτική βαθμίδα στην ελληνική οικονομία
Τι οδήγησε στην αναβάθμιση της οικονομίας - Το σκεπτικό της απόφασης
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε κατά 5,4% το μισθολογικό κόστος το τέταρτο τρίμηνο του 2024 [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/misthoi-600x396.jpg)
Άνοδος 5,4% το μισθολογικό κόστος το τέταρτο τρίμηνο του 2024 [γραφήματα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία