Η Klarna, συγκέντρωσε πληροφορίες από την πρόσφατη έρευνά της για τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Η μελέτη της Klarna δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday (77% σε σύγκριση με 70% σε όλες τις χώρες συνολικά). Παράλληλα, το 70% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο της Black Friday (σε σύγκριση με 68% σε όλες τις χώρες συνολικά), δείχνοντας ότι έχουν προετοιμαστεί για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Οι 10 κανόνες για ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές
Αγορές υψηλής αξίας και προτίμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, στη φετινή Black Friday. Η έρευνα δείχνει επίσης την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Συγκεκριμένα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές έναντι των αγορών σε φυσικό κατάστημα, δείχνοντας την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Μόνο στην κατηγορία των κοσμημάτων και αξεσουάρ, το 52% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα προτιμήσει τις αγορές σε φυσικό κατάστημα. Με την υπηρεσία Pay in 3, η Klarna διευκολύνει τους καταναλωτές και κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday, προσφέροντας τους τη δυνατότητα να μπορούν να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις.
Προσεκτικές δαπάνες
Αναφορικά με τις δαπάνες, το 39% των καταναλωτών θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ μόνο το 5% δήλωσε ότι μπορεί να καταλήξει να ξοδέψει πάρα πολλά στις εκπτώσεις της Black Friday. Σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (47%) δήλωσαν ότι θα αγοράσουν προϊόντα που θα αγόραζαν ούτως ή άλλως, αλλά σε φθηνότερη τιμή. Τα κορυφαία προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).
«Η μελέτη της Klarna για τη Black Friday αντικατοπτρίζει το δυναμικό καταναλωτικό περιβάλλον στην Ελλάδα, και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις που προετοιμάζονται για αυτή τη μεγάλη εμπορική ημέρα. Και στην Black Friday, η Klarna συνεχίζει να προσφέρει, τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις, εξασφαλίζοντας μια ομαλή αγοραστική εμπειρία», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.
Latest News
Σε «επιφυλακή» η αγορά – Γιατί έρχεται «ψαλίδι» στην κερδοφορία
Οι επιχειρήσεις βλέπουν επιδείνωση των συνθηκών λόγω του αυξημένου κόστους λειτουργίας – Προβληματισμός για την αβεβαιότητα στο διεθνές περιβάλλον
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας
Ελλάκτωρ: Έγκριση από το ΔΣ ομολογιακού δανείου 65 εκατ. προς τη REDS
Η χρηματοδότηση απο την Ελλάκτωρ αφορά την απόκτηση νέων ακινήτων σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της REDS
Καθοριστική η συμβολή της HDB στην ανάπτυξη του επιχειρείν στη Βόρεια Ελλάδα - Τι είπε ο Ζαββός
Ο πρόεδρος της HDB, Γιώργος Ζαββός παρέθεσε αναλυτικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή την περίοδο η Θεσσαλονίκη
COSMOTE Grow Your Business: Επιστρέφει με νέας μορφής δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων
Το COSMOTE Grow Your Business - Certification Program δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να λάβουν την απαραίτητη γνώση και να ενσωματώσουν στην λειτουργία τους σύγχρονες ψηφιακές λύσεις
Η Moody's αναβαθμίζει την Attica Bank μετά τη συγχώνευση της Παγκρήτιας
Η Moody's σημειώνει ότι η τράπεζα θα λειτουργεί σε συνεχή βάση με δείκτη CET1 που κυμαίνεται περίπου στο 13%-15% από 10,4% τον Ιούνιο
Αύξηση 4,4% στον τζίρο των επιχειρήσεων
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις επιχειρήσεις
«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η UBS - Περιθώριο ανοδού έως 55%
Η επενδυτική σύσταση της UBS παραμένει ανέπαφη παρά την κάπως ταχύτερη πτώση των επιτοκίων
Παπαστράτος: Προετοιμάζει τη νέα γενιά για το αύριο με το FutuReady
Η Παπαστράτος στοχεύει μέσω του “FutuReady” να δημιουργήσει μια πλατφόρμα διαλόγου που να προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη
Ανεβάζει τον πήχη για τις τράπεζες η Euroxx - Πόσο αυξάνει τις τιμές στόχους
Η Euroxx δηλώνει bullish για τον ελληνικό τραπεζικό κλάδο, μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων γ' 3μηνου