
Σήμερα, το γέμισμα του ΙΧ με βενζίνη συνεχίζει να αποτελεί έναν μεγάλο πονοκέφαλο. Ενας οδηγός μοντέλου βενζίνης μικρομεσαίας κατηγορίας για να γεμίσει με 60 λίτρα το ρεζερβουάρ του θα πρέπει να αφαιρέσει από τη χρεωστική του κάρτα 112,2 ευρώ – με μέση τιμή τα 1,87 ευρώ/λίτρο των 95 οκτανίων.
Ο λογαριασμός εκτοξεύεται αν ο οδηγός επιλέξει τα βελτιωμένα και ακριβότερα καύσιμα περισσότερων οκτανίων.
Πιο τυχεροί οι ιδιοκτήτες των ντίζελ όπου το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου τούς κοστίζει λιγότερο φέτος σε σχέση με πέρυσι και την ίδια περίοδο που η τιμή του ντίζελ είχε πιάσει τα 2 ευρώ (εξαιτίας της λήξης της επιδότησης από το κράτος στα τέλη του Οκτωβρίου 2022).
Πέντε έξυπνοι και πανεύκολοι τρόποι για να καίτε λιγότερη βενζίνη
Αυτή την περίοδο ένα ντίζελ μοντέλο με ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων απαιτεί από την τσέπη του ιδιοκτήτη του – και με γνώμονα ότι η μέση τιμή του λίτρου είναι στα 1,74 ευρώ – 104,4 ευρώ. Πέρυσι, το κόστος είχε σκαρφαλώσει στα 121,2 ευρώ!
CNG
Το φυσικό αέριο αποτελεί μια εναλλακτική μορφή καυσίμου για τα αυτοκίνητα, με τα οφέλη για τον χρήστη που προσφέρει ένα αυτοκίνητο CNG σε σχέση με τα υπόλοιπα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο) να είναι τόσο σημαντικά, που καθιστούν το φυσικό αέριο με διαφορά το πλέον οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο.
Με το κόστος να αγγίζει τα 1,45 ευρώ/κιλό σημαίνει πως ένα όχημα με ρεζερβουάρ 14 κιλών γεμίζει με 20,3 ευρώ (παρ’ όλο που το μικρό ρεζερβουάρ του προσφέρει μικρότερη χιλιομετρικά αυτονομία).
Το φθηνότερο υγραέριο σε σχέση με το ντίζελ και τη βενζίνη κερδίζει την εμπιστοσύνη των οδηγών. Με μέση τιμή πανελλαδικώς σήμερα της τάξεως των 0,89 ευρώ/λίτρο, ένα όχημα με ντεπόζιτο 40 λίτρων γεμίζει με μόλις 35,6 ευρώ.
Στα ηλεκτρικά μοντέλα το κόστος εξαρτάται σημαντικά από το σημείο που εφοδιάζεται. Αν το φουλάρισμα της μπαταρίας του γίνει σε δημόσιο ταχυφορτιστή με την τιμή της κιλοβατώρας να κοστίζει 0,6 ευρώ, τότε μια μπαταρία των 60 κιλοβατωρών απαιτεί 36 ευρώ για μια πλήρη επαναφόρτιση (υπολογίζεται ότι μια μπαταρία σε ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό προσφέρει αυτονομία κατά μέσο όρο 350-400 χιλιόμετρα, ανάλογα με το στυλ οδήγησης αν είναι στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο).
Σαφώς, αν η επαναφόρτιση του ηλεκτρικού γίνει σε οικιακή παροχή το κόστος απομειώνεται σημαντικά (ανάλογα με την τιμή της κιλοβατώρας του εκάστοτε παρόχου).


Latest News
![Χρυσές λίρες: Φρενίτιδα χωρίς τέλος – Πόσες πούλησαν και αγόρασαν οι Έλληνες [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/xrises-lires-600x300.jpg)
Φρενίτιδα χωρίς τέλος - Πόσες λίρες πούλησαν και αγόρασαν οι Έλληνες [πίνακες]
Οι κλυδωνισμοί από τον «τυφώνα» των δασμών - Οι Ελληνες πουλάνε τις λίρες τους ενώ ο χρυσός καλπάζει

Επιδόματα: Ποιες πληρωμές θα γίνουν από 22 έως 25 Απριλίου
Το χρονοδιάγραμμα ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ - Ποιοι πάνε ταμείο την ερχόμενη εβδομάδα

Ξεκινά το «παζάρι» για τις νέες φοροελαφρύνσεις - Η ημερομηνία κλειδί και τα σενάρια
Δασμοί και έξτρα έσοδα από φοροδιαφυγή ορίζουν τον δημοσιονομικό χώρο για νέες φοροελαφρύνσεις

Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις - – Όλες οι ημερομηνίες ανά ταμείο
Οι ημερομηνίες πληρωμής για τις συντάξεις ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών

Μεγάλη η απήχηση των Youth Pass στους νέους - Πόσοι έλαβαν 150 ευρώ
Το Youth Pass μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του πολιτισμού, του τουρισμού και των μεταφορών

Ποια ελληνικά προϊόντα χτυπούν οι δασμοί Τραμπ - Πώς επηρεάζονται οι τιμές
Η κλιμάκωση του εμπορικού πολέμου όπως εξελίσσεται αναμένεται να διαταράξει τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού απειλώντας την ανθεκτικότητα των οικονομιών

Η επόμενη μέρα για το ελληνικό χρέος - Τι φέρνει η αποπληρωμή των δανείων του Μνημονίου
Το δημόσιο χρέος της Ελλάδας, που είναι σήμερα το υψηλότερο στην ευρωζώνη, αναμένεται να «πέσει» κοντά στο 135% του ΑΕΠ μέχρι το 2027

Η ανάγκη για επαναβιομηχάνιση της Ελλάδας - Τι λένε κορυφαίοι Έλληνες επιχειρηματίες
Μονόδρομο αποτελεί η επαναβιομηχανοποίηση της χώρας και η ενίσχυση της παραγωγικότητας και της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πού βρίσκει... πόρτα το Σπίτι μου 2 - Η κούρσα για την χρηματοδότηση
Μεγάλο ενδιαφέρον για τη δεύτερη φάση του προγράμματος Σπίτι μου 2